Die kuierstoep > Helpmekaar

Ek hou op rook.

(1/13) > >>

PM:
Toemaar, ek myself sou dit nooit nie glo nie.   :dontknow:  Ses weke later hou ek nog uit.   :bootyshake:

Ek was moeg vir al die plekke waar 'n mens nie mag rook nie.  Die nuwe goed wat hulle in die sigarette "plant" om nie die bos aan die brand te steek nie, maar dit vat 'n dosie vuurhoutjies om die kampvuur aan die brand te kry!  Die sigaret vrek kort-kort en die as mors orals. Die prys van sigarette wat net op en op gaan.  Met die sigarette wat so vrek kos dit jou net soveel aan aanstekers as aan sigarette.  Rook was nie meer vir my 'n plesier nie. 

Toe hoor ek van Champix.  Slaan dit na op die internet en my hare reis oor al die "spookstories" wat ek lees en besluit dit is nie vir my nie.  Ek is mal genoeg daarsonder.

My broer koop dit toe vir al sy kantoorpersoneel.  Hulle is gelukkig en ondervind nie probleme nie. 
My skoonsus en haar man probeer dit toe ook.  Geen probleme nie.
Hulle beveel dit vir 'n paar ander aan en ook daar kla niemand nie.
Toe ek hoor dat 'n mens nie sommer net op te hou rook nie, maar kan met verdrag ophou, besluit ek om dit maar te probeer.

Werklik, die eerste paar dae rook ek minder as die helfte van my daaglikse kwota.  Die volgende paar dae slegs drie of vier en toe besluit ek dat ek dit kan los en gaan los.  Dit het uitstekend gegaan, maar so nou en dan was dit moeilik om nee te sê. Ek het net voet by stuk gehou en dit gaan nog goed.

Die enigste probleem wat ek ondervind is dat die oggend pilletjie  (een soggens en een saans) my effens naar maak.  Wat ek wel ondervind het is dat as ek die oggenpilletjie op my nugtermaag drink met 'n vol glas water, dan is dit baie beter.  'n Halfuur later eet ek ontbyt, dan is ek reg vir die dag. 

Natuurlik is die algemene nadeel dat 'n mens knaend iets soek om aan te knibbel.  Party mense kou kougom, maar ek het die sopdieët se sop gekook en eet dit as ek knibbelrig raak.  Daar moet mos 'n oplossing wees vir elke probleem.

My huis sal nog altyd 'n "rokershuis" wees.  Ek sal nooit almal om my "non-rokers" wil maak nie.  As jy jou sigaretjie geniet, geniet dit.   :bootyshake:  Hou asseblief net vir my duime vas dat ek kan deurdruk!

Fransi:
Beide duime. :-)

Ek gaan nou ook bietjie daaroor oplees.

Jeannedarc:
I cannot, for the love of me, even remember all the hardships that goes hand in hand with stop smoking as for me it now is 25 years without. strongs me dear for the next 6 weeks - thereafter it should be better.

PM:
Dankie julle.  Dit is werklik baie makliker met die pilletjies en dan is Hannes heeldag hier om my te motifeer as ek bietjie "af" raak. 

AB:
Sterkte, ek hoop jy kan vasbyt tot die laaste dag toe.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version