Author Topic: Iemand wat min slaap  (Read 22809 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #15 on: May 20, 2012, 09:06:57 AM »
Ek hoop van harte dat Jan Dink 'n kansie kry om vir jou die woordeboekplekkie te skep Raaitjie. 
Willa, sal jy vir my 'n e-possie stuur met julle bankbesonderhede asseblief.
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #16 on: May 20, 2012, 10:30:33 AM »
 :toothy4: So opgewonde myself ek druk sommer modify i.p.v reply
« Last Edit: May 20, 2012, 10:32:17 AM by PM »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #17 on: May 20, 2012, 10:34:05 AM »
Dit is juis daardie opgewondenheid wat 'n ou snags uit die slaap uithou!  :icon_biggrin: Dit het al baie met my gebeur hoor! 
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #18 on: May 20, 2012, 10:35:53 AM »
Praat jy wat lippe het sal neefgoed Joe nou geskryf het  :toothy4:

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #19 on: May 20, 2012, 06:34:25 PM »
PM watse bank besonderhede van ons soek jy dan nou ... ons het verskeier rekeninge waaring geld verduidster word - nie deur ons nie - maar deur die bank - ons dink ons het dit, dan is dit weg ... daar is Theo se spaar rekening, my eie en andre se eie en die besigheid sin en AJ Awarness Projects ....

maar sover ek weet is daar niks wat van jouse bank na enige van onse banke moet oorloop nie  :hello2:

Ek voel soos 'n uitgetroogde Einstein_Egg_omelet vandag! Heelnag niks geslaap nie. Vanoggend meeting met vrou gehad oor 'n projek wat ons saam doen - vanmiddag kom 'n ander vroutjie, wat voorheen Andre se baas was, ha ha;  ek moet haar help na 'n  operasie ...

Eintlik voel dit ek moet gaan slaap. Gin oog wou op mekaar kleef gisteraand toe die res van Suid Afrika geslaap het nie ... mmm ... sal nog moet wakker bly totdat sy klaar hier kom draai het ... en daar is daar Theo wat soveel energie het dat hy uitbundig gil en dit klink afof hy vermoor word - ons hardloop eers elke keer uit na buite en se - dis okay - ons slaan hom nie, niemand slaan ons nie - hy laat net energie uit ... en nou verstaan ek hoekom my pa my vir 'n sirener wou uit huur ha ha ha






------------------------
dis nou supper tyd --- wat 'n tag - die post was onderbreek .. die vrou en haar verloofde het gekom - mmm soms dink jy, jy gaan iemand anders help, maar dan draai die wiel ... toevallig het sy 'n kontrak wat sy na Andre se kant toe wil laat kom - so sy het gekom vir healing .. maar ook om shop te praat - dit was nou cool ... fruits sal later wys of dit goed is of nie :-)  Plus my ouboet het kom kuier - iets wat NOOIT gebeur nie, omdat hy net so aan die gang is - Theo is na hom vernoem .. en toe ken die vrou se verloofde en my broer mekaar baie goed ... hulle duik saam ... nie vir fun nie - gevaarlike werk ... en toe praat die vrou en Andre IT tale wat ek nog nei gesap het nie en die Verloofde en my broer duik-jargon wat bo my kop verby vlieg ... Theo slaap ...   ek en die couple moes ook gou 'n hondjie help wat siek is ... en toe draf twee van ons tieners by die hek uit en ek met my groot-boude-wat-darem-al-cm-kleiner-is-as laas ... agter na ... die vierpotige kinders het nie gedink die twee-been kan so vinnig hol nie ....

en toe is daar stilte ... rustigheid .... en hier sit ek nou voor die skermpie en julle ken die res ...
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #20 on: May 21, 2012, 12:08:02 AM »
En so deel ons in die lief en leed van maters. Hehhehe, Willa ek hoor amper daai sireneskreeu van jou  :headbang: Op ernstiger noot: mag julle koffers gevul word met rande,seeninge en voorspoed wat verstande te bowe gaan!!

