Author Topic: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie  (Read 43060 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #45 on: February 06, 2018, 10:37:15 AM »
Dit is 'n pragstuk Raaitjie.  Die vertaling is tops, geen probleem. 
Baie dankie vir die uitstekende inliging.  Met Hannes se kolonkanker was dit 'n groot gesoek na inligting.  'n Mens is so kwesbaar en gryp na elke grashalpmie/inligting.


Getrou aan my persoonlikheid was ek weer "frivolous" om die woord so te verdraai dat dit kreun.  Dit sou nie gewerk het met 'n ef nie.  Jy weet mos, die f-woorde!  :read2:

Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #46 on: February 20, 2018, 09:52:58 AM »
My hart is vanaand stikkkkint. My sus het na haar derde 'red devil' chemo behandeling, gordelroos gekry wat na haar gesig en oë versprei het. :crybaby2:
« Last Edit: February 02, 2019, 12:48:34 PM by Meraai vannie Baai »

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #47 on: February 20, 2018, 10:58:05 AM »
Liefste Raaitjie, sterkte. My woorde is nou te min en voel vir my te stil, daarom stuur ek maar net 'n drukkie. Mag jou sus heeldag met Jesus se genade om haar voel en aan sy Roksoom vas hou.
adéle  :grommit:

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #48 on: February 20, 2018, 11:58:40 AM »
Ons het nog nie my ou moederlief vertel dat sussa nou nog komplikasie het a.g.v die gordelroos - sy oud en broos. Ek het juis gou my plasing kom aanpas. Ek is dankbaar dat jy oorspronklik plasing kon lees en saam bid. Ai Adele my geloof nerfdun. Weet jy die sus van my doen net goed haar hele lewe lank en sy het die swaar kant van die lewe deur en deur moes ervaar. Tog het sy altyd bly lag en ander opgelig met haar unieke humorsin. Sy is nou net 'n skaduweetjie.  Kan nie help om te dink as sy nie die operasie gehad het en die sterke chemo gif, sou sy dalk nie eers bewus gewees het dat sy siek is. Net die knop gevoel.  :crybaby2:
« Last Edit: February 20, 2018, 12:00:21 PM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #49 on: February 21, 2018, 12:31:57 PM »
Al wat ek kan seg is hou moed my lief sustertjie.  Ek dink aan julle met liefde.
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #50 on: February 21, 2018, 09:23:01 PM »
Dankie vir julle liefde PM. Dit is 'n sterk kruk altyd deur. Daar was gister 'n dokter Nel van Johannesburg by my sus om haar pynmedikasie aan te pas en vandag sal 'n oogdokter haar besoek. Ons het so min kennis van gordelroos en my sus het nie besef dat die verhoogde intensiteit van pyn wat haar skielik getref het, 'shingles' is nie. Haar verlaagde weerstand weens die behandeling natuurlik die ideale broeiplek :crybaby2:

Omdat die pasiente reeds soveel pyn en ongemak verduur weens die chemobehandelinge, word die toestand misgekyk en ongelukkig hou komplikasies 'n wesenlike gevaar vir permanente sigprobleme indien dit na die oe versprei, wat nou gebeur het.

Herpes zoster ophthalmicus is caused by the same virus that causes chickenpox (varicella-zoster virus).

If shingles affects a certain nerve (trigeminal nerve) in the head, it causes itching, tingling, and a rash on the forehead, cheek, nose, and around one eye. It potentially threatens eyesight ]Herpes zoster ophthalmicus can cause the following harmful conditions in the eye: keratitis, Iritis/uveitis, conjunctivitis, severe eye pain, increased intraocular pressure, corneal scarring, ptosis, corneal ulceration, decreased vision, blurred vision, cataracts (from herpes zoster), diplopia, recurrent inflammation, recurrent iritis/uveitis, and recurrent keratitis.

Bron: http://vir123.com/herpes-zoster-and-blindness/

« Last Edit: February 21, 2018, 09:26:05 PM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #51 on: February 23, 2018, 10:19:21 AM »
Dit is 'n baie ongemaklike en pynvolle ervaring.  Willa het dit 'n rukkie gelede gehad, sy kan dalk vertel hoe erg dit was.
Ons is bly jou sustertjie kry die nodige hulp.  Ons hou duime vas dat sy baie gou baie beter sal wees. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #52 on: February 25, 2018, 12:00:02 PM »
Sal goed wees as Willa meer kan kom vertel van hierdie nare toestand mater. Ons kan net vertrou dat my sus se sig gaan herstel. Een oog nog toegeswel en met die ander ene kan sy vorms begin uitmaak alhoewel dit baie dof en kollerig is. Ek het haar vandag gebel en kon 'n paar minute gesels.

