Author Topic: PM waaaaar is jy matertjie?  (Read 36355 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #60 on: December 01, 2017, 09:07:29 AM »
So stap die tyd aan en ons leef by mekaar verby.  Elke jaar hierdie tyd seg ons dat ons hoop die volgende jaar gaan beter wees. 
As ek so deur die forum kuier dan besef ek hoeveel poefies en drama ons gehad het die afgelope paar jaar.  Man, volgende jaar sal beslis beter wees.  Ek glo dit sal ook vir julle almal beter wees.
Om te weet is om te verstaan.

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #61 on: December 12, 2017, 06:52:42 PM »
Amper vlieg die jaar verby sonder dat ons groet ... Ek eggo jou, liewe Petra. Volgende jaar, en wat dit vir ons almal inhou, is so onbekend aan ons soos die verste verre sonnestelsel wat nooit ontdek kan word nie. Maar mag dit werklik vir elkeen van ons wees, soos Petrus, die Rots van Christus se dissipels, die latere Apostel, se erkenning van Jesus se Evangelie. Net genade!
adéle  :grommit:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #62 on: December 13, 2017, 02:48:10 PM »
Matertjie, ek hoop ook net 'n mooi nuwe jaar vir jou.  Mag al jou wense waar word.  Lief jou stinkend.
Om te weet is om te verstaan.

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #63 on: December 18, 2017, 08:04:50 PM »
Lief julle ook en so bly jul gaan nog goed aan, lief Petra .... en julle almal. Dalk, net miskien ... draf ek die Nuwe Jaar 'n nuwe lewe in  .... ek stap so treetjie vir treetjie maar het so idee my harts-enkel is reeds vasgeketting in die dorp, so ek gaan sukkel om te ontvlug, sou ek so besluit.
Sowaar, die lewe stap meestal met jou 'n pad wat mens nie voorsien nie. Soms ruk dit die mat onder jou stewels uit, ander kere sien jy die woestynstofstorm of tsunami aankom en jy kan niks doen om dit te keer nie. Al wat ek weet is dat ek met my hand styffff in Jesus s'n aanstap en soms deur Hom gedra word, ander het ek weer teruggeklim in my kluisenaarsgrot hier langs die dam.
adéle  :grommit:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #64 on: December 19, 2017, 06:19:54 PM »
Adelé, jy is so 'n pragtige kind van die Here en ek glo uit my hart uit dat Hy jou sal lei en voorloop.  Glo en vertrou sustertjie. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #65 on: February 01, 2018, 06:46:45 AM »
Ek is alweer oppad strate toe.  Centurion toe om 'n paar dinge te gaan doen.
Ons het 'n maatjie uitgeneem vir ete vir sy verjaarsdag.  Toe ons uit die restaurant kom het ons 'n pap wiel.  Die band is sleg gesny en kan nie herstel word nie.  Moet dit nou  laat vervang.
Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #66 on: April 10, 2018, 10:05:31 AM »
Ai, my rekenaar se skerm het sommer net begin flikker en strepe trek, toe gee ek dit in om te herstel.  Na twee weke en R1500 doen dit nog dieselfde.
Seg Gerhard vir my dat dit 'n kabeltjie is wat los is.  Ek neem dit toe terug.  Nog twee weke later en dit is nog dieselfde.  Wat op dees aarde gaan aan dat mense jou so kroek.
Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #67 on: June 20, 2018, 04:28:14 AM »
Hier sit ek nog steeds in Richardsbaai by my eensame selwers.  Dit is half vyf en ek het nou net tuis gekom van die hospitaal af.  Hannes het gegaan vir 'n kolonoskopie en toe raak hy aan die bloei.  Sy bloeddruk val hom toe in 'n koma in.  Ja, ek lag nou maar dit het raakvat gekos.  Hy is nou in intensief en ek glo hy sal nog 'n paar dae daar wees. 
Skuus dat ek so stil is.  Hoop dinge sal gou verbeter.   :dontknow:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Anastasia

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 423
  • Gender: Female
  • My taal is Liefde
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #68 on: July 07, 2018, 06:52:53 AM »
Ai, hoe gaan dit nou met hom?  Ek het mos op 8 November 'n kolon gehad wat geperforeer het.  Moes 9 November ingaan vir noodoperasie, en toe is ons mos daardie oggend oorval deur die rowers.  Ek is in hospitaal toe nonetheless, en ek sou uitkom met 'n stoma, groot sielkundige ding ook, maar toe het die dr op nr laaste besluit om die stuk kolon te verwyder en te probeer heg, daar was 30 persent kans vir sukses.  Dis nou  8 maande later en touch wood, die derm werk nog.  Baie sterkte daar
Ek huppel en dans deur die lewe met drie bene!

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #69 on: July 13, 2018, 04:41:30 PM »
Ja matertjie, dit is 'n lang storie, so 'n kolon.  Hannes het kanker in die kolon gehad en hulle het dit verwyder.  Gelukkig het die kanker nog nie verder versprei nie, maar dit hang steeds soos 'n swaard bokant my kop.  Elke keer as iets verkeerd gaan raak ek aan die bibber en die bewe totdat die uitslae terug is. 
Na nog 'n week in intensief het Hannes darem so beter geword dat hy terug geplaas kon word in 'n gewone saal.  Nog 'n paar dae later is hy uit en dit het so vier dae geneem om hom sterk genoeg te kry om die tog huistoe aan te pak. 
Gelukkig het ons vriende in New Castle en ons het 'n paar dae daar oorgebly, toe is ons Centurion toe.  Nog 'n paar dae daar en nou het ek meneer hier in Leeupoort.  Dit is darem nie so koud soos in die res van die land nie en hy is nou baie baie beter.  Hy moet nog so 6 kilo's optel dan is hy weer waar hy was voor hy siek geword het.
Dankie aan almal wat gebel en ge-epos en hier navraag gedoen het.  Ek lief julle almal stukkend.  :love7:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #70 on: July 15, 2018, 10:56:36 PM »
Dink aan julle liefste mater. Gee Hannes 'n sagte drukkie. Hoop dat hy gou die gewig gaan herwin en weer homself wees. Mandjie vol lekker dinge in die gees gestuur hoor.  :love7:

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #71 on: July 16, 2018, 08:57:00 AM »
laaannngggg drukkie vir jou, lief PM-maatjie en ook sagte drukkie vir Hannes. Hou jul harte oop vir Christus se hande om jul aan te raak  :love7:
adéle  :grommit:

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #72 on: July 17, 2018, 02:24:29 AM »
En vanoggend bring ek ook 'n spesiale drukkie vir ons forummoedertjie XXXXXXXX

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #73 on: July 18, 2018, 06:27:33 PM »
Nou verstaan julle hoekom ek julle so stinkend lief!  Baie dankie matertjies.  Dit gaan wonderlik goed met Hannes en hy eet beter as ooit.  Met al die ensure en energade, lekkernye en lekker kos, moet ek nou lig loop of hy raak "dik". 
Julle sal sien hoeveel maters aansoek gedoen het om lede te word in die tyd wat ek nie beskikbaar was nie.  Hier is ook wonderlike verrassings wat wag!  Kom ons kyk maar!
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #74 on: July 18, 2018, 11:10:25 PM »
Kry ek vanoggend die wonderlikste geskenk - daar is weer lewe want ons forummoeder is terug EN daar is klomp nuwe woordmaters. Viva die forum. Spesiale woorddrukkie vir ieder en elk.