Author Topic: Hoe diep is JOU sakke  (Read 10195 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ans Botha

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 362
Re: Hoe diep is JOU sakke
« Reply #15 on: July 28, 2013, 08:11:58 PM »
Ek wens ek kan verdien wat daardie bediende kry! Dit is hoekom ek nie een het nie!  Ek glo as jy goed doen aan 'n ander moet jy nie verwag dat dieselfde persoon weer eendag goed doen aan jou nie. Eendag sal jy ontvang uit 'n ander oord. 'n Mens moet nie verwag om te ontvang as dit met jou goed gaan nie, as dit die dag sleg met jou gaan, of as jy dit nodig het, sal jy al die goeie dade wat jy in die verlede gedoen het, terug ontvang. Al is dit net deur middel van 'n 5 L kannetjie petrol langs die pad as jou motor sonder brandstof gaan staan. Maar ja nie almal redeneer so nie.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Hoe diep is JOU sakke
« Reply #16 on: July 29, 2013, 07:52:30 AM »
Ek stem saam met jou Ans.  'n Mens moenie iets terug verwag nie.  Ek dink egter nie dit is te veel gevra om waardering te verwag nie, want dan gee of doen 'n mens weer met 'n lekker hart. 
Dit is so dat daar mense is wat glo jy skuld hulle.  Van hulle kant af kom daar niks, jy moet alles gee en alles doen en hulle pleit armoede, maar dan sien jy hoe rojaal hulle lewe en jy wonder . . . was dit die moeite werd om die opoffering te maak?
Om te weet is om te verstaan.

Offline Fransi

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 1274
Re: Hoe diep is JOU sakke
« Reply #17 on: July 29, 2013, 12:25:36 PM »
Ek voel saam, wonder saam met wat julle hier geskryf het. Miskien is dit nie altyd suinigheid nie, maar eerder dat hulle nie hulleself ooit hoef te bekommer oor bv. hoe hoog die selfoonrekening word met al die sms'e wat jy moet stuur (waarop min terug reageer) of dat koffie, tee en 'n versnappering elke maand by die kunsvergadering werklik 'n "issue" word nie. Dat marke, gassprekers, beskadigde skilderye in die museum (wat jy wil red vir die nageslag), 'n webtuiste skep ens. ens. ens. te veel is om uit slegs een persoon se salarislose sak te kom. Hoe kan jy van een persoon verwag om alles te doen, te gee en dan jouself nog die reg toe-eien om te kla.

Miskien as jy nie self nodig het om sente te tel nie, is dit dalk moeilik om ander se sente tel selfs raak te sien? Ek weet nie.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Hoe diep is JOU sakke
« Reply #18 on: July 29, 2013, 01:34:43 PM »
Dit is dalk so, as jy nog nooit honger gely het nie verstaan jy nie honger nie.  Dit is ook so dat mense wat gewoonlik die minste het om te gee, gee oorvloedig. 

Kom vertel vir ons hoe gaan dit met jou projek met die museum Fransi.  Asseblief. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Fransi

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 1274
Re: Hoe diep is JOU sakke
« Reply #19 on: July 29, 2013, 03:50:39 PM »
PM, ek is besig om 'n webtuiste te maak- die navorsing oor die verskillende kunstenaars wat werke in die museum het, gaan maar stadig. As julle dalk wil loer: http://lichtenburgkunsvereniging.wozaonline.co.za/
Verder word dit darem nou eenmaal 'n week skoongemaak. Ek kan egter nie uit eie sak die beskadigde werke herstel of glas voor die skilderye vir sekuriteit aanbring nie- hoop maar vir borge of donasies en reël maar intussen markies en uitstallings en hou eenmaal 'n maand 'n aand met bv. 'n kunsdokumentêr ens.
Hopelik met tyd sal dinge verbeter of wanneer ek die dag wel kan leer om meer ferm te praat en te delegeer. Daar is darem twee nuwe kunstenaars wat alhoewel hulle nie deel is van die vereniging nie, tog aan die uitstallings deelneem en 'n man wat in die musiekbedryf is wat gesê het dat hy R10 vir elke CD wat hy verkoop aan ons sal skenk. Hy trek darem al by so R50 en hy sê sodra dit R100 is, sal hy dit vir ons gee.
So daar is mense en dinge wat jou met 'n warm gevoel om die hart laat. :-)

