Author Topic: ierland 2015 # 8 Londonderry  (Read 3118 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline AB

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1930
ierland 2015 # 8 Londonderry
« on: August 22, 2015, 06:10:38 PM »
ierland 2015 # 8 Londonderry

of Derry soos die mense daar van die stad praat. Dit is een van die min stede wat se oorspronklike stadsmuur steeds ongeskonde is.
Ons is die oggend weg by die B&B na 'n heerlike slaap en ontbyt.
Dit was Sondag oggend en agv die dag is die stad baie stil. Die winkels maak eers 1 uur die middag oop, als is doodstil so vroeg op Sondag oggend en ons het lekker stil strate en kan sommer by die plek parkeer waar ons moet bymekaar kom.


kerk toring in Derry




een van die ou stadspoorte











Bo op die stadmuur.






onlangse oorlog is nog diep in hulle geheue gegraveer.



die sypaadjies se randstene word geverf in die kleure van die groep wat in daardie gebiede bedrywig is. Wat dit als beteken weet ek nie, kon ook nie so mooi uit maak wat die gids vertel het nie. Hyt vrek moeilike engels gepraat. op 'n kol praat hy van 'n "rudder" en later na die 3 de keer wat  hy na rudder verwys kom ek agter hy praat eintlik van river,






ek dink dit het iets te doen met die feesvieringe van 12 julie.














die man met die moeilike engels




daardie kerk daar onder in die straat is anderkant die noordelike stadsmuur en ek het die foto geneem vanaf die suidelike stadsmuur.







die stad het baie geskiedenis van oorlog en daar was 'n beleg ook op 'n tyd waar die stad afgesny is dat kos nie kon inkom nie.




die stryd tussen die protestante en rooms katolieke was hier ook erg. Baie oor en weer geskiet. DIe protestante het die katolieke baie onderdruk, soos hulle het nie werk gekry nie en is nie toegelaat om in die ekonomie te deel nie, van daar die opstande.



dit is geteken na die vrede gesluit is







die skool meisie het een oggend op pad skool toe iets gesien wat sy wou optel en saam skool toe neem en toe sy buk het iemand haar geskiet.......


hier in die deel was daar baie en hewige gevegte








































































Vervolg #9 glenveagh castle








Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: ierland 2015 # 8 Londonderry
« Reply #1 on: September 07, 2015, 11:28:44 AM »
Ek kom maar kort-kort weer terug om nog te kyk.  Dit is ongelooflik!
Om te weet is om te verstaan.