Dit is nou so. Na more is ek amptelik weereens 'n statistiek. My baas moes ter wille van die besigheid se stabiliteit die meeste van ons laat gaan.
Ek het vir myself gesê dat dit moontlik 'n geleentheid is om te probeer naam maak met my kuns en dat ek kreatief is, so ek kan badsoute, sepe, kerse ens. ens. ook maak.
Nou die dag se kunsuitstalling was egter teleurstellend. Behalwe vir my man en sy ouers wat my kom ondersteun het, het slegs een ander persoon kom kyk. 'n Mens gee soveel uit in hart, tyd en geld (rame is ongelooflik duur) en na so 'n dag voel dit pure verniet.
Die forum het so baie kunstenaars en ek sal graag wil weet hoe bemark julle julle werk? As 'n mens 'n website skep met jou werke, hoe kry jy dit reg dat jy internetvoete kry en nie net mede-kunstenaars wat wil kom kyk nie, maar kopers?
Die kunssmous het nou die dag vir 'n mede Lichtenburg kunstenaar gesê dat die mense wat in Suid-Afrika kuns koop meestal hoë middelklas tot die ryker groep Afrikaanse vrouens is wat kompeteer met die bure. So op die einde van die dag gaan dit nie oor tegniek, simboliek of prys nie? Hy en ander neem glad nie kanse met kunstenaars wat nog nie naam gemaak het nie.
Ek het al plekke soos Redbubble op die internet probeer, plaaslike restaurante, die Raamwerkwinkel en uitstallings. Ek het ook begin om die reëls te volg wat 'n gallery-eienaar genoem het. Soos dat die prys lengte maal breedte, die koste van die raam + 10% heffing by die raamkoste vir al die petrol wat jy uitry is, reekse, eie herkenbare styl, mooi handtekening, die opbou van 'n verhouding met die gallery eienaar, genoeg werke ens.
Ek sal regtig graag asseblief julle insette wil hoor. Dankie.