Voorstelle en klagtes > Die Inligtingkantoor

Oppas vir Faceboek

(1/3) > >>

Naas:
Net 'n stukkie Faceboek raad.
Wanneer jy enige skryfwerk of digwerk of fotos op Faceboek plaas doen jy afstand van jou regte op daardie plasing. As jy hierdie werke van jou publiseer kan Faceboek jou dagvaar vir die winste omdat die werk nie meer aan jou behoort nie. As jy die fynskrif in hul voorwaardes deurgelees het toe jy aangesluit het sou jy weet dat Faceboek gratis is maar alles wat jy daarop plaas word outomaties die eiendom van Faceboek.
Ek het meeste van my werk daar gestoor onder "notes". Ek gaan dit verwyder maar dit bly op FB se databasis en sal nooit weer myne wees nie.  :pottytrain5:




 :icon_bigsmurf:

PM:
Sulke helle!  Gelukkig het ek nie werk daarop nie en niemand sal 'n foto met my bakkies daarop wil koop nie.  :toothy4:

Naas:
Ek sal. Wou nog 'n paar van my fotos lamineer om teen die toiletdeure te hang (hou die vliee weg) maar nou sal ek nuwes moet neem.


 :icon_bigsmurf:

Angelica:
Dankie vir die waarskuwing, Naas.
Sal jy asseblief ons ander vriende ook waarsku, asseblief, soos Adele, Ammie, MCE (Marie Bredenkamp), Franscois Viljoen.

Ah Willa:
Dis hoekom dit goed is om dit op Woes te plaas en vandaar te deel - want al is dit op facebook gedeel - is dit nie op Facebook geplaas nie

maar ja - mens moet so versigtig wees wat jy deel en wat nie ...

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version