Author Topic: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie  (Read 43073 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« on: January 19, 2018, 04:42:04 AM »
*Die volgende inligting word slegs gedeel omdat ek self opsoek is na antwoorde en moontlike (meer natuurlike) maniere om die ontstaan van kanker betyds te beveg bo en behalwe die mediese ingrepe en behandelinge wat indien dit betyds en lewensreddend is, nog steeds die beste behandeling is en dus deur die oorgrote meerderheid verkies en toegepas word. Hierdie plasing het ek verskuif na my eie hoek vir eers, om alles op datum te bring.

“It's important to have an open mind, but not so open that your brains fall out."

Dit is algemeen bekend dat ons in die proses van oorlewing na diagnose van 'n terminale toestand alles in ons vermoe gaan doen om tyd te 'koop'.  Alternatiewe behandelinge teen kanker is dus geen uitsondering nie. Soms is dit amper komies as jy van die behandelings vanuit die dokter/spesialiste se oogpunt bekyk.
 
Na 'n pasient aan die geneesheer genoem het dat 'n 'coffee enema' as alternatiewe behandeling toegepas was, het die dokter stilweg gewonder of dit room ook ingehad het...
 :`ip2: :icon_biggrin:

Voor jy begin wonder of ek die een of ander onheilige slang-olie-geloofsgroep aanhang deesdae - vir my is dit nog altyd belangrik om myself bemagtig met kennis sodat meer ingeligte besluite en beter persoonlike keuses gemaak kan word wanneer daar 'n mediese probleem opduik. Sodoende kan ek hopenlik die kanse op oorlewing verhoog en in die proses van behandeling, 'n beter lewensgehalte handhaaf.

Ek sal niemand aanraai om nie mediese hulp in te roep nie en hulle self te probeer behandel met alleenlik alternatiewe metodes teen kanker nie, maar ek voel baie sterk oor die feit dat ons liggame so geskape is om self te kan veg teen skeet en kwaal. Ongelukkig leef en eet ons nie meer soos in die tyd van Adam en Eva nie.

Lees ek die volgende baie interessante stelling raak: As jy 'n vuur betyds wil blus is dit beter om die brandweer te ontbied as om net met 'n tuinslang die verspreiding van die vlamme te probeer keer.  Dieselfde geld vir die verspreiding van kankerselle. Daar moet gepoog word om die liggaam se eie natuurlike funksies so ver moontlik te 'boost' met alles wat dit nodig het om terug te kan veg en die gesonde selle te beskerm.

Natuurlik bly die belangrikste voorkoming in die oorlog teen kanker om dit so vroeg moontlik op te spoor en die bron van kwaad,  te verwyder/behandel.

Soos met alles in die lewe is daar voor- en nadele ter sprake. Dit is geen geheim dat hierdie behandelingsprosesse in die vernietiging van die kwaadaardige selle nie in staat is om te onderskei tussen gesond en kwaadaardig nie :crybaby2:

En dit is dan wanneer elke bietjie kennis wat ons inwin oor wat ons neem, eet of drink inderdaad 'n wapen in die stryd of 'n vyand vir jou liggaam is.

Penisillien is veilig vir byna elkeen wat dit neem, behalwe vir diegene wat ernstig allergies daarvoor is! Kennis van soortgelyke allergie/teenreaksies van medikasies kan die verskil tussen gesond word en die dood beteken.

Daar is sekere inligting wat jy as pasient nie altyd van bewus is rakende kankerbehandeling nie. As jy 'open minded' is, ek het 'n paar van dit wat vir my lewensbelangrik is, gedeel in die onderstaande kommentare.

« Last Edit: November 11, 2021, 09:28:06 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie vertel word nie
« Reply #1 on: January 19, 2018, 04:48:12 AM »
Uitslag: (Ab)normale selle

Daglig -  slegs 'n tonnel
na die duister van onsekerheid
en vrees - 'n serp, geweef
met die laaste kleure van die son
wat wurg om menswees krom;
die maan - 'n sekel teen die hemel...

© Meraai vannie baai

Sou 'n kankergogga in die toekoms ongenooid hom kom tuismaak in my organe ens. is die gevaar van verhoogde drukking in die hart en longare met gepaardgaande hartversaking te groot risiko om met chemoterapie behandel te word aangesien daar reeds linkerhartversaking en vergroting is wat bydrae tot die abnormale drukking.

(Ek het by 'n plasing by die artikels oor pulmonale hipertensie gedeel oor die moontlike fatale gevare van chemoterapie vir sommige pasiente).

Vir ander is die oplossing voor die handliggend en gryp hulle geskok a.g.v kankerdiagnose na die oplossing van uitsny, chemoterapie en of bestraling. Daar word immers wyd verkondig dat hierdie behandelinge suksesvol is.

