Die kuierstoep > Helpmekaar

Ek hou op rook.

<< < (2/13) > >>

PM:
Dankie AB, ek weet net nie wanneer is die laaste dag nie.  Ek weet van mense wat vir langer as 'n jaar opgehou het en toe weer begin het.  Behoede my!

AB:
Ja PM, dis nie 'n maklike storie nie. EK het st 8 besluit om op te hou rook en dan vat ek 'n trek by die pel en dan by ander pel, so het dit vir 18 maande aangehou. Toe besef ek dit help nei ek hou op maar af en toe rook ek nog. Desmber vakansie na st 9 besluit ek die hele vakansie gaan ek niks rook nie en seg my neef hy moet my nie eers 'n rookding of trek aanbied nie. Toe dink ek nog na die vakansie sal ek maar weer so af en toe 'n dampie slaan. Na die vaksnie belsuit ek toe dat ek het nou vir 6 weke opgehou en hoekom nie sommer die hele matriek jaar ook nie. Dit was nei altyd maklik nie maar ek het darem elke keer nee geseg. MOet ook sê ek het toe maar sowat 2 jaar gerook en ook nei vreeslik baie nie. AL wat ek toe weer gerook het was die laaste dag in matriek, vra my een pel ek moet darem saam met hom vir oulaas iets rook. Ek het hom 5 jaar later 1 keer weer gesien en toe weer in 2003 en so paar keer daarna en hy rook nog een stryk deur.

strkete mag jy dit volhou, dag vir dag nee seg.

Fransi:
Ja, nou die dag uitgewerk dat ek al vir ongeveer 14 jaar rook. Die langste wat ek al uitgehou het was 'n maand. So baie, baie sterkte en positiewe energie van my kant af.

Terry:
Baie geluk en sterkte PM.  Almal wat my al vertel het van hierdie pille het 'n sukses storie en joune klink vir my dieselfde.  Wel gedaan!   :hello2:

PM:
Dankie julle.  Dit is nou tien weke vandat ek die pille begin drink het en dit gaan baie goed.  So nou en dan raak ek lus vir 'n rokie maar dit gaan gou verby. Ek het ook die oggendpilletjie met 'n halwe telepel gemmer in 'n bietjie water begin drink en dit help vir die naarheid.  Verder het ek geen probleme ondervind nie, net aan die begin was ek "vreterig", maar die sopdieët se sop het gehelp.  Natuurlik, almal se aansporing help baie.  Baie dankie. 

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version