Author Topic: Reuse ruiker vir onse forummoedertjie  (Read 5104 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Meraai vannie Baai

• Guest
Reuse ruiker vir onse forummoedertjie
« on: February 06, 2013, 12:29:33 AM »
Liefste PM, ek het gou deur die tuin gedwaal voor ons ry en vir jou 'n reuse ruiker gemaak sodat jy die 7de heel dag deur hemelse kleure en geure om jou sal he. Dink aan julle en wanneer jy 'n vliegtuig hoor, onthou daar is  drukkies in die gees saamgestuur vir die mamma en pappa wat moet groet vir eers. Ek glo dat dit wonderlik sal gaan met jou kinders in NZ en julle nog heerlik saam gaan kuier op daardie lieflike eiland. Seeninge in oorvloed vir julle pragtige gesin matertjie. Liefe jou  :love7:

Offline Ah Willa

• Administrator
  • Melkbaard
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Reuse ruiker vir onse forummoedertjie
« Reply #1 on: February 06, 2013, 08:57:54 AM »
Ek en Andre dink ook aan en wil ook NZ toe ... dink die hele forum familie moet daar gaan aansluit ...  :coffee2:

maar ja - dis nie lekker as een been van die familie hier is en die ander daar nie ... my een nig is in NZ en Andre se sus ... al meer as 15 jaar ... die familie is so oor die globe versprei
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline Gawelina

• Regular Members
  • Snuiter
    • Gawelina
« Reply #2 on: February 06, 2013, 03:44:58 PM »
Ekke dink ook baie aan julle. Sal in die tuintjie sit en die ander 2 beentjies van die driepoot in my hart omvou. Sal julle liefhê met my woorde sodat julle weet ek het onthou.

Offline PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #3 on: February 06, 2013, 03:49:10 PM »
Dankie julle.  Ons sal maar net daar deur moet kom.  Daar is geen ander genade nie. 
Om te weet is om te verstaan.