Die kuierstoep > Bekgeveg

Waar is julle?

<< < (2/11) > >>

Naas:
As ek niks het om te se nie bly ek stil.





 :icon_bigsmurf:

Trapsoetjie:
Nee wat PM ek is nie kwaad nie. Soos Naas sê. EK loer en as ek saam stem dan los ek dit, want ek wil nie 'n een lyn of een woord pos nie.
Ek geniet ook om hier te loer so nu en dan. Het ook glad nie tyd nie. Beplan altyd om te kuier dan as ek weer my oe uitgevee het is dit laat en ek moet nog stort en die helfde van dit wat ek nog wou doen is nog nie gedoen nie. Dis moeilik as mens groot mense tuis het en net een moet die huis houding doen en nog werk ook. EK kla nie dis net wat in my lewe aangaan. Dan November was ek net een naweek tuis.. Weer ek kla nie dis my lewe. Besig Besig Besig. Gaan dalk hulp kry. SO hou duim vas Sy kan my help op 'n Maandag. Dit gaan my oneindig baie help. Dan hoef ek nie so rond te hol tussen potte en huisskoon maak (wat nou al so agter is, dat die muise dink dis 'n lekker kuier plek) eish  :crybaby2:
 :angel12:

Angelica:
Lekker om weer vir julle hier te sien.
Vandag het ons:
Gehoor hoe Lox en sy gemeente en vriende woeker in Mosambiek.
Vir Trappies help duimvas hou dat sy hulp sal kry op 'n Maandag om haar week se werk draagliker te maak.
Naas sy probleme met ons deel dat ons hom aan ons Vader kan opdra.
Gawelina tyd gegun om weer tot verhaal te kom na 'n baie baie bedrywige paar weke.
PM weer laat glimlag omdat sy weet dat ons haar nie vergeet nie al is ons baie besig.

Julle is ook vir my belangrik.  Ek vind myself na 'n besige dag hier op die Forum.

Lekker aand verder.

Fransi:
 :hello:

Beslis nie kwaad nie, sukkel net met my werk (begin al hoe minder en minder van rekenaars hou- emosioneel onstabiele goed) en is in die aande besig om die skildery wat my skoonsus wil hê te maak. Daarna moet ek begin om die persoon wie se naam ek getrek het se kerspresent te maak- nie bonus gekry nie. Februarie is daar 'n kunsuitstalling en ek nog net twee skilderye vir dit en Maart is dit die miniatuur kuns uitstalling en ek het nog nie eers daaraan begin te werk nie- maar hopelik (my groot droom) kry hierdie stadige os wel 'n paar skilderye klaar en sien iemand "groots" dit raak en dan kan ek my werk los. :-)

Jammer dat ek so stil is, ek lees wel.

Naas:
Voorspoed met die "prentjies" Fransi. Ek weet dis harde en ondankbare werk wat gewoonlik eers in jou graf waardeer word.






 :icon_bigsmurf:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version