Die kuierstoep > Die Gorrel plek

Foefenjol

(1/3) > >>

Meraai vannie Baai:
Stomklets ek en Gawie weer oudergewoonte vroegoggend met messenger en sy vertel hoe 'n leerling homself amper kruppel gelag het toe sy beduie hoe die ander kleinding sy hondjie moet gaan meet vir die jas wat juffrou aangese was om te brei. Sy beduie toe van 'die kop tot by die foefenjol'. 

Net daar wonder ek waar het die woord sy half ongure onstaan gehad en gee my vingers so paar oefeninge om die koue te verdryf. Insiggewend! As iemand nou ooit weer verwys na die woord foefenjol in neerhalende verband dan smeer jy prof Google se insig onder sy neus.

Maar mens kan ook nie alles glo wat jy lees nie want tot nou toe het ons die woord geken as 'n pyn in die :pottytrain2:

What Does Foefenjol Stand For.
The significance of the given name Foefenjol gives you seriousness, thought, intuition, intent and wisdom

Personality
A very spiritual person who often relies on intuition for decision making.

Your mind is rich and deep, but often closed for other people. You sometimes need seclusion in order to gain clarity about what is going on in your life. This however does not make you a person that is hard to get along with.

On the contrary you have many talents and can always tell what others are feeling. In love and relationships you tend to be very passionate.
 
Viva Foefenjol :`ip2:

Anastasia:
Lag ek nou hier dat die see sommer tsunamies maak!   :wav:  Veral die een is skreeusnaaks: Your mind is rich and deep, but often closed for other people. You sometimes need seclusion in order to gain clarity about what is going on in your life. This however does not make you a person that is hard to get along with.

Amper hardlywig met diepte en waarde.  Bwah hah hah! 

Meraai vannie Baai:
 :toothy4: So bly ek is nie die enigste een wat die kolletjies verbind het nie.

Anastasia:
Dis mos my probleem, Meraai, ek sien my eie kiekies en movies in my kop.  Dan, sal iemand soms iets se en ek bars uit van die lag.  G'n wonder mense dink soms my kppie raas nie!

Meraai vannie Baai:
Moet nie alleen voel nie mater  :evil6:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version