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Hoe diep is JOU sakke
« Reply #20 on: July 30, 2013, 10:16:52 AM »
Jy doen uitstekend Fransi.  Harde werk sal altyd vrugte bring en ek glo met nog 'n bietjie geduld sal jy stadig maar seker lewe inblaas. 
Is daar nie 'n rou baksteenmuur of plaveisel stene in die museum wat jy kan "verkoop" nie?  'n Mens sien dikwels hoe elke ou 'n "baksteen" koop met sy naam daarop om fondse in te samel.  Noem dan die "paneel" "Vriende van die museum".  Ek sal die eerste een koop vir Die Afrikaanse Forum. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: Hoe diep is JOU sakke
« Reply #21 on: July 30, 2013, 02:29:32 PM »
ek moet dit kom deel:

is mos gistermiddag dorp toe vir die praatjie oor Gedigte wat ek vir dorp se Leeskring gaan hou het ....
stop ons [ek het my jongste wat so mooi voordra saamgevra om sommige gedigte voor te lees] langs die biblioteek want voor is geen plek nie ... die hele straat staan weerskante oorvol van spietkopkarre en bakkies ... vra ek die rede?   :dontknow: 

die spietkops het verlede week almal [in werksure, my vermoede] vir 67 minute hulle 'goeie' daad [afgodsdaad,  :evil6:  want hoekom doen hulle dit nie wanneer ander nie weet nie?] vir ene mandeladag gedoen deur die ouetehuis in die 'lokasie' te gaan verf
EN 
is toe gister onthaal, getrakteer op 'n ete en funksie daarvoor ....... ek kon nie uitvind wie daarvoor betaal nie!   :dontknow: 

 :grommit: 
adéle  :grommit:

Offline Ans Botha

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 362
Re: Hoe diep is JOU sakke
« Reply #22 on: July 30, 2013, 08:42:41 PM »
Sal nogal graag wou weet ja! Hoekom moet 'n mens beloon word vir 'n welwillendheidsdaad nadat jy dit gedoen het. My dogter was die hele maand net so ontsteld oor hierdie afgodery. Ek sien toe vandag hulle het 'n taak oor Mandella of hulle kan darem kies maar in hulle eie handskrif geskryf die geboorte van die koningsbaba. Dit nadat my dogter in die klas afgegaan het oor die afgodery en sy hoop dat hulle nou sal aandag gee aan die baba ook

Offline Fransi

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 1274
Re: Hoe diep is JOU sakke
« Reply #23 on: July 31, 2013, 09:08:28 AM »
Ek voel nou skaam en skuldig oor my klaery.  Dankie PM, ek weet nie hoe die baksteen-besigheid werk nie, maar dankie.

Ja, die linkerhand moet eintlik nie van die regterhand weet nie, die werklike waarde van "goeie dade" lê in die hart.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Hoe diep is JOU sakke
« Reply #24 on: July 31, 2013, 11:40:33 AM »
Jy het niks om oor te skuldig te voel nie Fransi.  Daar is mos 'n behoefte en as 'n mens dit net vir jouself hou sal niemand daarvan weet nie en dan kan niemand help nie.  Dit is mos 'n liefdesdiens wat jy doen en ek weet hoe baie dit vir jou beteken.  Een mens alleen kan dit nie doen nie en ek weet, elke bietjie help.  

Gaan Google "Buy a brick" en dan kyk jy waaroor dit gaan.  

Ons wil weet hoe dit gegaan het Adéle, jy het mos beloof om te kom vertel. 




« Last Edit: July 31, 2013, 11:42:46 AM by PM »
Om te weet is om te verstaan.

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: Hoe diep is JOU sakke
« Reply #25 on: July 31, 2013, 12:26:41 PM »
ooooo vrek, wonder waar ... sal dit by saamkuier gaan vertel.   :dontknow:   
 :love7:   julle!

 :grommit:
adéle  :grommit: