Voorstelle en klagtes > Die Hoof se kantoor

Die hoof het gepraat

<< < (2/4) > >>

Meraai vannie Baai:
Sluip gou hier in weer. Netnou was ek stom want net die idee van  'n forumlose-oggend, het my kniege geknak. Al het hier vir dae agtermekaar net mooi swietblouboggerol aangegaan oor die jare, was en is die saamlees oor spoke se skouers vir my 'n kruk waarsonder ek myself nie kan indink nie julle. Sal lieg as ek moet skryf dat ek nie ook soms wonder wanneer hou ons forumbegrafnis nie as die stilte so uitrek.

Waaroor ek vir ewig dankbaar sal wees is die feit dat ek hier kon kom wegkruip wanneer daar skeet-en-kwaal plasings was om te deel. Daar is so min inligting in Afrikaans beskikbaar.

Dankie vir die versekering Jan Dink dat die forum nog sy gang, gaan gaan :headbang: Atta patatta, die sin konstruksie klink nou gat oor kop lol.

Assie, ek wil nou eers daardie liedjie probeer opspoor. Soek juis iets om saam te tokkel vandag. Die stilte karring aan my binnekant  :icon_bigsmurf:

Het hom! https://www.youtube.com/watch?v=521XM8YlVso
https://www.songsterr.com/a/wsa/laurika-rauch-die-gang-chords-s211638

Lees ek in 'n kommentaar oor die liedjie die volgende: Dis kuns...absoluut...niks van my 'bokkie sokkie' of breindood lirieke nie... absoluut kuns

Assie:
Ek Stem oor die kuns gedeelte Ta Raatjie. En sy se niks eers oor haar Baby nie. Alles skoon Afrikaans en net Afrikaans.

 :mumum:

Naas:
Ek is nou eerlik. Ek het al verskeie kere probeer om die forum uit my sisteem te kry deur myself te dwing om nie in te skakel nie.
Ek is egter verslaaf en as ek deelneem kom ek letterlik elke vry oomblik kyk of hier dalk 'n asempie is. Die teleurstelling as almal besig is is onbeskryflik en om dit letterlik 10-plus kere per dag te beleef is erg.
Ek het die laaste paar dae herhaaldelik vir myself gese bly nou eers weer weg. As ek myself weer kan kry het ek maar weer die selfoon in die hand en ervaar ek maar weer forum stilte.
Wat ons moet doen om meer deelname te kry weet ek nie.
In die verlede was daar 'n paar krukke soos PM se twee boeke, wat deelname getrek het maar dit was net tydelike krukke wat ontsaglike werk gekos het.
Om die forum kunsmatig aan die gang te hou is net so 'n groot werk as daar. Net drie of vier mense aktief is.
Ek sal moet afskaal en my horlosie stel sodat ek net een keer per dag/per week hier 'n draai maak anders gaan ek my toonnaels afkou.

 :icon_bigsmurf:

Meraai vannie Baai:
Een of ander manier (met julle nag en ons dag en visa versa) mis ons mekaar verseker Naas want diekant van die aardbol loer ek ook kort-kort in so tussen die daaglikse takies en studies en verlange na geselsskap. Lang lang ure alleen hier. Enigste SA'ners in die cowboy dorpie met Ausies wat nie maklik vergeet jy is 'n emmigrant nie kan die dae BAIE lank word en vul die forum en geeste wat dwaal tussen die gange van weleer baie lee ure.

PM:
Wat van ons skryf almal vir RSG en vra hulle moet iets oor die forum op die lug sĂȘ.  Ons kan skrywers nooi om hul werk hier te kom plaas.  As hulle nie bereid is om dit gratis te doen nie sal ek 'n bedrag betaal, as dit nie onbekostigbaar is nie. 
Ek sal probeer uitvind.


Moet 'n nuwe skootbrakkie gaan soek wat 'n battery in het.  As ons krag so knaend af is het ek nie kontak nie.  Ons is terug in Annlin, permanent en sal net so nou en dan Leeupoort toe gaan om te sien dat die diere kos het.   :angel7:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version