Author Topic: PM waaaaar is jy matertjie?  (Read 38374 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #15 on: January 05, 2013, 12:58:24 PM »
Dit sal so wonderlik wees.  My pa het altyd gepraat van "wanneer sy skip kom".  As my skip kom kan jy maar die spaarvarkies se lewens spaar.   :angel4:  Eendag is eendag...   Haai, ons kan mos met dieselfde skip gaan!   :hello2:

Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #16 on: January 05, 2013, 01:18:08 PM »
Vanaand droom ek mooooie mooooie drome. Omring deur my sielematertjies. Lief julle soooooo baie baie  :love7:

Offline Gawelina

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 360
  • Gender: Female
    • Gawelina
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #17 on: January 05, 2013, 01:19:00 PM »
Hoop dis 'n groot genoeg skip vir my ook.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #18 on: January 05, 2013, 01:21:24 PM »
Dit sal 'n groot groot skip wees met baie plek vir almal!  Natuurlik gaan ons nĂªrens heen sonder jou nie!
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #19 on: January 05, 2013, 01:26:47 PM »
Toe ons van NZ na Aus getrek het, het onse goedjies met die skip oor die waters gevaar en ek het drie maande moes wag vir hom aan land te kom met onse aardse skatte. Al moet ek vir ewig wag vir die skip waarop julle drietjies is, sal ek!!

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #20 on: January 05, 2013, 01:29:38 PM »
Ai my sustertjie.  Ek wens ek wens en ek droom en droom.  Intussen vlieg ek maar op my besempie tussen die sterre deur en waai elke aand vir jou daar van bo af! 
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #21 on: January 05, 2013, 01:35:00 PM »
As hier nou 'n 'ekke lieffff dit' knoppie was het ek hom sommer drie male gedruk  :icon_biggrin: Vanaand kuier ek so lekker tussen die lyne ek vergeet skoon om te gaan slaap. Gaan nou eers gou draaitjie buite maak en kyk of ekke vir jou sien waai PM'pie  :angel4:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #22 on: January 05, 2013, 01:37:11 PM »
Kyk net skuins bokant die ponlokkie, daar is ek.   :love7:
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #23 on: January 07, 2013, 12:59:36 AM »
Jy was die blinkste sterretjie aan die hemelruim. Jou GESIEN en toe jy jou stertjie wou waai ... daar verskiet jy en vir eerste keer het dit asof in slowmotion gebeur ... dink ek bymyself: dit was nou in simphatie gewees  :love7: Waaaar in die wye wereld gaan jy dit nog kry? So uniek is onse vrindskap!

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #24 on: January 07, 2013, 05:07:18 AM »
Jy laat my soos 'n  klein spikkeltjie voel Raaitjie.   :notworthy:  Mag ek jou en my ander matertjies nooit teleurstel nie.  Julle is vir my meer as al die skatte op die aardbol werd.   :love7:
As daai vervlakste skip van my nou net wil aankom kan ek almal bymekaarmaak en vir jou kom kuier.  Hoe ver is jou huis van die hawe af?  Ons sal vir jou, Outop en al julle mensies kom oplaai om saam te toer.   :angel4:  Kan julle dink hoe mooi die sterrehemel lyk daar diep op die water waar daar geen ander ligte is nie. 
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #25 on: January 07, 2013, 05:55:10 AM »
 :love7: Ons is so drie en halwe uur se ry van die hawe af, en ek het klaar my grootste soetkysie gaan afstof hehehe. Daai skip van jou se seil sien ek al op die horison!!

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #26 on: January 07, 2013, 12:06:33 PM »
Ek hoop darem my skip het groot masjiene en 'n uitkyktoring.  Jy weet mos, daai kamer met al die navigasiegoeters en toerusting wat nodig is om koers te hou.   :icon_biggrin:  Ons gaan ver toer. 
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #27 on: January 07, 2013, 11:09:25 PM »
Ek loer in die gees alreeds deur een van die kajuitvensters en geniet die sterre aan die hemel en die langs my ewe veel  :love7: Hoe wonderlik dat ons tyd kry om vir mekaar te laat weet: ekke lief julle 

Offline Gawelina

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 360
  • Gender: Female
    • Gawelina
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #28 on: January 09, 2013, 04:27:57 PM »
Ekke verlang julle big time!  Weereens my tyd gemors! Whaaaaa!!!!! Ek is lus en kou 'n paar klippe.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #29 on: January 09, 2013, 11:21:13 PM »
Oeeee kom eers hier lat ek jou kan drrrrrruk Gawes. Ons mis en verlang ons stikkint man  :crybaby2:  Wanneer kom jy terug???