Ja, ek dink dit is die regte plek om te kom kla omdat ek "gefolter" word.
Twee dae gelede sit ek in een van die grootste drukkiers firma's in die geweste. Die eienaar is vreeslik vol van homself, hy vertel vir almal dat hy die baas is, nie net die gewone baas nie, nee, die GROOTBAAS. Ek wag maar geduldig totdat jakkals klaar geprys het om ook 'n prys te kry. Mense, ek sê vir julle, dit is 'n groot plek, Die werkers hol op en af en heen en weer en deurmekaar om alles uitgesorteer te kry. Die grootbaas word knaend onderbreek met lastige vrae en teken hier en teken daar ens. Uiteindelik kry ek ook 'n beurt en hoe dit gebeur het weet ek nou nog nie, maar wat my duidelik bybly is die woorde: Jy moenie probeer om saam met die groot visse te swem nie.
Voor ek my kom kry antwoord ek hom: Groot visse het parasiete en as dit nie vir klein vissies soos ek was nie, sou groot visse heeldag gejeuk en gekrap het.
Op pad uit merk ek weereens die groot area, die merske steenheinings, die pragtige tuine, die blink karre en ek weet, ja jou swaap, dit is hoekom dit jou honderd duisend rand kos om 'n paar boeke te laat druk. Groot visse ry blink karre, bly in kastele drnik die beste whiskey en eet fillet steak.
Shame vir arme klein vissies soos ek.