Author Topic: Het jy koors gehad?  (Read 1908 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Het jy koors gehad?
« on: May 11, 2013, 05:24:15 AM »
Het jy koors gehad?
Ek het net so 'n vae gevoeltetjie gehad. Is dit die ouderdom wat ons immuun maak?
Ek praat nou van die Biebertjie wat 'n draai kom maak het hier by ons.  Aarde, die meisies (en hul moeders !!!) val sommer flou net by die gedagte aan 'n blik op die seun.
Die gevoeltetjie wat ek gehad het, was vir Jon Bon Jovi. Ai, is die man nie oulik nie.  :angel12:
Maar ek sou nooit 'n vier uur lange staan kon gestaan het om te luister en te kyk.  Een uur sou doen.
elle

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Het jy koors gehad?
« Reply #1 on: May 11, 2013, 09:32:44 AM »
Ek is oortuig daarvan dat dit koors was en steeds is.  Dit laat my dink aan toe ons kinders was en die meisies so mal gegaan het oor hul helde.  Man, dit was 'n aardigheid maar tog ook 'n fees. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Fransi

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 1274
Re: Het jy koors gehad?
« Reply #2 on: May 11, 2013, 09:44:13 AM »
 :icon_biggrin:

Ek sal beslis koors hĂȘ as "Within Temptation" 'n draai kom maak in SA- sal selfs die ver pad Kaap of Johannesburg toe vir hulle aandurf, maar dit is vir hulle musiek.

Bon Jovi het beslis so 'n dekade of wat gelede 'n fladdering in my binneste veroorsaak.  :icon_biggrin:

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Het jy koors gehad?
« Reply #3 on: May 15, 2013, 06:55:20 PM »
nee wat - die mense wat my so koorsig maak, is hier in my huis en ek spandeer elke oomblik met hulle.  JanDink en Theo stof Biebertjie en al sy gelykes sommer ver uit!! 

'n Sanger wat dalk my knie lam laat voel is Josh Groban ... maar dis ook maar net dalk ...
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w