Author Topic: Elizabeth Kungl, baie welkom  (Read 2837 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Elizabeth Kungl, baie welkom
« on: September 10, 2018, 01:59:37 PM »
Elizabeth, kom stel jou voor en vertel vir die ouens wat jy gaan doen hier op die forum.   :hello2:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Anton Louw

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 295
  • Gender: Male
  • Passievol Afrikaans!
    • Kampforum.co.za
Re: Elizabeth Kungl, baie welkom
« Reply #1 on: September 10, 2018, 05:58:27 PM »
Hello Elizabeth,  ek wil ook asseblief hoor wat jy gaan doen hier oppie lekker forum  :toothy4:
Kamp is koning!

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Elizabeth Kungl, baie welkom
« Reply #2 on: September 11, 2018, 11:48:08 PM »
Baie welkomvan oorkant die waters ook. My plek geboek vir die nuwe verwikkelinge  :hello2: :headbang: :icon_salut:
« Last Edit: September 12, 2018, 04:13:02 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Elizabeth Kungl

  • Regular Members
  • Suigeling
  • Posts: 9
  • Passievol Afrikaans!
Re: Elizabeth Kungl, baie welkom
« Reply #3 on: September 20, 2018, 07:26:09 AM »
Dankie julle, dis lekker om hier te kan wees. Maraai jy sĂȘ jy is van oorkant die waters, waar is jy? Ek het vir 6 jaar in Hongarye gebly. Dit is eers daar dat ek my passie vir ons Afrikaaners ontdek het. Alhoewel my pa ons so groot gemaak het, het ek dit eers besef toe ek 34 jaar oud was.
Na my pa se dood het ek al sy boeke geerf. Hy het 'n paar boeke in Afrikaans geskryf wat gepubliseer was, een baie gewilde nie-fuksie boek was Ken ons sterre, 'n gids vir die groentjie. Sy een geskiedkundige roman Die Weeskinders was bekroon met die meriete-toekenning
van die Afrikaner Volkswag vir 'n roman oor die Groot Trek en is nou nog op ebooks beskikbaar. So stories het ek baie al is dit nie my eie werk nie. Ek sal wel hier en daar van my eie goed skryf en vertel.
EK   :wave:
« Last Edit: September 20, 2018, 08:16:35 AM by Elizabeth Kungl »