Die kuierstoep > Die kiekiekyk plek

du toitspiek nr 2

(1/2) > >>

Lox:
hier is duideliker foto van du toitskloof pas




besig om troing in mekaar te sit




windlaaier se toring





walter was in beheer van die projek ( sy besigheid)  en het besluit dat die helikopter die troing moet optel. hy het die heli vir 2 dae gehuur en dit het R40 000 gekos vir die 2 dae. die vorige dag het hulle op hawekwas berg ook 'n toring opgesit.

die pilot het gesĂȘ dat as die toring enigsins gana ruk aan die heli gaan hy die band losknip dat hy nie val nie. daar waar die toring is, is nie land plek nie en hy moes laag hnag dat walter die band wat aan die tornig se punt was aan die heli kan vasmaak en dan oplig. die heli moes eers opstyg en dan as die toring begin oplig moet hy opstyg en agtertoe beweeg tot toring heel reg op in sy staander staan wat ons vroeer vasgebout het. soos hy opgetel het, het ons die anker kabels deurgetrek en styfgehou. die heli pilot het nogal gesweet maar dit was suksesvol.






walter is tevrede



brandvleidam van die berg af gesien


PM:
Ek het ook sommer 'n hol kol op my maag vir daardie pilot se part!  Baie dankie Lox,  dit is baie mooi.  Die foto's van die pas is uitmuntend en die staande toring!  Wow!

Lox:
plesier, iewers moet nog fotos wees, ek moet net soek.

Lox:
voor die pilot daai toring opgetrek het met die chopper was hy nogal vol senuwees. hy moet opstyg en dan soos die toring optel moet hy agtertoe ook vlieg want die toring se voet was reeds op die voetplaat se skarnier vas geboud.

 

PM:
Dit is baie gevaarlike werk!  Hy kan   :hello2:  by my kry!!!

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version