Author Topic: Die Rimpel Effek...  (Read 18703 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline PM

• Administrator
  • Meester
Re: Die Rimpel Effek...
« Reply #30 on: May 15, 2012, 04:55:05 AM »
Baie dankie matertjie.  Laat weet vir my of hy dit stuur hoor. 

Dit is 'n pragtige stelling wat jy daar maak. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Ah Willa

• Administrator
  • Melkbaard
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
« Reply #31 on: May 15, 2012, 11:57:09 AM »
E-mails is geruil :-)

ons moet SAAMSTAAN en SAAMWERK dan kan almal STAANDE bly WERK
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline Fransi

• Regular Members
  • Melkbaard
« Reply #32 on: May 16, 2012, 09:28:38 AM »
Dankie Ah Willa en PM.

Ek sou eergister my eerste UIF gekry het, maar toe is daar probleme. Hopelik volgende maand. Intussen maak ek sepe, badsoute, bubble doh, tee ens. Volgende maand moet ek seker begin om die website vir die goed te maak, maar my ondervinding daarmee is beperk tot die bemarking en die vorm bv. kleur ens. nie die tegniese gedeelte nie.
Ek het darem al meer as 35 resepte. Die eksperimenteer met die verskillende essensiële olies was pret. Ek hoop regtig dit werk, want ek het 'n groot gedeelte van my uitbetaling daarin gesit.

PM, ek hoop jou jongste se vriend kom gou reg en Angelica, ek dink aan jou en glo dat jy moontlik 'n nuwe pad sal kry. Die pad/werk wat reg sal wees vir jou en waar jy regtig waardeer sal word. 'n Plek waar hulle nie net jou vaardigheid en harde werk sal raaksien nie, maar ook jou verskeie talente en jou intelligensie.

Offline PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #33 on: May 16, 2012, 09:32:19 AM »
Ek het gewonder waarmee jy so drukbesig is dat ons jou so min sien Fransi.  Bly jy geniet wat jy doen en wens jou alle sukses toe daarmee. Hoop jy kry darem nou 'n tydjie om te skryf matertjie.  Wag in spanning om iets uit jou pen te lees.  Jy weet ek lief jou werk.

Offline Fransi

• Regular Members
  • Melkbaard
« Reply #34 on: May 16, 2012, 11:42:26 AM »
Dankie PM, ek is jammer ek woerts-warts net nou en dan hierin. Hopelik sal ek in 'n maand of twee of drie dinge op die been hê.

Ek dink ek neig na tonnelvisie- kan nie "multi task" nie.  :icon_biggrin: Op die oomblik is die enigste woorde in my kop goed soos: soveel druppels van hierdie ene... die een kos soveel per druppel. ;-)

Offline Ah Willa

• Administrator
  • Melkbaard
    • Ah,Willa!
« Reply #35 on: May 16, 2012, 10:12:45 PM »
Fransi .. kom deel bietjie wat jy alles aanmekaar slaan ..

as jy hulp met jou webtuiste nodig het .. praat maar .. dan help ons soos ons kan ...

mens moet maar deesdae inspring en doen wat mens kan om inkomste te generate :-)

Offline PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #36 on: May 17, 2012, 09:05:33 AM »
Dit is goed so Fransi, ek verstaan.  Ongelukkig is dit so, ons moet maar doen wat gedoen moet word om kop bo water te hou.  Tel jou druppeltjies en werk die pryse uit en as jy enige produk het wat jy wil bemark, voel vry om dit hier te adverteer.  Ons wil graag weet wat maak jy.  Deel dit met ons asseblief. 

Offline Angelica

• Regular Members
  • Hardebaard
« Reply #37 on: May 17, 2012, 07:43:46 PM »
Ek het ongeveer 'n week oor van werk.  WERK. 
Die kantoor is nou net bietjie van oor.  Die Reps het hul tafels en rakke en samples en brochures uit en in hul huise in.
Die meubels wat aan ander kantore verkoop is, kan by Maandag uit wees en die res word volgende week ge-wrap en JHB toe gestuur.
By Donderdag word die rekenaars ontkoppel en Vrydag word die stock getel en weggevat.
Saterdag word alles gelaai en ek sluit die kantoor en handig die sleutel oor aan die ou van H/O.
Dan stof ek my handjies af en klim in die karretjie en ry huistoe, sonder om 'n traan te stort.  Daarvan het ek genoeg gedoen.
Nou is dit positiewe gedagtes en 'n smile op die gesig.
Hoe opwindend 'n tyd gaan wees waarin jy nie werk en net worry oor waar die volgende rent vandaan kom, weet ek nou nie, maar die ou wat die besluit geneem het om my my werk te ontneem, moet maar wakker le daaroor.
Ek sal wakker le en lees, hy kan wakker le en worry.

Aan die van julle wat deur dieselfde ding gaan, staan sterk.  Ons sal altyd 'n dak oor ons koppe he, 'n broodjie om aan te peusel en 'n beker water.  Regtig.
Uitkoms is net om die hoek.

:icon_salut:
elle

Offline PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #38 on: May 18, 2012, 07:45:46 AM »
Dit is lekker om van jou te hoor en ook om te sien dan jy so positief is Els.
Ek hou styf duime vas dat daar vir julle almal uitkoms sal wees. 
Hoe het die troue afgeloop?

