Baie geluk Stoffeltjie. Wens ek kon slukkie van kies tot kies rol, en proe aan al daardie medalje bottels. Liefste PM natuurlik sou ek ook bitter graag deel wou wees van die groepie om jou tafel. Soos elkeen stry ons ook eie bakleie diekant van die aardbol.
Weet nie hoeveel van julle volg die klaagliedere van die ouvrou op FB, en is dus bewus van die feit dat die kardioloog met sy unieke ondersoeke GEEN teken van 'n opening in die hart kon kry. Ons is terug by punt een, soek na die oorsprong van al die skete wat die afgelope 28 jaar my voete soms geklont onder my uitskop.
Die kardioloog gaan tydens narkose ingaan tot by die hart om van nader te kan kyk na dit wat ander spesialiste diagnoseer as 'n gaatjie. Ons krap kop
Daar is drie skanderings van drie verskillende lande (SA, NZ en AUS) wat dieselfde prognose gemaak het en daarvolgens is behandeling toegepas.
Ons lewe is in ander se hande. Hulle doen toetse waarvan ons en hulle, die uitslae vertrou. Hoe
scary en ongelooflik skuldig as jy begin wonder in sirkels, was daar 'n wonderwerk of was dit drie gruwelik verkeerde diagnose en ontleding van die scans?
Die kardioloog wil ook kyk wat gebeur met die hart terwyl ek slaap. Daar le nog drie toetse voor en ek ....wil liewers saam Naas, net erens stom gaan wegkruip - en kan nie!
Dit is bitter moeilik om die emosies te beskryf wat ek ervaar. Daar is eerstens groot rede om absoluut verheug te wees want die operasie is heel duidelik nie nodig nie
en tog
vreet onsekerheid oor die oorsprong van alles my amper lewendig op en beroof van lofprysing en koordans
Die ouvrou is beslis nie goeie geselsskap die afgelope tyd nie. Ekke vra 'skiesie. Gaan dan ook sommer net hier tussen julle midde, eers uitkniel en my ABC voor die altaar neersit:
Here as ek half mank jubel vandag, vergewe asseblief die huigeldans van menswees. Ek pleit skuldig. Die jas van onsekerheid en wantroue hang swaar oor gebeitelde geloof in die dobbelspel met 'n Eenmalige Geskenk. Waar skuil die sondebok(ke) dan? Sluip dit soos 'n dief in die nag in my slaap nader - verskans tussen lib en dub?