Author Topic: lisensies  (Read 3856 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline AB

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1930
lisensies
« on: August 20, 2013, 07:17:19 AM »
Vanoggend vertel 'n vriend toe ons praat oor sy seun wat al 3 keer probeer het om lisensie te kry.
 Hy vra toe die spietkop na die 3 de keer wat is fout met sy seun se bestuursvermoeë, hoekom dop hy dan nou al die 3 de keer. Die spietkop se antwoord aan hom was: Meneer daars niks fout met sy bestuur vermoeë nie maar ons mag net 'n sekere aantal wit persone per maand laat slaag, as daai getal vol is is dit vol. As dit nie Willem was wat dit vir my vertel het nie sou ek gedink het dis 'n opmaak strorie. Of die sietkop vir hom gelieg het weet ek nie maar dis wat hy gesê het. Of dt net by ons munisipaliteit so is en of dit by almal is weet ek ook nie.
 Ja nog 'n manier van melk koei.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: lisensies
« Reply #1 on: August 20, 2013, 07:35:29 AM »
Hier in Gauteng is dit presies dieselfde.  Een van ons vriende se seuns het al ses keer gaan probeer.  Nou ry hy sonder 'n lisensie.  Dit is maar net nog een van die talle probleme in hierdie land. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline AB

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1930
Re: lisensies
« Reply #2 on: August 20, 2013, 07:48:54 AM »
ek weet nie hoekom het willem dit nie opgeneem met die hoof van verkeer en dit sommer in die koerant ook bekend gemaak nie. Ek sou 'n groot herrie daaroor maak.