As jy sou lees dat 'n sekere huishoudelike aparaat wat jy gebruik nou langer (twee maande byvoorbeeld) sal funksioneer sonder om aan die brand te slaan soos die geval huidiglik is, sal jy dit beskou as 'n suksesvolle verbetering?

Waarom glo ons dan dat die twee/drie maande en selfs vyf jaar 'ekstra' oorlewing tydens sekere kankerbehandelings beskou word as 100% suksesvol?

Wat word in mediese terme beskou as suksesvol?

Volgens John Davidson moet die term 'sukses syfer' beter gedefinieer word. In 'n analise van beskikbare data oor die effektiwiteit van chemoterapie ("Die Bydrae van Sitotoksiese Chemoterapie tot 5-jarige oorlewing in volwasse maligniteite), gepubliseer in die tydskrif Kliniese Onkologie in 2004, het drie Aussie-professore dit as '5 jaar oorlewing' gedefinieer.

Aan die ander kant, vir die nuwe anti-angiogenese kolorektale kanker dwelm, Avastin, word sukses gedefinieer as ongeveer twee addisionele maande van oorlewing. En dood as 'n 'newe-effek' van Avastin (as gevolg van trombose, hartaanval, ens.) is 4 keer meer waarskynlik as met die behandeling wat dit beoog om te vervang.

Terloops, ons praat hier oor 'absolute sukseskoerse'. Kankerdwelm statistieke word dikwels aangebied as 'relatiewe sukseskoerse', omdat hulle beter lyk. Byvoorbeeld, as kankerdwelm A 'n suksessyfer van 2% toon, en kankermedisyne B toon 4%, sal die bemarkingsmanne en selfs onkoloë dwelm B as 100% meer effektief as middel A voorhou.

*BRONNE: https://livingfoods.co.uk/cancer-research-by-john-davidson/
http://www.self-helpcancer.org/

As die inligtingsboekie wat jy saam met jou huishoudelike apparaat ontvang het aandui dat jy gewaarsku word dat die gebruik van die apparaat jou hart, longe, lewe, niere en voortplantingsorgane permanent kan beskadig - sou jy dit gekoop het of sou jy eerder vooraf wou weet van hierdie gevare sodat jy kon soek na 'n beter, minder gevaarlike produk? Kom ons kyk hoe lyk die 'waarskuwings' op een van die intensiewe behandelings van kanker:

Die volgende is algemene newe-effekte van chemoterapie:

Moegheid
Pyn (hoofpyn, spierpyn, maagpyn en pyn van senuweeskade)
Mond- en keelsere
Diarree
Naarheid en braking
Hardlywigheid
Afwykings van die bloed
Veranderinge in denke en geheue
Seksuele probleme
Eetlusverlies
Haarverlies
Permanente skade aan die hart, long, lewer, niere of voortplantingstelsel.

'n Nare uitkoms inderdaad: permanente orgaanskade, orgaanversaking, interne bloeding, weefselverlies, kardiovaskulêre lekkasie (arterie agteruitgang) hartversaking is maar 'n paar.

Dit is geen geheim dat chemoterapie 'n giftige proses is wat nie kan onderskei tussen gesonde en kwaadaardige selle nie. My geliefde sus het twee maande gelede nog elke naweek en selfs deur die week gaan draf saam met haar gesin. Sy was fiks en vol lewenslus. Toe ontdek sy die knop in haar bors.

Biopsie het getoon dat dit kwaadaardig is. Haar tweede oorlog teen borskanker. Vorige sessie was vyf jaar gelede. Haar bors was toe weer opgebou na die 'suksesvolle(?)' chemobehandeling.

Hierdie keer was daar verspreiding na omliggende kliere en weefsels en 7 gewasse in haar keel. Die ander bors is ook verwyder en binne 'n week na die eerste chemobehandeling het sy al haar hare verloor wat ons natuurlik te wagte was. Dit was ongelukkig die begin van 'n bose sirkel want die gif in haar are het nou ook haar niere aangetas en dit het weer aanleiding gegee tot die verbrokkeling van haar heup. Sy kan skaars loop na slegs 'n tweede 'red devil' behandeling en 'n heupvervanging is voorgestel.

Die onkoloog het haar vooraf gewaarsku oor die gevaarlike newe effekte van die behandeling op haar hart en daarom word 'n echo voor behandeling geneem om te kyk of daar vergroting/versaking of ander skade is. Dit is dus ook geen verrassing dat 'n groot aantal pasiente sterf weens hartversaking en hartaanvalle tydens behandeling en NIE as gevolg van die kanker nie.

???

Dieselfde sus wat twee maande gelede stralende nog gedraf het is na twee maande net 'n skaduwee van haar ou self! Ek het dadelik gedink aan al die gevare van so groot operasies met die persoon se verminderde immuniteit a.g.v die behandeling teen verspreide kanker.