Offline Ah Willa

• Administrator
  • Melkbaard
    • Ah,Willa!
« Reply #39 on: May 18, 2012, 04:37:48 PM »
Ons leef glad nie in maklike tye nie ... Andre en ek het juis nou gebid dat een van die baie kliente tog net sal betaal - Theo se doeke is klaar en ons het op Maandag van die cheap soort gekry - my kind sy boudjies is rou en my man een groot stress boll en moeg gewerk ... hy werk regtig hard en dan maak kliente so!!

maar Angelina ons kla nie ... ons stort nie trane nie ... ons smile ... want ons Vader gaan mos voorsien ... en daai rent ... ....
ons sal almal 'n manier vind op by jou te staan! 

Bly positief - ek like dit baie ... en die lewe is mal daaroor - dit is dan geneig om dinge na 'n mens se kant toe te bring!

Meraai vannie Baai

• Guest
« Reply #40 on: May 20, 2012, 02:03:31 AM »
Ai julle, mens se hart wil verkrummel as jy lees hoe moeilik dit met so baie mense gaan. Willa, ek bid saam met julle mater dat sommer baie kliente gaan kom betaal!

Offline Ah Willa

• Administrator
  • Melkbaard
    • Ah,Willa!
« Reply #41 on: May 20, 2012, 02:06:56 AM »
Ja - die betaalings het nog nie ingekom nie - maar ons onthou toe van effekte trust - het so paar rand terug gekoop - maar wag nou vir dit ook .. ha ha
maar darem weet ons dit kom en die betaalings kom ... ons kla nie ..

en het intussen 'n slim plan met die cheap doeke gemaak ... ek had nog expensive dame-doekies ... so nou plak ons een lang expensive een in die cheap doek - gooi baie duk boudsaalfies op ... en alles gesort ... sy boudjies is nou darem weer mooi gesond ... dit was erg om dit te sien - in amper 3 jaar, het Theo dit nooit beleef nie ... ons harte stukkend, maar ons Vader weet, die beste is tafel toe gebring ...

:love7:

Offline Angelica

• Regular Members
  • Hardebaard
« Reply #42 on: May 20, 2012, 05:27:28 AM »
Willa, jy deel drukkies en raad en bystand en ondersteuning uit terwyl jy self deur 'n tyd van worries gaan,  dit is awesome verby.
En moet nooit verander nie.  Ons het jou nodig in die samelewing en gemeenskap.  Potty train,   :pottytrain2: jou klein  :angel8: en jy skakel 'n groot hap uit die beursie uit. Hemel, potty train is so 'n tydrowende,  :BangHead: ding, dat ek wonder of mens nie net die kind op die potty kan vasmaak sodat hy heeldag met die ding aan sy boude kan loop nie. 

My ondersteunings-groep is my vangnet. En ek het gedink ek gaan val tot in 'n diep gat vol modder...  toe nie.  Julle, tesame met my ander vriende en my fantastiese familie,  het hande gevat en ek het sag geland.
Ek het nog nie 'n werk nie, maar ek voel nog nie bedreig deur die wolf by die agterdeur wat my wil verskeur nie. 
Ek het nog nooit 'n dik beursie gehad nie, so dit is nou nie asof ek nie gewoond is aan 'n plat beursie of -sak nie. 
En ag wat, kry ek nie in die volgend 6maande 'n nuwe outfit of paar skoene nie, so what.  Ek sal nog steeds geklee wees. 
En rent?  Ouma is gelukkig hier en ek maak 'n small loan tot die wolf wyk and it's pay back time. 

Die geheim is om positief te bly.  In my geval is dit 'n oorwinning.  Ek is geneig om depressief te raak, maar hierdie ideale geleentheid daartoe, het sy gat gesien en ek het oorwin.  Ek weier om my lewe  met 'n swart jas verder in te gaan.  Die son skyn en die soos Willa se, die lewe lief lief lief mense wat positief is en gooi jou toe met seeninge.

Julle klomp is awesome.    Bly so.

elle

Offline Ah Willa

• Administrator
  • Melkbaard
    • Ah,Willa!
« Reply #43 on: May 20, 2012, 06:13:17 AM »
You go girl!!

Laat die lewe maar kom slat dat die tanne so spat - smile sal ons nog steeds, want ons staan saam, bid saam, huil saam, sing saam, lag saam   :hello2:

Ek is bly jou vriende en familie neem hande met die forum en jou om jou staande te hou in die storm waterjties ... 'n reddings boot is op pad - Hy't beloof!

Ons wou Theo al ge-pottie train het ... maar met die probleem met sy abnormal pynlike tandkry process het pediater aanbeveel dat hy eers na tande klaar sny van doeke af ... die laastes sny nog deur .. kan hulle al sien en hier en daar klou 'n stuk gum nog vas ... en nou is die winter hier ... so ek dink nie ons gaan pottie voor na die winter nie ... ogom ogom ogom ...

:toothy4: smile - dis al wat niemand van ons kan weg neem nie!  En jou smile (my smile) kan iemand se lewe red ... so hoekom nie smile nie, nou matter what ...

ons almal face challenges ... dit beteken nie ons kan nie hier wees vir mekaar in mekaar se challenges nie ... en as daai swart jas uit die kas spring .. dan werk ons almal die ding terug innie kas ;-)

hou moed, hou spoed, want die einde lyk goed!

Offline PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #44 on: May 20, 2012, 08:01:24 AM »
Hannes sê gister hy wens hy kan die lotto wen, dan sal daar darem baie dinge verander.
Ons koop daardie plaas waarvan Trappies droom en ons gaan almal daar bly en saam werk.  'n Mens mag mos droom.   :icon_biggrin: