Author Topic: PM waaaaar is jy matertjie?  (Read 36332 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #45 on: January 29, 2013, 11:04:34 PM »
Hoop alles verloop vlot PM!! Diekant van die aardbol het ons vanoggend geen toegang tot enige kuberbronne in Aus LOL.  :dontknow: Probeer ek uit moedeloosheid kyk wat gebeur as ons op die forum se skakel druk - en raai wat? Ons kan julle kontak maar ons hele possisteem in Gatkantland is versuip smaak dit my  :icon_biggrin: Daar is wel 'n boodskap wat opspring by die nuusberigte oor die voorsiener wat verskoning vra vir groooooot onderbrekings, hulle werk daaraan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #46 on: January 30, 2013, 07:01:20 AM »
Die forum het my ook 'n paar keer gehelp toe ons oor die grense was.  Ek kon van hier af e-pos stuur en
ontvang.   :hello2:

Ek hoop julle poskoetsie kry gou nuwe wiele Raaitjie. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #47 on: January 30, 2013, 10:29:01 AM »
En hier is ons nou, veilig gery. 

My modem werk op die forum, maar die internet bly net wielietjiedraai.  Vreemd. 

Hier is die skakel as julle wil sien.  Dit is verklaar as 'n nasionale monument. 

http://www.safarinow.com/go/DeRustGuestHouseHeidelberg
« Last Edit: January 30, 2013, 10:36:52 AM by PM »
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #48 on: January 31, 2013, 03:21:13 AM »
Wys jou HOE belangrik is die woorderf  :love7: Ek kon gisteraand laat gou weer toegang kry tot die gevreetboekie, net om 'n halfuur later weer gestrand te sit. Nie een van my poskoets se wiele draai produktief nie - hoeka net bloot vir die bluf draai en draai die spulletjie tot vervelens toe - selfs ons lokale weerskakel staan en koggel my so!

Ons grootste vrees was dat die paaie nog onbegaanbaar gaan wees volgende week wanneer die laaste toets in Brisbane gedoen moet word. Ek het omtrent benoud sit en  :icon_scratch: oor hoe gaan hulle die bloedtoetse ontleed as daar nie voertuie in die stad kan kom nie?

 :angel8: Daar is mos altyd 'n silwer streep verskuil in die donkerste wolk: Genadiglik laat die polisie toe vir Outop hulle vandag weet dat daar een pad weer oopgestel is na die Goue Kus en Brisbane van ons kant af. Alhoewel dit 'n draai van bykans 300 km is, sal ons wel die bloedtoetse betyds kan laat ontleed vir die prosedure op die 7de Feb.

Wat 'n verligting!! Hoop julle kry ook goeie nuus en is weldra weer tuis en eet jou eie kossies!  :love7: :hello2:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #49 on: January 31, 2013, 01:58:03 PM »
Dit is wonderlike nuus Raaitjie.  Ek is baie bly jy is gerusgestel daaroor.

Ons het so pas veilig tuis aangekom.  Die slegte nuus is dat daar parte gestuur is wat nie by die transformator pas nie.  Dit moet nou vervang word, dus is ons nog nie klaar nie.  Volgende week maak ons weer so. 

Die ou plek waar ons gewoon het is pragtig verby.  Daar lê skatte en skatte en geskiedenis wat ongelooflik interessant is.  Gebou, ek dink in 1906, maar ek sal nog die regte inligting bring.  Die oorspronklike eienaar se dogter het die plaas ge-erf.  Tannie Lydia is 83.  Wat 'n wonderlike ervaring om haar te kon ontmoet en twee dae saam te kuier.  Oeee, ek is soooo bevoorreg!
« Last Edit: January 31, 2013, 02:00:04 PM by PM »
Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #50 on: February 07, 2013, 03:32:02 PM »
Nou is ek klaar gepak.  Die weë neem my langs Adéle verby na die Oos Kaap, Mthatha toe.  Sodra Hannes tuis kom van die lughawe af, vat ons die pad.  Ek sal laat weet, as ek internet het.   :hello:

 :bootyshake:
Om te weet is om te verstaan.

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #51 on: February 08, 2013, 07:12:45 AM »
heeeerlik, dankie Hannes. jul kon annerpad gery het, maar die lekker hier vul ons harte dankbaarbly.
mooi ry verder en mag ons Vader julle altyd op jul lang paaie bewaar.