Dit is geen geheim dat ons immuunstelsel erg benadeel word deur chemoterapie. Navorsing het bewys dat dit so onderdruk kan word onder andere weens verlies van witbloedselle, dat dit die liggaam verhinder om voldoende beskerming te bied teen algemene siektes wat selfs tot die dood kan lei. Daar word beweer dat sowat 67 persent van mense wat tydens kankerbehandeling sterf, opportunistiese infeksies opdoen weens 'n direkte gevolg van die immuunstelsel wat faal weens die aggressiewe, giftige aard van die terapie.

Senior kanker dokter dr. Charles Moertal van die Mayo Clinic in die VSA het gesê: "Ons mees effektiewe regimes is gevul met risiko's en newe-effekte en praktiese probleme, en nadat hierdie prys betaal is deur al die pasiënte wat ons behandel het, slegs 'n klein fraksie word beloon met 'n oorgangsperiode van gewoonlik onvolledige tumorregressies ... "

Dr Ralph Moss is die skrywer van The Cancer Industry, 'n skokkende ontbloot van die wêreld van konvensionele kankerpolitiek en -praktyk.

Wetenskaplikes by McGill Cancer Centre het 'n vraelys aan 118 longkanker dokters gestuur om te bepaal watter graad van geloof hierdie praktiserende kankergeneeshere geplaas het in die terapieë wat hulle toegedien het. Hulle is gevra om op te tree asof hulle  kanker het en is gevra watter van ses huidige behandelinge hulle sou kies.

Nege en sewentig dokters het gereageer, waarvan 64 (81 persent) nie sou toestem om met Cisplatin behandel te word nie - een van die algemene chemoterapeutiese middels wat hulle besig was om te toets (tans wêreldwye verkope van sowat $ 110,000,000 per jaar).

Agt en vyftig van die ander het bevind dat al die betrokke middels onaanvaarbaar was weens die ondoeltreffendheid van chemoterapie en die onaanvaarbare hoë graad van toksisiteit.

Bron: https://www.cancertutor.com/deathbydoctoring4/



« Last Edit: November 11, 2021, 02:00:43 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie vertel word nie
« Reply #2 on: January 19, 2018, 05:12:15 AM »
Die volgende skokkende inligting het ek per toeval raakgelees:

The world's first controlled trial of adjuvant therapies for breast cancer was centralized in my department - Dr Leslie Blumenson and I - made a surprising discovery. More than half of the patients - had tumours - that were more like benign lesions.

Our discovery was highly unpopular with the medical profession - the truth could lead to malpractice suits by women who had lost a breast because of an incorrect medical diagnosis.

The furious doctors at the National Cancer Institute - took our highly successful breast cancer research program away from us - they eventually succeeded in suppressing our findings and blocking new publications." Dr Irwin Bross PhD. , director , statistics, Roswell Pk Memorial.


Dit het my laat dink: wat het van die hippokratiese eed geword? Die belofte dat dieetkundige maatreëls na die geneesheer se vermoë en oordeel in die belang van die siekes aangewend sal word; dat hulle teen skade en onreg beskerm sal word. Dat niemand op versoek ’n dodelike middel gegee sal word nie, en dat die geneesheer self ook nie so iets sal voorstel nie.

Het hierdie eed verander in die eed van Mammon?

Het jy al daaraan gedink hoe vinnig jy in sommige gevalle gedwing word deur voorstelle van jou dokter/spesialis om so gou as moontlik intensiewe, ingrypende behandeling te ondergaan terwyl jy jouself nog in skok bevind wees die terminale diagnose?

Voor jy nog kan dink aan 'n tweede of derde opinie is die teater reeds bespreek. Geen kans om uit te vind of die betrokke artse uitgekontrakteur is of nie? Wat gaan die newe effekte wees? Wat is die waarborg op sukses?

Kom ek haal 'n stukkie uit my dierbare vriend se briefie aan nadat 'n vergroeisel uit sy rug verwyder is wat na ondersoek geblyk het dat hulle wyer moet sny om al die kwaadaardige selle te verwyder.

Hy het my gebel en geseg dis kanker en dat dit groter verwyder moet worre. Sy meisie sal die hospitaal bespreking doen en dis n vinnige storie. Toe ek kanker hoor toe skrik ek en seg dis dan reg so. Ek moes gevra het wat dit sou kos en of ek tweede opinie kon kry en het nie!

Die spesialis het aansienlik meer gevra as wat ander sou! My sus het ook nie kans gehad om tweede opinie in te win en het na die verwydering van haar bors eers gehoor dat die narkotiseur uitgekontrakteur was. Moenie in hierdie slaggate trap nie!

Vra ook om verwys te word na spesialiste wat kennis dra rakende meer natuurlike behandelingsmetode en dit kombineer met huidige metodes.

