Die kuierstoep > Kom kuier saam

misplaaste wanvoorstellings

<< < (2/3) > >>

adele:
spesiaal vir my kosbare vriende hierso  :love7:
as die lied nie oopmaak nie, vergewe tog. 

Naas:
Sommige mense moet liewer op hul eie mishope bly. Ongelukkig is dit nie altyd moontlik om te sien wie jy toelaat om deel te neem op die forum nie.
Mens is egter by magte om jou eie vriende te kies en dit wil vir my voorkom asof ek nie die karakter in my vriendekring wil he nie
Ek stel voor dat hy/sy/dit as lid van die forum verwyder word en geblok word om nie weer toelating te kry nie.


 :icon_bigsmurf:

PM:
Ja, die mishoop was op Woes en het baie moeilikheid daar veroorsaak.  As julle kan onthou, hy het altyd in hoofletters terug baklei as iemand wou liefde maak.  Dit het my 'n rukkie geneem om te onthou, maar nou onthou ek goed.
Sulke mense wat hulself christene noem en siele beroof vir die duiwel.  Ek loop nou nie met die Bybel onder die arm nie, maar die wat nie die liefde het nie, is 'n klinkende metaal en 'n luidende simbaal. 
Hier op die Afrikaanseforum is die klomp oumense wat dweep met die liefde en omgee, nie lus vir 'n lawaai nie.  Baai baai jou liefdelose asshole!  Gaan beskuie 'n ander ou se stoep. 

Ek wou nog seg, ons gaan beslis hemel toe, want ons wil nie met jou om dieselfde vuur sit nie. 

adele:
As PM so besluit moet Willa so maak, Naas. Ek verstaan net nie waar die ou sy/haar kop verloor het nie. Ek het selfs daardie skrywe van hom gekry. Hy het dit vir my ge-e-pos en dit lyk reg. Sal nog eers deur moet lees om te sien of dit Bybels is.
Dis so toevallig dat ek op daai fb profiel van die een afgekom het en so entjie deurgestap het ... tot ek daai afgrond van verbasing afgeval het. Julle moet gaan kyk ....

adele:
beslis, lief Petra. Ek onthou dit goed en weet ook nou hoekom ek met sy eerste plasings sulke snaakse kriewelings gekry het, maar ek het dit geignoreer ....

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version