Author Topic: PM en Botswana  (Read 29397 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Trapsoetjie

  • Regular Members
  • Penkop
  • Posts: 657
  • Taranee, onse Beertjie.
Re: PM en Botswana
« Reply #75 on: April 23, 2012, 03:13:24 PM »
Nooit het julle geweet, daar gooi hulle vuurwerke sommer vir die sommer so...baie bly julle is okay.

 :angel12:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #76 on: April 24, 2012, 05:45:24 AM »
Gister kon Hanneshulle nie die laaste drie bushings opsit nie.  Die coronas pas nie.  Nou moet ons wag dat hulle nuwes van Pretoria af stuur.  Dit kan ons 'n week vertraag.  :crybaby2:
My tone en vuiste is blou geskop en geslaan, maar al die baklei teen die prikels help niks. Dit bring net meer prikkels.  Vanoggend vieruur het ons krag weer gegroet.  My skootbrakkie se battery hou nie lank nie.
Ek kan tog niks verander nie, net van blyplek.  :icon_biggrin:
Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #77 on: April 25, 2012, 06:57:09 AM »
Vandag lyk dit na reën, as die vogtigheid te hoog is kan hulle ook nie werk nie.

Gisteraand toe ons by die lodge kom, het die ape feesgevier op ons gazebo'tjie.  Die tafels wat buite staan vol pie en poe! Die hele Botswana se ape moes hier gewees het.

Nog 'n ding wat my hewig ontstel, is die diere wat so langs die pad doodgery word.  Gister het ons weer 'n koei en 'n donkie dood sien le in die pad.  Die donkie is so hard getref dat sy binnegoed uitgepeul het. Onthou tog, dit is 'n snelweg.   :dontknow:
Ek seg vir Hannes dat hulle 'n wet moet uitvaardig dat die eienaars van die diere, vir hulle diere daardie "help-my-sterk-wees-neon-oorjurkies" moet aantrek.   :icon_biggrin: Ek weet net nie wat hulle met die tarentale gaan doen nie.  Gisteroggend jaag 'n swaap tussen 'n trop tarentale in.  Jy sien net vere en "veldhoenders" waai.  Duidelik weet die dwaas nie van tarentale wat opvlieg en op sy skoot kan beland nie.  Dit maak my woedend.   :violent1:

"Swart-Afrika" seg Hannes. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline AB

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1930
Re: PM en Botswana
« Reply #78 on: April 25, 2012, 08:12:49 PM »
tarentaal kan nie net op jou skoot beland nie hulle kan die ryding se verkoeler ook breek slaan en dan staan jy langs pad.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: PM en Botswana
« Reply #79 on: April 26, 2012, 03:21:18 AM »
Afrika bestuurders is fatalisties. Hulle is 'n spul genies as dit by bestuur kom. Hulle genie 'n hel om wat die motor of die insittendes oorkom nie. Gowoonlik is die paaie so sleg dat die voertuie in elk geval nie lank hou nie. die nationale pad deur Botswana is (was?) 'n lieflike stuk pad maar sonder grensdrade, net bree stroke skoongemaak langs die pad sodat jy die wild ver kan sien. Orals staan egter uitgebrande motorwrakke.
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #80 on: April 26, 2012, 04:21:31 AM »
Hi AB, ek is bly om te sien jy kan nou lees en skryf.  Welkom!

Naas, hier en daar is nou grensdrade, die pad van Gabs af tot in Mahalapye is nie te sleg nie. Jy sien nog steeds so tienstuks mans en vroue wat die gras langs die kante met pangas afkap. 
Dit is nou werklik 'n kwessie van "die werk kom nie klaar nie". Sodra hulle onder uit is moet hulle weer bo begin. 

In Gabs is daar 'n hele paar groot sirkels. Dat daar nie elke dag elke uur 'n ongeluk is nie, is 'n wonderwerk.  Die mense ry, of jy nou in die sirkel is of nie, jy moet maar wag.  Dit lyk asof 80% van die bestuurders vrouens is.  Die meeste van die tyd is daar nog kinders ook in die voertuie. By die winkelsentra is dit 'n nagmerrie.  Daar is absoluut geen orde nie. Hannes het ook nou al geleer, jy druk in of jy staan vir ewig en wag. 
Ons gunsteling speletjie is "spot the white".   :icon_biggrin:
Ons het 'n klein winkelsentrumpie ontdek, so 15 kilometer van die lodge af in Mochodi.  Daar is 'n Spar wat redelik voorraad aanhou. "Spitstyd" is "nagtyd", dan bly jy liewers daar weg. 
Daar het ons 'n groente gesien, 'n groot blaar wat baie soos spinasie lyk.  Hulle "roep" hom "rape".
Ek vra toe vir die "kok" hier by die lodge hoe maak 'n mens die "raapie" gaar. Ek moes verduidelik waarvan ek praat, want 'n mens noem dit "rape" (soos in Engels) seg hy.  Natuurlik het hy nie die grappie gevang toe ek seg dat "rape" heeltemal iets anders is nie.  Maar nou-ja-toe!

