Die Biblioteek > My gunsteling gedigte van die groot meesters

DF Malherbe

<< < (2/2)

AB:
sal probeer in hande kry en jou laat weet

AB:
willa

Ek het kleinneef in die hande gekry en hy seg dis reg as jy kom draai maak om meer oor oom danie uit te vind. hy het so paar familie fotos en op klainmond in oom danie se huis, hans die skipper is die huis se naam, het hy nog geskrifte van oom danie ook.

ek sal vir jou sy besonderhede op jou inboks gee

Ah Willa:
Dankie ek gaan beslis kontak maak ... is net so 20 min van my huis af :-)

Ek sal kom terug voer gee :-)

Meraai vannie Baai:
Terwyl ek hier lees, is 'n besoeker besig om die plasing te druk. Wonder ek altyd van waar is ons gaste? Wens so hulle wil inloer en 'n woordjie los.  :icon_biggrin:

adele:
dis 'n snaakse wêreld, hierdie virtuele blaaie waarin ons soos tussen planter deur, rondkuier. Op fb is daar ook blaaie waar duisende mense aan behoort en honderd elke dag alles like .... dan is daar blaaie waar net twee of driehonderd aan behoort en net 5 neem gereeld deel en like plasings. dan nis daar ander waar baie lede elke dag, of seker darem weekliks, like en saamskryf ... dan wonder ek wat hulle daar kry waar hulle so geniet.

Gaan lees die antwoord in die plasings .... dis soos daai kerke en gemeentes waar drieduisend mense elke sondag die dienste bywoon want hulle hoor waarvan hulle hou, wat hulle wil hoor .... maar waar predikers die ware God verkondig, met hemel en hel, sonde-besef en vergifnis .... daar is net enkele lidmate betrokke.

maar ek weet nie hoekom hierdie forum se gaste so sku is nie ....  :hello: 

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version