jys nogal reg Angeliek dit was op jou gemik, maar ook op al die ander wat se naam met A bein ( my naam begin ok met A en die vrou sin ook)
ek sien ook dat ons in die kap bly, net ver genoeg van die stad af dat ons nie sy liggies sien nie en naby genoeg dat dat nie te ver is om te ry vir 'n dag, maar ons ry byna nooit daarheen nie, het niks daar verloor nie. 100 km van hier tot by die hawe.
en met daai stelling van ek het niks in die stad ( of dorp) verloor nie sal jy wel agterkom ons woon op 'n plaas ja. ek sien dit as 'n groot voorreg.
wat die stormers betref, mmmm hoe sal ek nou antwoord. hoop nie ek stel jou teleur nie.
ek het niks teen die stormers nie en ek skree nie vir enige ander span nie, maar ek stel nou nie juis in voetbal belang dat jy sal agterkom nie. deesdae praat hulle van rugby, op skool het ons van voetbal gepraat.
ja al stel ek niks in rugby belang nie voel ek darem saam trots as die stormers goed doen en veral wen, dalk om verkeerde redes. hier in die huis is 'n verraaier wie se naam ook met A begin, die jongste seun wat vir die bulle skree.
as daar i groot rugby game aan is is dit lekker stil, niemand hinder my nie, ek kan gaan slaap, ek kan met my kamera fotos neem, niemand soek my aandag nie, lekker eie tyd.
my vingers se litte vries ook vas in die winter, die somer is lekkerder vir my. dan kan mens lekker duik ook.