Die Biblioteek > My gunsteling gedigte van die groot meesters

Lys van Afrikaanse digters - meesters

(1/2) > >>

Ah Willa:
Hier kan jy 'n lys vind van die meesters van gister en selfs vandag ....

http://af.wikipedia.org/wiki/Lys_van_Afrikaanse_digters


Dink ons moet ook ons se name daar kry ... maar ons moet eers solo-puliseer dink ek ...

PM:
Dankie Wils, dit is nou 'n wonderlike bron van inligting. 

adele:
dankie Willa,   :icon_study:    ek is juis nou besig om deur ou meesters se werk te lees.
ek soek ook inligting oor antieke digkuns om as inleiding vir 'n praatjie oor gedigte te gebruik. en ja, ek was al op internet en het in 'n labirint van eeue verdwaal.    :icon_scratch:   waar kan ek sommer net, klaar in Afrikaans, iets kry?

 :grommit:

Angelica:
Adele, ek het 'n boek oor oeroue gedigte, Engels, genaamd:  Best Loved Poems. Kan nie die samesteller se naam onthou.
Weet nou nie of jy net Afrikaans wil he.
As jy meer inligting omtrent hierdie spesifieke bundel wil he, kan ek dit gaan uitkrap vir jou. 
Dit is meestal Britse meesters, maar sommige, soos die datums meer in die 20e eeu voorkom, is meer lees- en verstaanbaar. 

adele:
nee wat, ek soek sommer deur internet verder, ek moet einde Augustus 'n praatjie oor gedigte hou en wil die eerste paragraaf inlei met die feit dat gedigte en skrywers omtrent so oud soos die mensdom is. dis vreeslik interessant dat gedigte al deel was van die griekse en selfs mesopotamiese mitologie. tot 2000+ jaar VC  se geskrifte word nou ontsyfer.

 :grommit:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version