Author Topic: Dagsé liewe maters  (Read 17343 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Trapsoetjie

  • Regular Members
  • Penkop
  • Posts: 657
  • Taranee, onse Beertjie.
Re: Dagsé liewe maters
« Reply #15 on: June 01, 2011, 08:35:42 AM »
Nee wat, ek gaan vandag kyk of ek vir haar 'n nuwe tikkertjie kan kry.
Ek dink na ses jaar se skop wil sy nie meer nie.
Het vanoggend met Oma se motor werk toe gekom, hoop net dis die tikkertjie
anders weet ek nie wat om te doen nie.
Behalwe dat hulle hom insleep....oooo  :headbang:

 :angel12:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Dagsé liewe maters
« Reply #16 on: June 01, 2011, 10:20:22 AM »
Ag oeee wat 'n droewigheid!   Ek hoop dit is 'n klein foutjie Trappertjies.   :dontknow:

Ek wonder wat het van al ons ander  matertjies geword?  Dink julle hulle kry koud?
Om te weet is om te verstaan.

Offline Trapsoetjie

  • Regular Members
  • Penkop
  • Posts: 657
  • Taranee, onse Beertjie.
Re: Dagsé liewe maters
« Reply #17 on: June 01, 2011, 11:10:03 AM »
Kan wees, dis baie koud....

Jong ek hoop ook so. Ek het nou 'n tikkertjie gaan koop. Gesukkel niemand het hom nie. Nou by die werk, maar dis maandeinde en die stoor is mal een trok na 'n ander so, tikker is nog nie in die kas gepas nie.  :dontknow: weet nog nie of dit die foutjie is nie. Hoop regtig dis die fout anders  :crybaby2:...

 :angel12:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Dagsé liewe maters
« Reply #18 on: June 01, 2011, 11:59:46 AM »
Dit is al maandbegin Trappies!   :toothy4:   Dit is nou al hoe lank dat ek na jou gesiggie kyk,   :angel12:  en elke keer sit dit 'n smaailtjie op my bakkies.   :love7:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Trapsoetjie

  • Regular Members
  • Penkop
  • Posts: 657
  • Taranee, onse Beertjie.
Re: Dagsé liewe maters
« Reply #19 on: June 01, 2011, 12:31:37 PM »
Boks Doos oop gemaak, gesien tikker se oortjies is bietjie skeef.  :dontknow: Hulle moes hom laat val het. Terug ry gaan omruil. Terug gekom (nog nooit so baie gebid en gehoop nie) Tikker op sy plekkie geplaas. Draai die sleutel en siedaar.... die mooiste klankie uit haar bekkie..
Sus se blydskap het nou geen perke brieke, sy mag nou Oma se motor alleen tuis besorg. Sonder my wat in haar ore neul "pasop , versigtig, ooo's en aaa's"  :icon_biggrin:

Mens sal nou dink ek is bang  :dontknow:

 :angel12:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Dagsé liewe maters
« Reply #20 on: June 01, 2011, 01:04:59 PM »
 :hello2:        :hello2:         :hello2:       :hello2:      :hello2:

Ek is baie bly en baie dankbaar!  Dit kan 'n ou se "seningwese" nogal opkou!   :icon_biggrin:

Hannes lê hier op die bank.  'n  Spinnekakie het hom op sy voet se "bunion"  gebyt en oom dokter sê hy moet been in die lug lê!  DIT  net voor ons moet ry!  Ek maak seker dat hy sy pilletjies goed afsluk met 'n glasie rooikoeldrank!   :icon_biggrin:   Nou bekyk hy die padkaart asof hy nog nooit so een gesien het nie.  Beplan die reis verder,  na ons kuier by julle.  Ons kan nie meer wag nie!!!!  Ons sal vir Naas 'n slaapsak moet reël,  hy is gewoond om op die grond te slaap.  *giggel 'n bietjie hard" 
« Last Edit: June 01, 2011, 01:07:10 PM by PM »
Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Dagsé liewe maters
« Reply #21 on: June 02, 2011, 09:17:54 AM »
Goeie more liewe matertjies.   Ek hoop julle is almal blinkoog en bossiestert!   