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #21 on: May 21, 2012, 05:04:06 AM »
Projeksie Willa...
Abarakedabara...
Mag alle oorvloedige munte rol in een rigting:  Willa s'n.
elle

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #22 on: May 21, 2012, 08:03:23 AM »
Willa, ek wil vir jou geld oorbetaal vir die webblad en die woordeboek wat AndrĂ© vir ons skryf.  Dit is mos niks minder as reg nie.  Arbeider is mos sy loon werd.  Dit kom uit die forum se rekening uit.
Julle kan self besluit in watter rekening dit moet gaan.  Stuur vir my 'n privaat-e-possie met die besonderhede asseblief. 

Ek hoor ook daai sirene en sien jou hol.    :icon_biggrin:  Dit klink of jy 'n opwindende dag beleef het.


Om te weet is om te verstaan.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #23 on: May 21, 2012, 12:33:59 PM »
ek sal vir Andre se om oor die afdeling met jou te redeneer PM ... gelukkig is dit nie my afdeling nie ha ha ha ...

Angelina ... stop die lorrie .. as al die geld na my toe kom , wat van jou en elkeen hier??? of Gaan julle dan almal by my geldjies kom haal - ek sal nie myse hande toevou nie - belowe!!  As al die geld hier aankom - gaan koop ek 'n plaas en kom julle alma daar saam bly en deel ons die geldjies wat oor is ;-)
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #24 on: May 21, 2012, 03:46:22 PM »
Nee Willa, ek wil nie redeneer daaroor nie, dit is 'n uitgemaakte saak.   :hello2:

Om te weet is om te verstaan.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #25 on: May 22, 2012, 02:23:59 AM »
gie gie - ek het vir Andre gese om jou te e-mail :-)  nou pleit ek bewusteloos en onskuldig  :hello2:
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline Joe Daai Ou

  • Suigeling
  • Posts: 95
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #26 on: March 17, 2013, 10:14:30 PM »
Ons in die vervoer bedryf het 'n paar anner uitdrukkings. As jy wil gaan slaap dan gaan jy Lappe trap. Partykeer is jy so moeg, dan leg jy net op die lappe, jy vergeet om die lappe te trap. Die ander een is as jy uitspan vir die dag m.a.w. jy wil gaat lappe trap, is om die draaghout te laat sak! Kyk as die draaghout gesak is kan die wa nie getrek worre nie! Vestaa' djulle! Was dit 'n Trucker program die, dan is 'n anner woord vir slaap Dieseldrome! m.a.w. Ou Jan is in Dieseldroomland, hy doeks! Sjiiieee ons gaat 'n heel nuwe taal hier skep!
O Moedertaal,O Mooiste taal, jou lief ek bo alles!

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #27 on: March 18, 2013, 05:23:46 AM »
Dankie vir jou inset Joe.  Ek kan nie wag vir al die ander woorde nie.  Begin 'n nuwe onderwerp dan laat waai jy.   :hello2:

 :bootyshake:
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #28 on: March 18, 2013, 06:49:54 AM »
Ek het 'n klompie al gesteel hehehe, gewoonlik vra ek darem toestemming of laat weet ou Joe moet nie te hard soek na sy woord/gesegde  :book1: :notworthy: :hello2:

Offline Fransi

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 1274
Re: Iemand wat min slaap
« Reply #29 on: March 18, 2013, 09:29:42 AM »
Nou het ek hier gelag, simpatie gevoel en net lekker gelees. My ouers het my 'n nagwolf genoem, ek verkies om aan myself te dink as 'n maanwandelaar of 'n nag-kwas. :-) Meditasie help vir my om tot ruste te kom. My ma het dit soa genoem: Strekoefeninge, ontspanningsoefeninge en asemhalingsoefeninge.