Die beste word altyd gehou vir laaste! 'n Maand gelede begin dinge net reg val vir my! Ek kry nuwe werk na maande by die huis, maar daar is 'n triek aan verbonde! Ek kan nie begin alvorens die man se trokke wat hy bestel het, nie gekom het nie. Die trokke is volgende week hier. Volgende week is dit weer 'n ander storie en so gaan dit aan. Moedeloos verby sit ek en wag soos 'n spinnekop op sy web. Skielik begin my telefoon lui en daar is dit 'n vrou wat my uitnooi vir 'n onderhoud met 'n buitelandse maatskappy by wie ek aansoek gedoen het maande gelede en waarvan ek al vergeet het. Ek gaan en wragtag daar kry ek die werk en kan dadelik begin. Ek begin met 'n gespesialiseerde kursus by hulle. Ek gaan nou ook deel hê in hierdie land van ons se onversadigde aptyd na krag. Ek is een van 4 wat hierdie baie groot Windmeulens wat krag opwek moet vanaf die skepe vervoer na die windplase waar hulle opgerig gaan word. Top JOB! Top vergoeding en Top werksomstandighede! My water is na Wyn verander en dit is nie enige wyn wat 5 fights op 'n bottel waarborg nie, nee dis Premier Select Reserve wyn die! Nou wonder ek, hoekom het ek so gepanic? Dis seker maar menswees daai! Onthou vriende en vriendinne, die beste word altyd gehou vir laaste! As die wyn opraak en die bruidegom verleë staan, dan vind daardie wonder plaas! Dan sluit die kelders van Bo oop en stel beskikbaar daardie Premier Select Reserve bottels! Oe my Aa, die lewe is mooi en lekker!