Bak en brou > Voorgeregte

Nessie-broodjie

<< < (2/3) > >>

Fransi:
 :hello:

Ek is baie gelukkig wat dit aanbetref. My man hou ook van kaas. Ons het in die een studentehuis ontmoet en van die meisies het op 'n stadium vir ons almal 'n plakkaat gemaak wat oor jou gaan en wat jy by jou kamerdeur moes opplak. My man s'n het o.a. gesê dat hy op kaasrolletjies (cheese buns) lewe. :-)

PM:
Dit was natuurlik voordat hy met jou getroud is nê!   :icon_biggrin:

Fransi:
 :icon_biggrin: Hahahaha, PM, ek dink nie ek het regtig verbetering gebring wat dit aanbetref nie, Solank my maag gevoed word, gee dit nie regtig om of dit met brood of iets meer ingewikkeld is nie. Solank daar darem nou en dan 'n maalvleisie of iets by is. As hy weg is, leef ek gewoonlik op brood en visvingers.  :icon_biggrin:

Ah Willa:
ons maak ook graag die nessie-broodjie, maar so bietjie van 'n verskil - sal volgende keer 'n foto neem en deel

jy maak die ronde gaaitjie na die onderkant van die brood - dis waar die eiertjie in gebak word. (nie geskrampel nie - en nie met kaas nie)

dan plaas jy die nessie-broodjie in die boord - net bo-kant die ronde-eier-nessie forseer jy 'n cocktail tamatie neer - dit dien as 'n neusie

dan bokant die tamatie aan weerskante plaas jy twee piesang sirkels vir oe en net bo dit aan elke kant 'n halfmaan gesnyde kaas/green or rooi pepper of wat jy ookal na voel as wenkbrowe ...

langsaan kan jy nou jou gerasperde kaas strooi, met die res van die piesang in repies/circles/blokies gesny saam met nog wat jy ook al wil :-)

dis nie meer die nessie-broodjie nie - maar die witgeskrikte gesig-broodjie  :bootyshake:   

Fransi:
 :icon_biggrin: Willa, ek kan nie wag om die foto te sien nie.  :icon_biggrin:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version