Author Topic: Raat vir aambeie  (Read 13617 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Raat vir aambeie
« on: April 10, 2018, 11:50:41 AM »
Boererate
AAMBEIE
Ek dink altyd aan wyle Tolla van der Merwe as my aambeie my nou en dan pla , of as mense my bel met die noodkreet – help my asseblief, my aambeie maak my gek! Hy het vertel hy het die raat by n ou oom gekry – as jy n aambei het wat buite sit, vat n vuurhoutjie en brand die aambei. Die volgende dag, skud jy net die boksie vuurhoutjies hard, daar naby die aambei en hy sal homself terug-skrik en daarna te bang wees om weer sy gesig te wys! Nou ja, die mens wat al aambeie gehad het, sal vir jou se die laaste ding wat jy aan n aambei sal wil doen, is om dit te brand! Mens wil niks doen om n aambei kwaad te maak nie, want as hy kwaad is, kan jy nie sit nie, jy le swaar en jy voel heeltyd ongemaklik en jy raak naderhand bang om toilet toe te gaan.
Aambeie ontstaan as gevolg van swak bloedsomloop en hardlywigheid kan ook lei tot aambeie. Die emosionele oorsake van aambeie kan wees dat jy verwerp voel en n vrees vir sperdatums en n vrees vir n gebrek aan geld het. Woede oor dinge van die verlede en n vrees om te laat gaan ( to let go), kan ook veroorsaak dat jy sukkel met aambeie.Kaneelbol is die kruie wat help met bloedsomloop en dit help ook om die aarwande te versterk. Kruie werk nie so vinnig soos oor die toonbank medikasie nie, so dit help nie om Kaneelbol te begin gebruik as jy eers aambeie het nie. Dis altyd beter om kruie voorkomend te gebruik en met aambeie is dit veral waar. As jy geneig is tot aambeie, sal dit wys wees om Kaneelbol gereeld te gebruik, jy gebruik dit vir 3 maande, hou op vir 3 maande en gebruik dit weer vir 3. Die aambei-operasie is selde suksesvol en baie mense bel my met hartseer-stories van prosedures wat verkeerd gegaan het. Jy neem n teelepel Kaneelbol, sit dit in n glasbak, gooi n liter kookwater op, laat afkoel en gooi af in n glasbotte ( stukkies en al). Drink n kwart koppie 3 keer per dag. As die liter klaar is, wag 3 dae en maak dan weer n liter aan en drink dit so vir 3 maande.

Daar is ook salf wat n mens kan aanmaak en aansmeer as die aambeie al daar is.Neem n groot blik Samboksalf, smelt dit in n dubbelkoker, en as dit gemelt is, voeg n halwe botteltjie Haarlemensis by en 1 eetlepel Aluin-poeier. Smeer gereeld aan, buite, sowel as binne.

Neem n klein botteltjie Vaseline, smelt in dubbelkoker, saam met 1 blokkie Kamfer en n halwe botteltjie Haarlemensis. Smeer gereeld aan.
Mens moet ook jou liggaam dophou en probeer agterkom watter kosse wat jy eet, die aambeie laat “ blom” - ek weet vir my is tamaties, pynappel, koejawels en partykeer rissies problematies.


AAMBEI-SALF
1 potjie Vaseline

1 botteltjie Haarlemensis

Meng die 2 bestandele goed en smeer gereeld aan.

 
« Last Edit: April 10, 2018, 11:57:33 AM by PM »
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Raat vir aambeie
« Reply #1 on: April 11, 2018, 12:37:01 AM »
Met die lees van die netelige probleem kon ek nie help om 'n prentjie te sien nie, 'n boksie vuurhoutjies sal nooit weer dieselfde wees vir my nie.  :icon_biggrin: Sukkel self so wan en dan met die ongemaklikheid. Sal jou raad ongelukkig nie kan volg want hier by ons is daar geen kans om Lennons produkte aan te koop nie  :crybaby2:

My pa het geglo aan Vicks en Outop het al deep heat probeer  :angel4: :pottytrain2: :`ip2:

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Raat vir aambeie
« Reply #2 on: April 16, 2018, 01:13:05 PM »
Laat ek nou maar vir julle vertel wat ek met my moerbuie doen.
Dit vat so 'n week dan is hulle weg vir amper ewig.
Na elke stoelgang was jy die ongedierte met sterk oplossing van soutwater. Droog dit goed af en smeer sommer bietjie skoon fyn sout aan die ongediertetjie.
Na so vyf tot sewe dae is die klein blikskottel so dors dat hy afspring om water te drink wanneer jy op die toilet gaan sit. Dan spoel jy hom doodeenvoudig vinnig weg. Einde van die probleem.