Sterkte aan al die leerlinge wat eksamen skryf en sterkte aan al die onderwysers wat die merkwerk moet doen daarna!   :book1:

Geniet julle dag en bring asseblief 'n paar lagdingetjies saam. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Dagsé liewe maters
« Reply #22 on: June 02, 2011, 09:50:57 AM »
Eksamengediggie.

Pappagaai soen vir Mammagaai en kry toe 'n Assagaai.



 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Dagsé liewe maters
« Reply #23 on: June 02, 2011, 11:14:33 AM »
 :sign10:  Hy is seker 'n regte klein asgatgaai!   :icon_biggrin:  Dit lyk my dit gaan goed met jou Naas!   :hello2:
Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Dagsé liewe maters
« Reply #24 on: June 03, 2011, 01:32:31 PM »
Kyk hoe laat is dit en ek kom nou eers hier en dit net om te groet vir die naweek. 
Daar waar ek gaan is nie opvangs nie en sodra ek weer terug is in die land van die lewendes dan kom kuier ek weer saam.

Ek hoop teen Maandag is "maandeinde" afgehandel. 

Naas,  hou jou pos dop,  die dinge gebeur.  Gaan toets die klank by die kletsplek. 

Mag julle almal een heerlike naweek hê en 'n hond uit 'n bos uit kuier.   :love7:

 :bootyshake:
Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Dagsé liewe maters
« Reply #25 on: June 05, 2011, 04:36:09 PM »
En toe ek my oë klaar geknip het,  toe is die naweek verby!  Ons oudste het sy besigheid se sesde verjaarsdag gevier in die bos, oppie plaas.  Ons het heerlik gekuier en stink almal na vuurrook,  maar dit was heerlik om laatnag in die vlamme te staar,  die sterre te beskou en die jakkalse te hoor tjank.  'n Fees!

Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Dagsé liewe maters
« Reply #26 on: June 06, 2011, 08:59:32 PM »
En toe ek weer sien toe gesels ek net met myselwers!   :icon_biggrin:

Skuus julle ouens dat ek nie alles kan lees nie,  ek weet nie wat om te vat of te los nie.  More is D-day en as ek nie in is as die baas ry nie bly ek agter! 

Ek hoop regtig julle sal die fort hou en as ek weer inteken weet ek nie waar om te lees nie. 

Ons nuutste lid is Edelsteentjie,  ons ken haar almal as Diamantjie en ek weet sy het 'n groot bydrae om te maak en wil haar graag baie hartlik welkom heet.  Laat haar solank tuis voel terwyl en pak en ry!  Julle beter julle gedra nê,  ek is amper daar!    :icon_biggrin:   :love7:
Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Dagsé liewe maters
« Reply #27 on: June 10, 2011, 08:49:25 AM »
O my tyd!  Wat gaan hier aan dat hier niks aangaan nie!  Nee jong,  julle laat die forum soos 'n spookdorp lyk!  Kom sê tog net hallo dat ek weet julle is nog met my!   :love7:

Ons het veilig gery,  eers heerlik by Gawie oorgebly,  'n hond uit 'n bos uit ge-eet en gekuier.  Tyd!  Tyd glip so gou by 'n mens verby!
Nou is ons veilig hier innie Kaap en gaan net verder kuier en kuier tot ons neerslaan!  As iemand wil saam kuier,  gooi net 'n briefie in die posdosie dan reël ons iets.  Ons sal hier wees tot Dinsdagoggend, dan vat ons die pad verder. 

Kom seg tog nou hallo asseblief! 

 :love7:

 :bootyshake:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Gawelina

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 360
  • Gender: Female
    • Gawelina
Re: Dagsé liewe maters
« Reply #28 on: June 10, 2011, 01:26:46 PM »
Oi dit was lekker kuier.  Ek het op 'n wolk gesweef tot vanoggend toe ek by die skool kom en dog dis Donderdag en moes uitvind dis Vrydag. Eish. hehehehe.

wens ek het sommer in die bakkie weggekruip en saamgegaan. 

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Dagsé liewe maters
« Reply #29 on: June 10, 2011, 03:20:11 PM »
 :crybaby2: Ek kon jou ook nie agter innie bakkie kry nie.  :dontknow:



 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.