Bemagtig jouself met kennis en pas dit toe - Dr. William Li, President van die Angiogenese Stigting, bied 'n nuwe benadering oor die behandeling van kanker en ander siektes: anti-angiogenese, die voorkoming van die groei van bloedvate wat 'n tumor voed. Die belangrikste eerste (en beste) stap: Eet kankerbestrydingskosse wat die toevoerlyne afsny en kanker op sy eie spel klop. Moeder natuur het al die leidrade.

Nog leesstof indien jy belangstel:
 http://www.telegraph.co.uk/science/2016/08/30/chemotherapy-warning-as-hundreds-die-from-cancer-fighting-drugs/
« Last Edit: January 20, 2018, 02:28:28 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie vertel word nie
« Reply #3 on: January 19, 2018, 05:30:45 AM »
Op 'n meer positiewe noot:

'n Jaarlikse bloedtoets vir agt algemene kankers kan binnekort deel word van Australiė se gereelde gesondheidsondersoeke, wat die vroeë opsporing vir die dodelike siekte moontlik maak en in die proses klaarblyklik duisende lewens kan red.

In 'n groot deurbraak, sê navorsers hulle het 'n toets ontwikkel wat agt tipes vroeë kanker kan identifiseer in die tydperk voordat hulle na die res van die liggaam versprei het.

Die toets identifiseer kanker van die eierstokke, lewer, maag, pankreas, esofagus, kolorektale, long- en borskanker - siektes wat gesamentlik verantwoordelik is vir meer as die helfte van die kankersterftes in Australië elke jaar.

Die toets, genaamd CancerSEEK, bied spesifieke hoop op pankreaskanker, omdat dit in sy vroeë stadiums moeilik is om te diagnoseer. As gevolg hiervan sterf meer as nege uit 10 mense met die siekte binne 5 jaar nadat hulle gediagnoseer is.

Navorsers beweer daar is nou 'n "wye venster van die geleentheid om kankers op te spoor voor die aanvang van metastase."

BRON: http://www.smh.com.au/national/major-breakthrough-as-researchers-develop-blood-test-for-eight-common-cancers-20180118-h0kmdv.html
« Last Edit: January 19, 2018, 05:46:36 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie vertel word nie
« Reply #4 on: January 19, 2018, 07:13:05 AM »
Aanbevole videos as jy belangstel in 'n gesonder eetstyl wat kankerwerende bestanddele bevat:

https://www.youtube.com/watch?v=nRTjmVP6Rvo

https://www.youtube.com/watch?v=7ciVtdysxxo

Een van die beste videos oor borskanker en 'n natuurlike manier om dit te beveg:
https://www.youtube.com/watch?v=LA7jCLH22t4&t=236s

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
adéle  :grommit:

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie vertel word nie
« Reply #6 on: January 19, 2018, 08:19:28 PM »
🍋🍋🍋🍋🍋 🍋
VERBASENDE GEVRIESDE SUURLEMOENE

Plaas die gewaste suurlemoen in die vrieskas.
Sodra bevrore rasper die hele suurlemoen fyn (met skil en al) en bêre in 'n houer in die vrieskas.

Sprinkel dit oor jou al jou kos!! Op groente, slaai, roomys, sop, graan, pasta, spaghetti, rys, sushi, visgeregte, ... die lys is eindeloos. Al die kos sal 'n onverwagte wonderlike smaak verkry!

Heel waarskynlik dink jy net aan suurlemoensap as vitamien C?? Nie meer nie! Wat is die groot voordeel van die gebruik van die hele suurlemoen behalwe die voorkoming van verderf & die toevoeging van nuwe smaak tot jou disse?
Suurlemoen skille bevat soveel as 5 tot 10 keer meer vitamiene as die suurlemoen sap self & dis wat jy vermors!

Suurlemoen skille is gesondheids vernuwend in die uitwissing van giftige
elemente in die liggaam. Die verrassende voordele van suurlemoen is die wonderbaarlike vermoë om kankerselle dood te maak! Dit is 10,000 keer sterker as chemoterapie!!

Waarom weet ons nie daarvan? Omdat daar laboratoriums is wat belangstel in die maak van 'n sintetiese weergawe sodat hulle groot winste kan maak. Jy kan nou 'n vriend in nood help deur hom/haar te laat weet dat suurlemoene voordelig is in die voorkoming van die siekte.

Die smaak is lekker en dit produseer nie die gruwelike gevolge van chemoterapie. Hoeveel mense sal sterf terwyl dit geheim gehou word, sodat die groot multimiljoenêr maatskappye se wins  nie in gevaar gestel word?

