Author Topic: Ek wil nie bejammer word nie.  (Read 8427 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Ek wil nie bejammer word nie.
« Reply #15 on: October 07, 2021, 11:43:57 PM »
Hier sit ek nou, dit is twintig voor twaalf in die nag en my huis is onder water.  My meubels is nat en my kaste kyk of hulle vir mekaar die hand kan gee! 
Hannes bly sê ons ma's het nie swak babatjies groot gemaak nie, maar my kniegies is besig om te knak.  Ons kon al 'n splinter nuwe dak op hierdie huis gesit het, met dakkappe en al, as jy in berekening bring wat ons al alles betaal het om die dak te herstel.  Die laaste bedrag was R55 000 en hier reen dit vannaand net so 'n rustige heerlike reentjie en my huis versuip!  Wil iemand my nie asseblief jammer kry nie, ek het dit dringend nodig!
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Ek wil nie bejammer word nie.
« Reply #16 on: October 07, 2021, 11:50:46 PM »
Ek kry jou innnnnniglik jammer PM  :crybaby2: dit is genoeg om die sterkste kniege te knak!

Offline Assie

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 480
  • Gender: Female
Re: Ek wil nie bejammer word nie.
« Reply #17 on: October 08, 2021, 12:39:38 AM »
Fooi tog Ta PM. En om alles te kroon het ESKOM nou ook weer kragteloos geraak. Dis verskriklik as mens se swemklere en nagklere dieselfde is. Ons is mos darem nie meerminne nie.
Meermin - ek meermin vir Ta PM, Ta Raaitjie en om Naas. (meer min ; om meer lief te he)

 :mumum:

Offline Trapsoetjie

  • Regular Members
  • Penkop
  • Posts: 657
  • Taranee, onse Beertjie.
Re: Ek wil nie bejammer word nie.
« Reply #18 on: October 08, 2021, 08:09:32 AM »
Aggenee, nie weer nie. PM het 'n water aantrekkings krag. So jammer om te hoor. Ek stuur vir jou krag en rustigheid om dit te verduur.  :wav: en helpende hande. Al is dit nou van ver.

 :angel12:

Offline Assie

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 480
  • Gender: Female
Re: Ek wil nie bejammer word nie.
« Reply #19 on: October 08, 2021, 08:40:23 AM »
Wens ek kon my dakman daar by julle kry. Hy het goedkoop magic vingers.

  :mumum:
« Last Edit: October 08, 2021, 06:00:38 PM by Assie »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Ek wil nie bejammer word nie.
« Reply #20 on: October 08, 2021, 01:03:42 PM »
Dankie ouens, dit is net wat ek nodig gehad het. Ek voel sommer hoe spoel julle krag deur my en nou staan ek weer sterk.  Die wetter gaan poef, hy moet sorg dat ek hom nie in die hande kry nie.   :violent1:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Assie

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 480
  • Gender: Female
Re: Ek wil nie bejammer word nie.
« Reply #21 on: October 08, 2021, 01:12:44 PM »
Ta PM moet net nie lat hy op daai lekkende dak poef nie.
Ga!!! Sies!!!

 :mumum:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Ek wil nie bejammer word nie.
« Reply #22 on: October 08, 2021, 05:55:56 PM »
Hy gaan poef lank voor hy op my dak land Noointjie.  Dan vat ek die grote vette lummel aan sy nek en sy broekgat en druk sy neus daarin!  Ga sies ja!
Om te weet is om te verstaan.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Ek wil nie bejammer word nie.
« Reply #23 on: October 08, 2021, 06:03:29 PM »
Ai tog PM. En as die dak so lek, betaal die versekering vir skade?

 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Ek wil nie bejammer word nie.
« Reply #24 on: October 08, 2021, 06:39:48 PM »
Ons het werklik, rerig erig, sonder om te lieg, R120 000 betaal vir nuwe dakplate en daknokke voordat die groot haelstorm ons getref het en alles oorgeloop het.  My versekering het gesê dat dit instandhouding is en dat ek niks kan eis nie.
Ek is besig om my bankstate voor te lê van materiale wat ons aangekoop het en arbeid wat ons betaal het om te bewys dat my instandhouding wel gedoen is, en flippen goed gedoen is.  Ons sal maar sien wat gebeur, maar my versekering het vir my gesê dat hierdie kontrakteur wat die werk gedoen het, dit nie behoorlik gedoen het nie en dat my dak nie meer verseker is nie. 
Die laaste paar maande het ek knaende gevegte met my versekering.  Dit is 'n nagmerrie.
Santam se polis stipuleer dat pensioenarisse nie 'n bybetaling doen nie, maar ek het 'n warmwaterstelsel (geyser) ge-eis wat opgepak het en PSG, my agent, het my R2500 00 bybetaling gevra.  Drie dae se swoeg en sweet voordat dit herstel is. 
Dit is hoekom ek nou PSG vaarwel toeroep en 'n ander versekering gaan kry, want ek het hoeveel keer probeer om Santam direk te kontak en hulle vee net hulle 000 aan my af.  (Let wel, die meervoud van 0 is 000!  Tussen hakies, vir die ou wat nie weet nie, 'n 0 is 'n holte, soos 'n gat! 


Dan vra hulle hoekom drink ek my badwater!
Om te weet is om te verstaan.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Ek wil nie bejammer word nie.
« Reply #25 on: October 14, 2021, 09:39:46 AM »
Hoe gaan dit met vriend Hannes?

 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Ek wil nie bejammer word nie.
« Reply #26 on: October 14, 2021, 08:38:10 PM »
Die arme ou het vandag gehoor hy moet gaan vir 'n heupvervanging.  Nou wag ons om te hoor wanneer hulle 'n gaatjie vir hom kan vind voor die jaar om is. 
Wat 'n dag, ons was besig van vroeg tot laat!  Gelukkig is ons nou tuis en ek slaap in my eie bed vannaand. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Trapsoetjie

  • Regular Members
  • Penkop
  • Posts: 657
  • Taranee, onse Beertjie.
Re: Ek wil nie bejammer word nie.
« Reply #27 on: October 14, 2021, 08:53:51 PM »
Ag nee, So jammer om te hoor. O jinne ek mis julle vanaand baie. (((((drukkies))))) vir julle alby.
 :coffee2:
 :angel12:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Ek wil nie bejammer word nie.
« Reply #28 on: October 14, 2021, 08:58:51 PM »
Ons mis vir julle net so baie.  Wens ons kon 'n plan maak om saam te kuier.


Ag wat, vandag is dit nie so erg as wat dit vroer jare was nie.  Dokkie sê hy sal Vrydag geopereer word en Sondag huistoe kom.  Ek moet nou net uitvind watter voorbereidings gedoen moet word.  Het hy 'n opgeboude toilet nodig, 'n handvatsel by die toilet, 'n hospitaaltrollie vir sy bed?  Dalk 'n bed hier voor die TV? 
Ek sal verseker moet leer om 'n outomatiese voertuig te bestuur! 
Om te weet is om te verstaan.