Author Topic: Uitnodigings  (Read 2073 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Uitnodigings
« on: December 06, 2017, 06:16:48 PM »
Die jaar snel alweer gly-gly afwaarts einde toe. Ons het min gekuier, maar baie verlang. Ons liewe PM het onlangs eers laat val dat sy 'n baaaie moeilike jaar deurgemaak het, gereeld haar einde bedink het, maar danksy die geleerdheid en aardsheid van 'n ksuiespesialis, draf sy nou al amper weer draaie deur die bos.

Raaitjie se positiewe uitreik en sonstraallewe het ons almal geraak. Sy het net nie einde nie. Gereeld kom gooi sy nog 'n stukkie raad/raat hier af wanneer hulle oorvlieg.

Kom kuier so vir oulaas saam, kom plaas 'n spesiale reseppie wat ons almal in die kuierfeestyd kan beproef. Kom verlig ons woordplasie met lanternwoorde en stap saam die nuwejaar binne.

 Angelica, PM, Gawelina, Trappies, Fransi, Sharon, Ah Willa, Aspoestertjie, Naas, Wikus, Ans Botha, Anicia, Elsabe, Anze, Anastasia, Meraai vannie Baai, Marinda, Karel, Werner, Maruis, JeannedArc, Wêrelde Weg, Bloubefouterd, en almal wat ek vergeet het.
adéle  :grommit:

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Uitnodigings
« Reply #1 on: December 06, 2017, 10:56:56 PM »
Sluk die uwe dan nou aan die knop in my keel terwyl ek vir ieder en elk die tafel dek, wat hier verby kom.