Bak en brou > Item vir die week

Kom ons praat BRAAIBROODJIES

<< < (2/3) > >>

Jeannedarc:
baie dankie vir die uitnodiging - I would have loved to come to Leeupoort but unfortunately I already have other commitments. next weekend seems to be a call though and I would look forward to seeing you again

PM:
Dit kan net lekker wees!  Ek tel die slapies!

Angelica:
Braaibroodjies... njammies. Liplekker.
Ek smeer net baie botter (of dan marg)
Dun snytjies tamatie
Uie-ringe (vir my)
Baie peper (ek voeg geen sout by myne bloot omdat ek nie ekstra sout by my kos voeg)
BAIE kaas
Braai oor matige kole tot bruin buite en al die binnegoed deurwarm en die kaas gesmelt is.
Eet dadelik.  'n Koue braaibroodjie is pap en onsmaaklik (vir my).
Het al gehoor dat Chutney en mostert en ander goete ook nog opgesmeer word, maar vir my gaan dit oor die eenvoud van die braaibroodjie en die kraak as jy byt en dan daardie heerlikheid in between.

Jeannedarc:
I do read a lot and in one of the books I recently read, the "bacon buttie" was mentioned quite a number of times throughout the book. so I went and googled bacon buttie and it's toast lathered with butter with lots of crispy fried bacon on. One could add all kinds of fillings it seems to me but the standard buttie is served hot and you may have tomato sauce or brown sauce on. I have tried making one and it is quite nice. You could also use buns or any other type of bread, if you're so inclined

Terry:
Bacon butties klink en lyk heerlik (ek het dit gaan soek op google images).  Al wat ek sou bysit is 'n klompie gerasperde kaas.  En miskien gebraaide uie.

Ek maak maar altyd my braaibroodjies met 'n dun lagie blatjang en dan baie sout en peper.  Ons is lief om vir elkeen twee broodjies te maak sodat jy vroegoggend weer 'n lekker broodjie op die rooster kan warm maak.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version