Author Topic: Fobies  (Read 6384 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Jeannedarc

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 314
Fobies
« on: December 04, 2013, 11:51:21 AM »
By gebrek aan 'n geskikte plek om te plaas, plaas ek fobies hier.

is there anyone here on the forum suffers from phobias? phobias such as friday the 13th or black cats and ladders, arachnophobia or then the fear of spiders or acrophobia (fear of heights), claustrophobia etc. I do suffer from a few - acrophobia, claustrophobia, praying mantis' and locusts.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Fobies
« Reply #1 on: December 04, 2013, 10:06:29 PM »
Wat Dr. Johan du Toit sê oor fobies:

-  Angs is soos vrees en spruit uit gevaar. Dit waarsku die mens en lei tot aksie om jouself te beskerm.
-  Angs is `n fobie wat verband hou met stres en akute spanning. Dit word `n siekte wat dikwels verband hou met depressie.
-  Simptome van angs is bv. benoudheid, sweet, hartkloppings, naarheid.
-  Fobies ontwikkel wanneer angs deur `n spesifieke objek veroorsaak word.
-  Mense wat ly aan agorafobie verkies om tuis te bly omdat hulle bang is vir beperkte ruimtes; sosiale fobie-lyers wil nie tussen ander mense kom nie.
-  Angs kan oorgeêrf word of dit kan volg op `n traumatiese gebeurtenis.

Ek weet nie waar ek my vrees vir engtes gekry het nie.  'n Klein plekkie laat my hart klop en sweet reën.  Ek lief bergpasse, maar as die paadjie so nou en steil raak ervaar ek dieselfde sensasie as wanneer jy my in 'n klein plekkie sou toemaak.  Ai man, dit is nie lekker nie. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Fransi

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 1274
Re: Fobies
« Reply #2 on: December 05, 2013, 09:41:31 AM »
Verskeie, maar veral sosiale angs. Groepe, winkelsentrums ens. is gewoonlik 'n nagmerrie-situasie, veral as dit nuut/eerste keer is.