Hierdie plant is 'n beproefde middel teen kanker van alle soorte.
Dit word ook beskou as 'n anti-mikrobiese middel teen bakteriële infeksies en swamme, en is effektief teen inwendige parasiete en wurms. Dit reguleer bloeddruk & is 'n antidepressant, dit bekamp stres en senuwee versteurings.

Die bron van hierdie inligting is fassinerend: dit kom van een van die grootste dwelm
vervaardigers in die wêreld, wie sê dat na meer as 20 laboratoriumtoetse sedert 1970, die aanhalings onthul dat dit die kwaadaardige selle in 12 kankers vernietig, insluitende kolon, bors, prostaat, long en pankreas ...

Die samestellings van hierdie boom het 'n  10,000 keer beter effek as die produk adriamycine, 'n dwelm wat normaalweg gebruik word in die chemoterapeutiese wêreld, die middel vertraag die groei van die kankerselle. Wat selfs meer verbasend is: hierdie tipe van terapie met suurlemoen aftreksel vernietig net kwaadaardige kankerselle en dit het geen invloed op gesonde selle.

So, gee die suurlemoene 'n goeie was, vries hulle en rasper. Jou hele liggaam sal jou daarvoor liefhê!!
🍋🍋🍋🍋🍋🍋 🍋

 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie vertel word nie
« Reply #7 on: January 19, 2018, 09:58:43 PM »
Duisend en tien dankies vir die deel Naas en ook mater Adele. Die suurlemoen is inderdaad 'n wondermiddel! Ek eet gewoonlik 'n suurlemoen met skil en al. Die kinders weet ook al as hulle lemoene van die boom af pluk moet hulle vir ouma 'n stukkie skil bere  :icon_biggrin:

Adele een van die skakels (eerste) gee 'n groot forbidden waarskuwing. Tweede skakel was ongelukkig ook nie beskikbaar nie. Kon wel die onderste ene oor cannabis oopmaak en die leesstof was werklik net so interessant! Ek het nie 'n idee of cannabis sou help vir abnormale drukking in hart en longare van PH pasiente nie, gesien dat dit wel help vir sistoliese bloeddruk en dat dit klaarblyklik kanker kan voorkom. Sou dit nie wonderlik wees!

Nog inligting beskikbaar oor die kankerbevegtingsvoordele van vitamine C
https://www.cancertutor.com/vitamin-c-cancer/
« Last Edit: January 19, 2018, 11:03:03 PM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie vertel word nie
« Reply #8 on: January 19, 2018, 11:46:29 PM »
Eat to beat

Die volgende skakel het 'n wonderlike saamgestelde lys van verskeie kankerwerende/kankerbestrydende voedselsoorte onder andere  kruie en speserye/groentes/vrugte/olies en nog vele meer - tot 'n verrassing vir die soettande  :icon_biggrin:
https://www.eattobeat.org/food

Hoë inname van kankerbestrydingskosse soos groente, vrugte, vis, kalsiumryke kosse en vesel is geassosieer met 'n verminderde risiko van kolorektale, long- en borskanker, terwyl rooi en verwerkte vleisinname, alkoholinname, ongesonde liggaamsmassa-indeks (BMI ), en abdominale vetsug geassosieer word met 'n verhoogde risiko.

Om fisies aktief te wees en genoeg vitamien D te verkry, het ook die vatbaarheid van kanker verminder.

Inflammasie is die onderliggende probleem wat kankeragtige tumorinisiasie, progressie en groei dikteer. Studies dui daarop dat 30 persent tot 40 persent van alle soorte kanker voorkom kan word met 'n gesonde lewenstyl en dieetmaatreëls! Ander bronne beweer dat hierdie getal eintlik baie hoër is, met ongeveer 75 persent van kankergevalle is lewenstylverwant.

Vir meer inligting besoek gerus die bron:
https://draxe.com/cancer-fighting-foods/
https://www.youtube.com/watch?v=x70JBhQSGaM




« Last Edit: January 20, 2018, 01:59:12 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie vertel word nie
« Reply #9 on: January 20, 2018, 12:01:08 AM »
A Miracle Drug or Quackery?
‘Second Opinion,’ on the Dispute Over Laetrile


Although a Google search for laetrile yields descriptions like “clinically ineffective,” “dangerously toxic” and “quackery,” the film suggests that the drug’s only problem was the bottom line: It was dirt-cheap, compared with other cancer medications, which annoyed the pharmaceutical industry. Mr. Moss, a family man, needed his salary but couldn’t believe that “refusing to lie on behalf of my employer” and spreading the truth would be grounds for firing. He was wrong, and laetrile was never approved by the Food and Drug Administration.