 :grommit:
adéle  :grommit:

Offline Gawelina

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 360
  • Gender: Female
    • Gawelina
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #52 on: February 08, 2013, 02:42:56 PM »
Ai, kyk hoe mooi lyk julle tweetjies. Amper wens ek weer.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #53 on: February 09, 2013, 12:51:03 AM »
Hello julle twee dierbare mensies. Staan bietjie nader ek drukkie kan gee  :love7:

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #54 on: February 09, 2013, 07:37:12 AM »
gisteraand, amper donkertyd, het Hannes gebel, hulle het veilig gery deur 'n moeilike dag waar die pad besig was en iewers het padverleggings hulle ook opgehou, maar end goed, alle eer aan ons Vader vir 'n veilige rit. hulle het blyplek gekry en uitgepak en rustig geraak. 

geniet die weke daar, lief PM, skryf 'n storie vir ons.

 :grommit:
adéle  :grommit:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #55 on: February 09, 2013, 08:26:40 AM »
Baie baie dankie aan jou en Eben vir julle gasvryheid Adéle.  Dit was 'n heerlike kuiertjie, net jammer dit was so kort.  Daar is so baie waaroor ek wou "skinder".   :icon_biggrin:

Dankie dat jy almal op hoogte gehou het.  Hier volg die storie:   :icon_biggrin:

Soos julle kan sien is ons hier.  Ons het net na half sewe die oggend van Adéle se huis vertrek, voor Bloemfontein.  Met soveel padverleggings, kinders, bokke en beeste op die pad, het dit soos 'n ewigheid gevoel om hier te kom.  (Port st Johns)
Ons is teen sesuur deur Mthatha.  Vrydag.  Spitsverkeer.  Miernes. Met die herstelwerk van paaie in die middestad het dit 'n slakkepas geword.  Die atmosfeer voer my terug na die Phillipyne waar dit 'n uur neem om 8 kilometer te vorder.  'n Mens moet so konsentreer op die voertuie langs jou, want 'n arm skiet net uit om aan te dui "brieeek, hier kom ek, klaar voor jou ingesny".  In die Phillipyne hoor jy net 'n toeter, dan weet jy, "brieeek"!   Pretoria se taxis is nog maar lammetjies. 

Ons is by 'n paar hotelle verby wat ek op internet gesien het.  Hannes sal foto's neem sodat julle kan deel in die pret.  Op daardie stadium was daar geen sprake van verblyf in hierdie stad nie. Ek sou graag so na aan die substasie (wat in die hartjie van Mthatha geleë is) wou bly, maar dit lyk asof die vorige bestuurder, wat dringend moes terug Pretoria toe, heeltemal reg was deur te sê dat daar geen ander uitweg is as om in Port st Johns te woon nie.  Gelukkig het hy vir ons plek bespreek voordat hy hier weg is. 
Port st Johns is 100 kilometer van Mthatha (voorheen Umtata) af.  Die kronkelende bergpas "na benede" het geen genade betoon aan ons oordromme nie. 

Hier is die plekkie waar ons woon.   http://spottedgrunter.co.za/

Alhoewel dit pragtig is met watervoëls en ganse wat die plek lewendig hou, sal dit 'n nagmerrie wees vir Hannes om 100km op en weer 100km af te moet ry elke dag.  Hou tog duime vas dat ons verblyf kry nader aan sy werk. 


« Last Edit: February 09, 2013, 08:32:11 AM by PM »
Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #56 on: December 24, 2015, 07:07:43 AM »
Wou gou kom seg ek is hier in Centurion by Gerhard.  Hannes moes gister die gips laat verwyder.  Toe kom ek op hierdie kuier plek af waar die lewe ons heen en weer geskommel het.  Ek onthou nou weer hoeke harde werk dit is om 'n reisiger te wees.
Adéle, hoe verlang ek nou na jou. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #57 on: January 08, 2017, 12:23:19 PM »
Dit is nou Jan 2017 en ekke wonder alweer.... PM waaaaaaaaaaaaar is jy matertjie? Duisend dankies vir duimpie inloere by die gevreetboekie so van tyd tot tyd. Opregte waardering. So weet met gerustheid, jy skop nog iewers  :love7:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #58 on: January 09, 2017, 12:02:02 PM »
Ons is nou weer hier in Centurion by Gerhard.  Ek het mos 'n ruk gelede my onderste middle-tand uitgebyt en 'n gebit gekry.  Gelukkig het ek dit verloor en was so pas by die ortodontis.  Hy seg daar is te min been om 'n inplantaat te doen maar hy kan wel 'n brug doen, wat die vorige tandarts geseg het is nie moontlik nie.  Die oumense het mos geseg, mens moenie jou ore uitleen nie, kry nog 'n opie!

Ek beland so nou en dan daar op fb, onbeplan, dit is lekker om julle daar raak te loop.

Ons het darem hoop om 4G in Leeupoort te kry, dan kan ek weer lekker saam kuier.
Om te weet is om te verstaan.

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #59 on: January 12, 2017, 08:25:40 PM »
   :love7:    :love7:   
PM, Raaitjie xxxx
adéle  :grommit: