Die Biblioteek > Vervloeƫ woordskatte

Die blok is benoud

<< < (2/4) > >>

Meraai vannie Baai:
Snaaks hoe reuke 'n mens kan terugvoer na sekere tye in jou lewe ne!

PM:
Jy is so reg.  Kaiings braai en pannekoek bak.  Dit is asof die "atmosfeer" van die okasie jou mure omring en dit plaas jou "slap bang" in die middel.  Soms kan dit soveel nostalgie meebring. 

Meraai vannie Baai:
En soos nou, die reuk van moerkoffie wat gang af sweef hier in die pandokkie - hou jou koppie ek gooi in  :icon_biggrin: dan droom ons verder oor die reuke uit vergange se dae.

PM:
Skink my sustertjie skink!  Jy kan saggies nader sluip in die nag en so 'n koppietjie langs my bed neersit dan is ek wakker met 'n lied in my hart, voordat jy omdraai en weg stap.   Moet dan nie verbaas wees as jy 'n klapsoen kry nie.  :hello2:

Vicks.  Wat 'n reuk!

Meraai vannie Baai:
Hene man nou dat jy van vicks praat. Ek het so toonnael skeet, en die medikasie daarvoor werk teen die rottegif. Lees ek anderdag dat 'n verpleegsuster by 'n versorgingsoord altyd die oumensies met borsprobleme so 'insmeer' met die vicks. Dan smeer sy sommer die ou voetetjies ook en eendag toe sy weer kyk het al die seer tone verbeter! Ek druk dit sommer so onder die naels ook in en smeer bo op en binne dae is dit beter en daai kloppende pyn verdwyn binne ure na jy dit aangesit het  :notworthy:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version