The Promising Cancer Treatment That's Forbidden in the US

A new documentary chronicles how a major cancer research center covered up positive studies about Laetrile in the 1970s, as told by insider Ralph Moss New York’s Memorial Sloan Kettering Cancer Center brushed positive Laetrile studies under the rug, bowing to politics and conflicts of interest Laetrile, banned in the US since 1963, is made from amygdalin, a natural compound derived from the seeds of many fruits such as apricot pits Sloan Kettering’s highly respected cancer scientist Kanematsu Sugiura found that Laetrile significantly reduced the spread of lung cancer in mice Contemporary Laetrile studies support Dr. Kanematsu’s findings, but Sloan Kettering still refuses to acknowledge the truth about the cover-up

https://www.chrisbeatcancer.com/b17-laetrile-alternative-cancer-treatment-suppressed-50-years/
“A control for cancer is known, and it comes from nature, but it is not widely available to the public because it cannot be patented, and therefore is not commercially attractive to the pharmaceutical industry.”
-G. Edward Griffin


https://www.youtube.com/watch?v=ctd-QF982mA&feature=feedf

https://www.youtube.com/watch?v=tPADSv3XAv0
« Last Edit: January 20, 2018, 12:16:31 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #10 on: January 21, 2018, 07:59:21 AM »
Kankerpasiënte behoort/moet poog om so ver moontlik die volgende voedselsoorte te vermy:

Diepgebraaide, pangebraaide, geroosterde, ander vorme van gebraaide vleis/disse soos met oopvlamme ens, gebakte vleisdisse aangesien die blootstelling van dierlike proteïene aan hoë hitte 'n kankerverwekkende byproduk nl. heterosikliese amiene skep. 

Oormatige inname van sout, suiker, en olierige kosse.

Rooivleis en verwerkte vleis soos spek, ham, worsies.

Gepreserveerde kosse soos piekels, konfyt, kiam chye en gepreserveerde eiers, aangesien hulle nitriete bevat wat kankerverwekkend is.

Aangesien kankerbehandelings dikwels newe-effekte veroorsaak, soos naarheid en smaakveranderinge wat lei tot verlies aan eetlus, is dit belangrik dat pasiënte nie te veel dieetbeperkings het nie. 'n Gebalanseerde dieet moet die liggaam voorsien van proteïene (om weefsels te bou, infeksie te voorkom, wonde te genees en 'n gesonde immuunstelsel te onderhou), koolhidrate en vette (energiebronne), vitamiene en minerale (vir behoorlike groei, liggaamsfunksionering) en die belangrikste, baie water en vloeistowwe om ontwatering te voorkom.

Die strategie is om die gunsteling kosse te bedien sonder om te veel ophef oor die fyner aspekte van 'n gesonde dieet te maak. Tog is dit beter om oormatige inname van sout, suiker en olie te vermy het me Chang verduidelik.

'n Goeie dieet vir 'n kankerpasiënt bevat 'n mengsel van groente en vleis, en vermyding van baie soet en olierige kosse. Voorkeur-kookmetodes sluit in stoom, kook, en roerbraai eerder as braai en bak.

Die middels wat in chemoterapie gebruik word, is ontwerp om vinnig groeiende kankerselle uit te wis. Maar hulle beskadig ook vinniggroeiende gesonde selle, veral in die mond, spysverteringskanaal en haarfollikels.

Bykomende dieetwenke vir kankerpasiënte
'n Gesonde dieet is baie belangrik vir kankerpasiënte, selfs al voel hulle nie altyd honger of lus nie.

Probeer gerus nuwe kosse en smake.  As gevolg van smaakverandering, kan kos wat jy nog nooit van gehou het nie, goed proe tydens die behandeling.

Verlig mondsere met sagte voedsel, soos granitas (soortgelyk aan "Italiaanse ices") of 'smoothies'. Die sere kan baie pynlik wees, wat dit moeilik maak om te eet.

Verpulp waatlemoen, en sit dit in ysblokhouers om te vries. Suig dan aan die blokkies. Die koue werk soos 'n oppervlakkige plaaslike verdowing - sodoende kan jy die mondsere effe verdoof.

Bronne:
https://www.healthxchange.sg/food-nutrition/food-tips/balanced-diet-cancer-patients
https://www.livestrong.com/article/337720-foods-that-taste-good-to-chemotherapy-patients/

« Last Edit: January 21, 2018, 09:19:12 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #11 on: January 21, 2018, 08:36:53 AM »
Die gevare van interaksie tussen sekere medikasie en pomelo's.

https://www.canceractive.com/cancer-active-page-link.aspx?n=3383

BEWARE OF GRAPEFRUIT WITH CHEMO DRUGS
One patient rang us recently about her terrible side-effects with her cancer drug. When we looked at her diet, she ate a daily grapefruit for breakfast. So we looked up the drug Taxol/Paclitaxel on the manufacturer’s website. ‘Do not eat grapefruit’, was written clearly. The oncologist had mentioned nothing, but he had told her to stop taking her vitamins!