Ons sal Hannes se verjaarsdag (1Mei) hier in die bos vier.  Ek het gisteraand in my wyn verstik toe hy sê dat die olietankers drie dae vertraag sal wees,  WANT die transportafdeling se meidsie het vergeet om die padwaardigheids-sertifikate te hernu.  Dit is ook nie haar skuld nie, want sy het al 'n maand gelede aangevra vir 'n tjek by finansies, maar hulle het dit nog nie uitgemaak nie.  Nou moet hulle die olie eers weer terug pomp, die trokke invat vir die toets en sertifikate, dan weer die tankers volmaak en dan kan ons aangaan. Goeie genade! Ek sou my badwater gedrink het, as ek net badwater gehad het.  Met of sonder brandewyn!
« Last Edit: April 26, 2012, 04:27:17 AM by PM »
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: PM en Botswana
« Reply #81 on: April 26, 2012, 06:12:54 AM »
Verlang pak my toe so beet dat ek bottels en fopspene so effens eenkant toe stoot vir eers - steriliseer kan nou so halfuur wag want ek moet eers loer hoe gaan dit met onse mensies in die boendoes. Hene PM dit moes arige gesig gewees het!! Wonder ek nou was gaan aandete wees en waarmee en waar sou die kok beplan om dit voor te berei :toothy4:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #82 on: April 26, 2012, 03:44:15 PM »
Hulle het die rondawel langs die afgebrande ontvangs, leeg gemaak vir 'n kombuis.  Dit is in elk geval baie groter as die vorige kombuis.  Daar is 'n tweeplaatstofie en 'n gasplaat.  Wat wil jy nou meer!
Ek kook op 'n eenplaat gasstofie buite op die stoep.  Het nog nooit my verbeelding so wild ingespan nie.  Verbeel my ek hou vakansie in die Kruger Wildtuin.  :icon_biggrin: Tussen slange en skerpioene.
Ons moet mooi kyk waar ons loop. Jy kan ook nie waag om 'n skoen sommer net aan te trek nie, skud maar eers die skerpioene uit. 
Ons het die grootste duisendpoot afgeneem wat ek nog gesien het.  Sodra ek weer by die "stasie" is sal ek die foto's opsit as die sein my toelaat. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: PM en Botswana
« Reply #83 on: April 26, 2012, 06:26:10 PM »
Jy moet die slange en skerpioene innie pot gooi. Slangvleis is baie lekker.
As Eva die slang stede van die vy geeet het was ons dalk nog innie Paddadys maar toe hou hulle mos vir hulle vegetaries.




 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #84 on: April 26, 2012, 09:01:44 PM »
Haai Naas, ek neem haar gladnie kwalik nie hoor.  Ek het daar by AB se plek heerlike gerookte vye ge-oes, en jy het net so lekker saam ge-eet!  :icon_biggrin: Maar nou moet ek bysê, 'n behoorlike Jacob Regop is darem ook nou nie te versmaai nie! Moeilike keuse! Vleis of nie vleis nie!  :icon_biggrin:

Ek het eintlik hierdie onderwerp besoek vanaand, om skuus te sê oor my gektjorts en gekerm vandat ons hier aangeland het.  Soms skop en grou ek so teen die ongerief en harde werk, dat ek skoon vergeet om my oë op te slaan na die sterrehemel.  Haai julle, dit is so mooi!  Daar aan die hemelspan wys vier sterre!  Reguit Kaap toe!  :sign10:  Dalk is dit 'n teken?

Dit is nie altyd maklik nie, maar die saam gesels op die forum maak die lewe vir my draagliker.  Ek lief julle. 

O ja, soos gewoonlik het ons eers weer 'n paar goetertjies gaan soek wat dringend noodsaaklik is om die projek lewendig te hou.  Voor ons ry 'n motor en ek kyk die ding so en seg vir Hannes: "Hierdie kar doen nou die formumdans, julle weet, soos PM se boudjies! :bootyshake:
Ek het in my lewe nog nooit gesien dat 'n voertuig so kan wieg met die wegtrekslag nie.  Maar nou-ja, ons is in Botswana! Hier is alles moontlik!

Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #85 on: May 04, 2012, 04:02:44 PM »
Gisteraand se geen water en krag het beslis die kameel se rug gebreek.  Ons het vanoggend gepak en Gabz toe getrek.  Dit is nog Bosswanna waar more nog 'n dag is, hurry up and wait, maar hier is 'n behoorlike stort en water en krag en internetsein en telfoonseine.  Die kamer is effens ruimer en buite is 'n stoep met 'n grasdak en 'n tafeltjie en twee stoele.  Haai julle, hier is groen gras! EN ons hoef nie 15 mislike trappe te klim tot by ons kamer nie! Ons het tog lugreëling ook en ek het nog nie 'n aap gesien nie. 
Maandag teken hulle die projek af en Dinsdag is my en Hannes se verjaarsdag!   :hello2: Ons kan nie wag om tuis te kom nie. 

Om te weet is om te verstaan.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: PM en Botswana
« Reply #86 on: May 04, 2012, 04:21:34 PM »
So die arme donkie is nou alleen. fooitog.
Bly dinge is bietjie beter vir julle.


 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #87 on: May 04, 2012, 04:26:32 PM »
Ja foeitog, hy het so gehuil toe ons gery het, toe sê Hannes: nou moet ons Naas se donkie agterlaat.
Ek belowe jou, dit gaan nou baie beter en ek het werklik nie besef hoeveel al die dinge aan Hannes gevat het nie.  Toe ons vanmiddag 'n bietjie sit na die gepakkery sê hy dankie dat ek al die opofferings gemaak het, maar hy was ook daar, elke "step of the way".  Daar kan net een ding erger wees, en dit is om sonder hom te wees.  Nip, dit kan nie werk nie.
Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #88 on: May 04, 2012, 04:56:15 PM »
Hannes vra hoeveel van julle besef dat 'n mens nie 'n spoeltoilet kan gebruik as
daar nie water is nie.  :icon_biggrin:
Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM en Botswana
« Reply #89 on: May 05, 2012, 07:28:26 AM »
Hannes vra ook dat julle geduldig moet wees.  Hy kan nie by die forum inkom nie, sy sleutelwoord het verander en sy rekenaar is in die boskantoor. 
Hy vra of julle weet dat die e-posse met Intercape Bosswanna toe kom?
Om te weet is om te verstaan.