ons VaderHeer kan nooit sy Woord verander nie ... wat Hy vasgele' het met die skepping en aan die mens oorgedra het, kan Hy nie verander nie ... Hy is ewig dieselfde ...
hoe kan iemand nou glo hy/sy moet van sy/haar lewensmaat skei omdat Hy sogenaamd so sou gese' het? ... Hy wat gese' het wat Ek saamvoeg mag geen mens skei nie.
wanneer ons 'n belofte, voor Hom gemaak, verbreek ... mag ons enige rede aanvoer, maar om te se' Hy het dit op my hart gele' ... al kruip jou wederhelf op kniee om die huwelik te red. sorrie, dit rym net nie.
so iemand is op 'n hengse dwaalspoor en ruk 'n hele gesin uitmekaar. daar is soveel seer in die lewe ... hoekom nou nog Sy Naam misbruik as jy nie lus is om te vergewe en weer alles in jou huwelik te gooi om dit te behou nie ... aaag, wat, ek het maar net my gevoel van my hart af kom skryf.
dis natuurlik nie al rede vir 'n egskeiding nie, maar as die een uiteindelik tot werklikheid geruk word en als wil prysgee om die huwelik te red, hoe durf die ander nie nog 'n kans gee nie ... o jitte, vergifnis is seker die mees onverstaanbare begrip op aaarde.
[[en hoekom wonder ek of daar nie 'n slang in die groene gras anderkant die draad wag nie]]