Eating the fruit or drinking the juice has the same effect. Similar concerns have been expressed for Tamoxifen and Herceptin.The Lawson Health Research Institute in London, Canada has studied the effects of mixing grapefruit juice with prescription drugs for decades. Currently they have 44 where grapefruit interferes. Of the 27 drugs added to the list since 2008, 13 of them can potentially cause sudden death.


*pasiente word aangeraai om die lys van medikasies wat interaksies kan vorm aan hulle onkoloog te wys. Daar is 'n volledige lys by die skakel.

Het jy al ooit daaraan gedink dat die interaksie tussen jou medikasie en 1 glas pomelosap 'n ongewenste, selfs dodelike oordosering kan meebring?

Pomelo veroorsaak ook 'n interaksie met die werking van antibiotika, kalsiumkanaalblokkers wat gebruik word om hoë bloeddruk te behandel en sommige cholesterolverlagende medisyne.

Verfrissende pomelo's is ryk aan fito-voedingstowwe soos lycopene, vitamin A en beta-carotene. Die vrug staan ​​bekend as "paradysvrug" vir die unieke gesondheidsbevorderende sowel as siektevoorkomende eienskappe, veral onder die gesondheidsbewustes en  fiksheidsentoesiaste.

Maar onlangse studies het getoon dat in meer as 85 dwelm-interaksies met pomelo's - 43 van hulle baie ernstig kan wees. Daar is 'n middel wat CYP3A blokkeer (inhibeer). Hierdie stof word ook in ander vrugte en sappe aangetref: seville lemoene, granate en
starfruit.

Dwelms
Daar is baie verskillende soorte middels wat die werking van CYP3A ensieme kan beïnvloed, insluitend: sekere antibiotika, sommige chemoterapie dwelms, anti-swamdwelms. HIV behandelings, anti-konvulsante dwelms, kalsiumkanaalblokkeerders, anti depressante, statins en steroïede.

Kruiemiddels
Daar is ook baie verskillende kruiemiddels wat CYP3A ensieme beïnvloed, insluitende:

St John's Wort (St John's wort verminder die konsentrasie en biobeskikbaarheid van die chemoterapeutiese metaboliet van irinotecan (SN-38) met 42% en imatinib met 32%)

Ander kruiemiddels sluit die volgende in:
Swart cohosh
Ginseng
Ginko biloba
Goldenseal

Dit is dus uiters noodsaaklik dat jou dwelm-absorpsie gemonitor word sodat die medikasie, voedsel of byvoegings wat die
werking van CYP3A-ensieme kan beïnvloed, nie die kankerbehandeling beïnvloed nie. Hulle sal jou adviseer of jy sekere kosse of kruiemiddels moet stop.

Jy mag dalk 'n ander mediese toestand hê wat beteken dat jy nie mag ophou om 'n geneesmiddel wat 'n CYP3A-ensiem beïnvloed, te gebruik nie. As dit die geval is, kan jou dokter die dosis van die kankermedikasie verander indien nodig.

Dit beteken ook dat jy nie kan deelneem aan kliniese proewe wat kankermedisyne ondersoek wat deur CYP3A-ensieme beïnvloed kan word nie.

Bronne:
http://www.naturalhealingmagazine.com/grapefruit-mixed-with-prescription-drugs-can-be-deadly/

http://www.cancerresearchuk.org/about-cancer/cancer-in-general/treatment/cancer-drugs/how-you-have/taking-medicines/foods-drinks-avoid

https://www.oncologynurseadvisor.com/chemotherapy/understanding-the-interaction-between-food-and-treatment/article/177852/

Interaksie tussen Warfarin en sekere vrugte/sappe:

Pomelo-, cranberry- en granaatsap vorm 'n interaksie met warfarin: Groot hoeveelhede kan warfarin aktiwiteit verhoog en die risiko van bloeding verhoog.

Daar is geen spesifieke warfarin-dieet nie. Sekere kosse (hoe inhoud Vit K) en sekere drankies kan egter warfarin minder effektief maak om bloedklonte te voorkom. Dit is belangrik om aandag te skenk aan wat jy eet/drink terwyl jy warfarin gebruik.

Klein hoeveelhede op gereelde grondslag kan geneem word sodat jou bloedverdunners se dosis daarby aangepas kan word, maar pasiente word gemaan om nie te veel van die volgende in te neem nie:
Kale.
Spinach.
Brussels sprouts.
Parsley.
Collard greens.
Mustard greens.
Chard.
Green tea.

Raadpleeg jou dokter voordat jy enige groot veranderinge in jou dieet maak en voordat jy enige medisyne, vitamiene of kruieaanvullings begin. As jy nie vir 'n paar dae kan eet of voortgaan met maagversteuring, diarree of koors nie, kontak jou dokter dadelik.

https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/thrombophlebitis/expert-answers/warfarin/faq-20058443

Interaksie van gemmer en sekere medikasies:

Gemmer kan die effekte van die medikasie wat in hemophilia en bloedverdunning gebruik word neutraliseer en die situasie vererger en dodelike bloeding veroorsaak.

