Author Topic: duik valsbaai  (Read 8747 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline AB

• Regular Members
  • Hardebaard
duik valsbaai
« on: May 01, 2013, 11:02:18 PM »
Ek was vandag see toe. windguru het voorspel die see gaan plat wees, hulle het gepraat van so 1,4 meter deining en 10 sekondes tussen die deinings.
so iets ken ons nie juis hier nie
Groot wa smy verbasing toe ek by die hawe in Grdonsbaai ( harbour island) kom en sien die see is nog platter as voorspel.

die foto is in die hawe geneem. plat water in die hawe

en die baai was ook plat, net so effense deining

ons het so 10 minute met die rubber boot gery tot iewers in die middel van nĂªrens. die mense wat weet het gelukkig geweet waar om te stop. ons het ons duikgoed aangetrek en in die water geval en af gegeen, tussen 15 en 17 meter diep.
diet het ons onder gesien. featherstar

en dit ook

rooi seafan

daars vreeslik baie van hierdie featherstars.

dis 'n rif wat die mense ontdek het in desember en hulle is die enigste wat nog daar geduik het en die was die 5 de duik daar op die rif. emns kan sien daar is nog geen skade aan die rif gedoen nie. niks is versteur nie.

daai swart see ster is 'n brittlestar

2 stukkies spons met nog brittle stars.

die water was nie baie skoon nie maar steeds was dit heerlik

nudibranch...soort naakslak

hier is 'n spons met 'n basketstar aan die anderkant en sy bene kruip oor die kant toe

hier kan jy sien hoe lyk die basketstar

nie 'n baie duidelik foto nie, die seestroom het my bietjie rond gewoel. ek dink dis 2 x gasflame nudibranc

dis die meeste seesterre wat ek nog bymekaar gesien het.

lyk soos die veld se plante of blomtuin

na 35 minute het ons begin koud kry, 13 grade gewees. sommige van ons luk het ook min geraak. die vrou is saam met my en nog 'n man eerste op pad terug boontoe. sy het eintlik 'n geel duikpak aan maar dit vertoon anders onder water. ek het nei 'n flits of flash gebruik om af te neem nie. as jy met 'n flits kyk na die goe dkom die regte kleur mooi helder uit.

toe ons bo kom was die water nog platter as voor ons ingegaan het

hier kan jy sien wat die regte kleur van die vrou se duikpak is

kyk net hoe plat kan valsbaai raak

Offline Fransi

• Regular Members
  • Melkbaard
Re: duik valsbaai
« Reply #1 on: May 02, 2013, 07:36:25 AM »
 :hello:

Lieflik!

Offline Y

• Regular Members
  • Suigeling
« Reply #2 on: May 05, 2013, 10:55:15 AM »
Ja dit is omtrent pragtig.

Se^ my AB, daar op een van die foto's, laat ek probeer verduidelik watter een
http://i212.photobucket.com/albums/cc83/ABRossouw/scuba%202013/07featherstar_zps1d008259.jpg

die Featherstar sit op 'n baie skerp rand, dit lyk soos 'n baksteenmuur, kan jy agterkom wat die struktuur is?

Offline AB

• Regular Members
  • Hardebaard
« Reply #3 on: May 05, 2013, 11:50:18 AM »
Dit is 'n klip waarop hy sit. die 2 kleure bruin, klip en die wit is 'n groeisel van dalk alge op die klip.
baie van die klippe of rotse onder die see lyk my is maar die selle rotse as in die berge langsaan, die verskil is net in die see, veral op die kant, is hulle verweer soos die brnaders al bygekom het deur die jare saam.

Offline Angelica

• Regular Members
  • Hardebaard
« Reply #4 on: May 05, 2013, 07:19:26 PM »
Dankie AB.
Hoop dit gaan nog lank so ongeskonde kan bly.
elle

Offline PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #5 on: May 06, 2013, 08:35:57 AM »
Werklik pragtige foto's AB.  Dankie vir die deel matertjie. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline AB

• Regular Members
  • Hardebaard
« Reply #6 on: May 06, 2013, 04:36:56 PM »
plesier OM, ek leer darem elke keer iets by maar vergeet weer iets anders maa rop die ou end dink ek sal ek die fotos onder water heeltemal reg kry.

Offline Ah Willa

• Administrator
  • Melkbaard
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
« Reply #7 on: May 06, 2013, 11:32:15 PM »
Die mooiste foto's - so bly mense soos jy neem fotos daar onder die water,
want mense soos ek mag nooit gaan duik nie - ons longe het ons befoetered - my boet is 'n duik instructeer en weier om my te leer/afterig wat ook al, want my longe werk net 70% bokant die waters a.g.v asthma nonens - maar ek gebruik nog nooit in my lewe asthma meds nie ... ek bly calm en beweeg weg van die area waar dit begin het ... maar hy se al gebruik ek nie meds nie, mag ek nooit duik nie

darem kan ek jou foto's sien en ook syne en ander sin ... net soms wens ek, ek kon ook gaan self loer ... net soms....
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline AB

• Regular Members
  • Hardebaard
« Reply #8 on: May 07, 2013, 02:20:00 AM »
ja is so willa, mens se longe moet reg wees. laaste keer wat ek my longfunksie getoets het was dit so iets soos 115%. ek is dankbaar daarvoor.
dit bly maar heerlik lekker.