Die Biblioteek > Die Konstruksiewerf

Kom help my met aanhalingstekens.

<< < (2/3) > >>

PM:
Baie dankie julle, ek was nie seker of dit dieselfde is as in Afrikaans nie.  Ek sal dan by die "Afrikaans" hou dan is ek veilig.   :love7:

Meraai vannie Baai:
Lees ek weer die kostelike vertelling van jou raak saam met 'n besoeker PM. Dankie! Wyd geglimlag.

PM:
Dit was 'n vertelling van Prof. Jannie, AB se broer, wat ek vir die boek nagesien het. 
Iemand het nou die dag gevra of dit nie 'n moeilike taak is nie.  My antwoord was dat dit maklik is as jy 'n forum vol familie het wat kan help.  :angel7:

Meraai vannie Baai:
Op ons koffietafel pronk my twee boeke. Ek kan nie wag om dit met my sus te deel nie. Dankie vir groot voorreg om deel te kon wees van hierdie grootse projek. Dit was in die moeilikste tye van my lewe en nie aldag die maklikste persoon om mee oor die weg te kom. Dankie vir jou geduld met my mater.  :notworthy: :icon_salut:

PM:
Dit is maklik om geduldig met jou te wees matertjie.  Jy weet dan dat ons lief is vir jou. 
Jannas het gister vertel hoe die NZlanders mekaar se foute aanvaar, want anders, vertel hy, is jy mos nou besig om 'n Liewe Jesus te skep.  :toothy4:
Ek seg altoos, vir elke fout wat een van julle hier het, het ek 10 en is baie dankbaar dat julle my nog aanvaar. 

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version