My sus se grootste struikelblok in die hele kankerproses is dat hulle haar nie toerus met die ware feite rondom haar siekte en behandeling nie. Sy verkies om emosioneel eerder voorbereid te wees op dit wat gaan gebeur met haar en dat haar vordering/agteruitgaan openlik bespreek word sonder om inligting te weerhou of openlik te jok.

Sy voel dat dit nie meer help om vrae te vra nie want jy hoor nie die waarheid nie  :crybaby2:


Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #53 on: February 25, 2018, 02:00:31 PM »
Sterkte matertjie.  Ek sal die skakel vir Willatjie stuur.   :love7:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #54 on: February 25, 2018, 04:55:34 PM »
okay - hier kom n sneeu storm .....  :toothy4:

PM het my gou die link gestuur ... ek het nog nie alles gelees nie - sal eers mooi lees

maar ek merk dat hier 'n nare kanker ook deel is van die proses - so my vriend Petro - sal van groot waarde wees ... gaan hoor of sy wil kom saam praat - julle sal haar vreeslik geniet - sy is 'n regte perel mens wat met woorde kan toor ... so ons eie soort mens  :hello2:

Gorrelroos tap 'n mens se energie en die pyn ..... ja .... ek wou op my tande byt - maar dis mos geruil vir winkel tande ... en daai plastic byt mos nie soos jou eie tande nie .... so ek het maar n tumeric tak gegryp ....

maar ek het ook vir alle nonens eenvoudig gesê :  :wav: and smile and goodbye ....
ek het ophou worry oor ander se worries ...  :toothy4:
en selfsugtig focus ek net op my man, my kind en so bietjie myself ....

sal later meer kom lees - maar op die oomblik het ek nie proses capacities nie

 :angel4: en die Afrikaans is weer baie meer Engels ha ha  :notworthy:
« Last Edit: February 25, 2018, 04:57:55 PM by Ah Willa »
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #55 on: February 26, 2018, 08:39:51 AM »
Dankie en welkom Willa.  Sal graag jou insette oor gordelroos wil sien. 
Hoe gaan dit met jou sus Raaitjie?
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #56 on: February 26, 2018, 11:12:14 AM »
Dit sal wonderlik wees as Willa en haar vriendin met ons kan kom gesels. Toe ek hierdie plasing begin het, was my idee dat ons sal deel uit  persoonlike ervarings van pasiente/familie/vriende.

My sus is ontslaan. Hulle het 'n baie swak mediese fonds wat dus nie 'uitgeput' kan word bloot omdat die fondse beskikbaar is nie. Haar sig nog baie swak  :crybaby2: maar ons vertrou dat dit gaan verbeter.  Die chemobehandeling sal seker voortgaan sodra haar onkoloog die groenlig gee. Persoonlik glo ek nog dat dit haar lewenskwaliteit ongeloooooooooflik verminder het maar die tyd wat gekoop word, vir haar op die oomblik kosbaar en 'n persoonlike besluit.  As ek kyk na haar fototjies en dit vergelyk, is sy skaars herkenbaar  :crybaby2:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #57 on: February 27, 2018, 09:29:10 AM »
Al wat ek kan seg is sterkte en nogmaals sterkte.  Dit is ook geweldig moeilik vir jou omdat hulle so ver is.  Ons dink aan julle familie Raaitjie. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #58 on: March 07, 2018, 10:54:52 PM »
Vanoggend besef ek weer hoeveel emosionele ondersteuning beteken. Dankie vir julle omgee mater. My sus se sig is beter (sy woel al weer met trouklere ontwerp en maak - skrefies oge en al siestog) so ons is sooooooooo dankbaar. Ongelukkig het van die sere op haar gesig en kop nou smetterig geword. Wil nie eers dink aan die merke wat dit gaan laat nie  :crybaby2:

Ek gesels so paar weke terug met 'n vriendin wat ook borskanker gehad het. Vra haar toe wat sou sy graag wou weet wat die dokters haar nie op voorberei het nie. Haar antwoord was dat sy nie voorbereid was op die emosionele skok en reaksie van haar familie wat haar siekte meegebring het nie. En ons het dieselfde ervaar. Die kommer vreet van binne oor jou geliefdes wat ernstig siek is in so mate dat dit intense wilskrag neem om net met jou daaglikse roetine voort te gaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #59 on: April 30, 2018, 05:50:08 PM »
Daardie deel van harsteer van die familie verstaan ek baie goed.  Dit is ongelukkig 'n pad wat 'n ou moet loop, jy kan dit nie "sidestep" nie.  Dit is soos jy seg, dit maak 'n mens se kniee lam.  Gelukkig om ons ook daar deur. 
Om te weet is om te verstaan.