 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Raat vir aambeie
« Reply #3 on: April 30, 2018, 05:22:50 PM »
Nou het ek weer my rekenaar en ons is hier by Gerhard waar daar opvangs is.  Mense, wat 'n gesukkel!

Ja-nee, ek weet nie van daai diepe hitte nie, dit klink nie vir my reg nie, tensy jy so vinnig weg vlieg dat die ongediertetjies net agterbly nie.  Ha-ha!

Naas, klink my jou raat is die beste. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Raat vir aambeie
« Reply #4 on: April 30, 2018, 05:24:19 PM »
Hoe goed werk Lennons se produkte?
Om te weet is om te verstaan.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Raat vir aambeie
« Reply #5 on: April 30, 2018, 06:39:59 PM »
Lennons se produkte was baie gekonsentreer toe ek jonk was en het goed gewerk. My ouma en my ma het dit vir baie goed gebruik. deesdae se Lennons het net nie meer dieselfde impak nie.


 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Raat vir aambeie
« Reply #6 on: May 01, 2018, 02:17:11 PM »
Dink jy dat 'n mens die plante kan groei en weer dieselfde kwaliteit kan bereik?
Hier by ons soek mense kankerbossies dat dit bars.  Is daar 'n manier wat ek saad in die hande kan kry?
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Raat vir aambeie
« Reply #7 on: May 02, 2018, 10:05:21 AM »
Ek het nou lekker gegiggle vir die moerbeie van jou Naas. PM, ek hoop regtig jy kom reg met die kankerbossie saad!

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Raat vir aambeie
« Reply #8 on: May 02, 2018, 03:47:42 PM »
Ek het 'n paar vriende in die Kaap, dalk kan iemand help. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Raat vir aambeie
« Reply #9 on: May 03, 2018, 01:23:28 PM »
Ek ken glad nie die kankerbossie nie. My ouma aan my pa se kant was die kruiedokter maar haar kennis het saam met haar heengegaan.
Ek onthou nog daai slegte tee ekstrak van dassiepis en wildeals en al die ander kruie wat sy Sondae in die berg gaan koop het.
Daai tee het gewerk. As jy ruik sy is besig met tee voel jy sommer klaar perdfris want daai gebrousel was sleg...


 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Raat vir aambeie
« Reply #10 on: May 03, 2018, 03:09:31 PM »
In die Weskaap (en ek glo sommer baie ander plekke ook) groei die kankerbossie sommer langs die pad en in die veld.  Kyk hier:
https://images.search.yahoo.com/search/images;_ylt=A0geK9m7CetagcoAiChXNyoA;_ylu=X3oDMTEzZDcyNzk0BGNvbG8DYmYxBHBvcwMxBHZ0aWQDREZENl8xBHNlYwNwaXZz?p=kankerbossie+plant&fr2=piv-web&fr=tightropetb
Dit is die plant met die oranje blomme.  Nou onthou jy Naas. 
Ek wil regtig 'n kruie- en medisynetuin maak.  Sal julle 'n bietjie help asseblief met insette?

« Last Edit: May 03, 2018, 03:24:38 PM by PM »
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Raat vir aambeie
« Reply #11 on: May 04, 2018, 05:34:21 AM »
Dit is 'n bakgaai idee PM! Sal bietjie loer of ietsie raaksnuffel hoor. My ouma het granaatskiltee gemaak om 'wurms' uit jou sisteem te kry. Mensig was dit aaklig.
« Last Edit: May 05, 2018, 12:33:48 AM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Raat vir aambeie
« Reply #12 on: May 04, 2018, 07:31:46 PM »
Nou lag ek hardop vir die gesprek wat ons 'n rukkie gelede gehad het oor wurms en medisyne om dit tee te werk.  Iemand het geseg die medisyne is so sleg, maar niemand het wurms gehad nie.  Nouja, dit is seker hoekom almal te bang was om wurms te kry.  Grappie.
Om te weet is om te verstaan.