Soveel lede, soveel deelnemers? Nee, dit wil nie klop nie, balanseer nie, rym nie.
Sosiale media en -kuiers is tog die inding van vandag. Wat moet ons hier aanbied, of toelaat, of bespreek om die forum 'n lewendige, gesellige kuierplek te maak?
Ek onthou die begin van Afrikaanse kuier, skryf, gesels ... en les bes, gestry ... Maar die besigste was ons gedigte en ander skrywes. Mense, daar het ek geleer, is ek reggehelp, gelei en gedra.
Maar toe kry die helfte van die mense grootkop, almal word akademiese bekende skrywers en begin hul eie bundels uitgee, maar wie het daarvan gekoop? Eie familie en vriende? En groot uitgewers het steeds nie belanggestel om betrokke te raak nie, om Afrikaans te help bevorder nie, want hulle stel nie 'n duit in verhale of gedigte belang nie ... net in dit wat geld in die bank inbring
Vandag is al die skryf-endigblaaie se oorspronklike idee van "mekaar dra en ondersteun" daarmee heen. Daar is baie min blaaie op sigboekie en ander webwerwe, waat skrywers mekaar meer dra en positief help.
Maar kuier en gesels? hoekom nie? hoe kan ons vriende kry om hier saam te kuier?