Gemmer vorm ook 'n gevaarlike interaksie met hoë bloeddruk- of diabetiese medikasie.

Die kombinasies van gemmer met anti-stolmiddels, beta-blokkers of insulienmiddels kan uiters skadelik wees. Gemmer stimuleer bloedverdunning en verminder bloeddruk en bloedsuiker van diabete kan te laag daal.

https://www.rxlist.com/ginger-page3/supplements.htm
« Last Edit: January 22, 2018, 01:59:34 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #12 on: January 21, 2018, 09:14:45 AM »
Na aanleiding van die gevare van oordosering het 'n groep navorsers hulle toegespits om die positiewe interaksie van pomelo's te ondersoek. Indien jy belangstel:

Grapefruit stops an enzyme from breaking drug down so more enters the bloodstream
Study is first to harness this usually dangerous drug interaction with grapefruit
Could reduce side-effects as less medication needed


Read more: http://www.dailymail.co.uk/health/article-2185263/Grapefruit-juice-cancer-drugs-dramatic-boost-effectiveness.html#ixzz54nixLZJN
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #13 on: January 26, 2018, 12:24:49 AM »
  :book1: Hoe effektief is chemoterapie?

Sommige kankers reageer beter op chemo as ander.  Hoewel dit nie in die navorsing wat ek gaan deel ingesluit is nie, het chemo 'n beter sukses syfer op leukemie en sommige kankers onder kinders.

'n Baanbrekers 14 jaar lange studie was in Desember 2004 in die Journal of Clinical Oncology gepubliseer nl. “The Contribution of Cytotoxic Chemotherapy to 5-year Survival in Adult Malignancies”.

Navorsers by die Departement Bestralingsonkologie by die Noord-Sydney Kanker Sentrum het die 5-jarige oorlewingsyfers van chemoterapie bestudeer op 22 soorte kankers in die VSA en Australië.

Hulle het 154,971 Amerikaners en Australiërs met kanker, 20 jaar en ouer, wat behandel is met konvensionele behandelings, insluitende chemoterapie, se vordering bestudeer.

Slegs 3 306 van die 154,971 pasiente het oorleef wat aan chemoterapie gekrediteer kon word.

Volgens hierdie navorsing is die beste resultate van chemoterapie in die behandeling van testikulêre kanker.

In testikulêre kanker is chemo 41,8% effektief teenoor 5 jaar oorlewing.

In Hodgkins-siekte is chemo 35.8% effektief teenoor 5-jaar oorlewing.

Study Results:
“The overall contribution of curative and adjuvant cytotoxic chemotherapy to 5-year survival in adults was estimated to be 2.3% in Australia and 2.1 % in The USA”


BRON:
https://www.chrisbeatcancer.com/wp-content/uploads/2011/12/contribution-of-chemotherapy-to-5-year-survival.pdf

NS: Maak seker dat jy na die tabelle op bladsy 3 en 4 kyk. Hierdie tabelle toon die oorlewingsyfer in die VSA en Australië, met chemobehandelings, vir elke tipe kanker.

Jy sal opmerk dat die oorlewingsyfer vir sommige kankers na chemo-behandeling 'n dash (-) het. Dit beteken nul (geen) doeltreffendheid van chemoterapie teenoor 5 jaar oorlewingssyfer. Dit sluit in pankreaskanker, sagteweefsel sarkoom, melanoom, nier-, blaas- en baarmoederkanker.




Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Kankerbehandelings - wat jou nie altyd vertel word nie
« Reply #14 on: January 26, 2018, 02:59:44 AM »
My dogter se skoonpa het twee chemo behandelings gehad na sy diagnose. Hy het bitter siek geword as gevoel daarvan en dit verder geweier. Hy het toe ook sy tyd gebruik om intense navorsing te doen in die veld. Sy bevinding was onder andere dat kanker floreer in suur omstandighede.  Die pasient wil dus sy Ph balans so alkalis moontlik hou. Hy het selfbehandeling begin toe pas deur onder andere sy eetpatroon aan te pas, Canabas olie daagliks te neem en antisuur soos eno twee keer 'n dag te neem. Hy het dit nooit vir die dokters gesê nie. Sy self medikasie het nie net die kankertellings konstant gehou nie maar dit selfs verminder. Hy het wel sy stryd teen die kanker verloor maar... sy aanvanklike diagnose was twee maande omdat die kanker te laat opgetel is. Hy het met sy selfbehandeling dit verleng na vier jaar. Die enigste medikasie wat hy wel gebruik het was die pynmedikasie nader aan die einde.

 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.