Author Topic: PM waaaaar is jy matertjie?  (Read 38150 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Meraai vannie Baai

  • Guest
PM waaaaar is jy matertjie?
« on: January 01, 2013, 11:07:22 PM »
Ek misssss vir jou  :crybaby2: :icon_scratch: Alles reg???

Offline Gawelina

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 360
  • Gender: Female
    • Gawelina
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #1 on: January 02, 2013, 05:36:49 AM »
Mmmmm,ekke wil ook daai ene weet asb.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #2 on: January 02, 2013, 06:58:56 AM »
Dan sleep ek maar onse twee stoeletjies nader en sambreel. Twee glase ook so virrie wis en onwis. Tot ons nuus gekry het  :love7:

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #3 on: January 02, 2013, 10:43:31 AM »
Sjie Gawes dalk moet jy so drie kortes en een lange gee daar na onse sustertjie toe. Ek 'like' niks van die stilte nie  :dontknow: :crybaby2:

Offline Gawelina

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 360
  • Gender: Female
    • Gawelina
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #4 on: January 02, 2013, 11:09:51 AM »
PM is okey. Nou net met haar gepraat. Sy maak huis skoon en tuin reg vir kuiergaste. Smaak my soos die een groep by die hek uitry, trek die ander groep kort op hulle hakke daar in. Ek het haar mooi laat verstaan dat 'n driepoot nie lekker staan as een van sy pote nie okey is nie.  Sy stuur liefde.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #5 on: January 02, 2013, 10:57:28 PM »
Ek is so jammer dat ek julle laat komkommer het.  Dit het net (en sal nog vir 'n dag of drie) vreeslik rof gaan.  Jannas het 'n paar beeltjies en potte en 'n "what not" vir moeder wyn geskenk en "by hook or by crook" moes alles net 'n staanplek kry.  Hulle kuier ook hier met die twee dogtertjies en toe ons nog gaste kry moes ek spring om vir almal 'n lêplek reg te kry wat nie deur spinnekoppe oorgeneem is nie.  Julle wil nie weet hoe hard ek gespook het nie, maar dit het sommer gehelp om die helfte van die huis weer in 'n leefbare toestand te kry. 
Nou is almal se magies vol en in die kooi. 
Ek soebat hard by JC om iemand anders te stuur om die projek by Heidelberg te gaan klaarmaak sodat ek kan begin om my huis reg te kry.  Die tuin lyk baie mooi en ek is heel tevrede met die harde werk agter die rug. 
As alles volgens plan verloop sal my tuinjong weer more aanmeld vir diens, dan kan die avo's en blare maar val sonder dat dit  my probleem is. 
Nou soek my kop 'n kussing. 
Dankie dat julle lief is vir my en dat ek mag lief wees vir julle.   :love7:
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #6 on: January 02, 2013, 11:03:05 PM »
Oe grooot lekkerte. GENIET! So dankbaar alles is wel en sambliefie vir sneppies van die geskenke.   :bootyshake: Gawie ek lief daai driepootuitdrukking van jou  :love7:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #7 on: January 02, 2013, 11:10:06 PM »
Daar lees ek jou nou raak Sustertjie.  Ek sal sodra ek 'n rustigheidjie beleef 'n paar snappies kom plak. 
Ja, ek stem saam, 'n driepoot staan nie op twee bene nie.  Liefe jou matertjie, nou gaan ek regtig slaap anders is ek more vodde. 

 :bootyshake:
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #8 on: January 02, 2013, 11:16:01 PM »
Lekker doeks  :love7: My siel sal ook nou tot ruste kom dat ons weet jy is 'okey'  :love7:

Offline Gawelina

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 360
  • Gender: Female
    • Gawelina
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #9 on: January 03, 2013, 05:25:52 PM »
En noudat onse ou driepootjie weer stewig staan en ons 'n bossie kuberblommetjies daarop kon staanmaak, het ek vandag 'n hengske werkslading voltooi. Ek is skoon vodde, maar my hart was lig.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #10 on: January 04, 2013, 03:54:29 PM »
Ai, ai, ek jaag ook deur die lewe met 'n huis vol mense.  Sondag ry ons weer Grootvlei toe.  Vandag het Hannes net 'n e-pos gekry van waar ons ons verblyf al laaaank terug bespreek het.  Dit lees:  Vir twee nagte kan julle hier in die huis slaap, die volgende drie nagte trek julle studio toe, die volgende drie nagte slaap julle in die vierbedkamer en dan en dan... "en dan vlieg jy sommer in 'n rigting wat reguit hel toe gaan, want jy gaan my nie weer so rond trek nie!"  Klaar gepraat.  Nou soek ek weer verblyf!
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #11 on: January 05, 2013, 12:49:20 AM »
Ek het plek heheheh. Sterkte matertjie. Dit klink na frustrasie in hoofletters, geonderstreep en gebold  :headbang:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #12 on: January 05, 2013, 05:33:38 AM »
Elke saak het twee kante, dit verstaan ek.  Hulle probeer soveel moontlik geld maak en ek wil net rustig bly waar ek bly sonder om van kamer tot kamer te spring.  Ek moet kook, ek trek nie net met 'n tassie klere nie.  Een houer het net soppe, speserye en kruie in.  Dit kos 'n ou 'n fortuin om elke keer by elke nuwe plek 'n klomp goed, wat in elk geval oud word, te gaan
koop.  Ek pak dit maar in en vat dit saam. 
Dan is daar goed wat nie orals in elke selfsorgeenheid beskikbaar is nie.  'n Fyndrukker, sif, ordentlike blikoopmaker, skerp messe, vergietes, tupperhouers, ens.  Ek neem my rooiwynglase saam, want ek verseg om my wyn uit 'n poepglasie te drink.
Dit is vir poep, nie vir rooiwyn nie.   :icon_biggrin:
'n Verlenging of twee met die nodige proppe is 'n moet.  My klikbeksak met die verkyker en die vogelboeke moet ook in.  Dan praat ek nie van my ander boeke nie.  So kan ek nog 'n paar dinge opnoem, maar dit is vervelig. 
Dit is nie sommer net vir trek nie!  :dontknow:

Ons sou darem 'n fees gehad het as ons kon saam kuier Raaitjie.  Ek sou ook my strepiesbers en rooiwyn ingepak het, dan kon ons saam onder die sterre lê en vir die maan wuif! In die dag sou ons net geboek het.  Ek wens ek wens...
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #13 on: January 05, 2013, 12:26:50 PM »
En ekke verstaan jou probleem  :bootyshake: en voorwaar sou ons GEKUIER het. Mag ons nooit ophou wens en droom nie!! Eendag is eendag ....  :hello:

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: PM waaaaar is jy matertjie?
« Reply #14 on: January 05, 2013, 12:34:49 PM »
Julle sal dat ek al my spaarvarkies nek omdraai en saam gaan le op bersies met 'n wynbottel in die regterhand en wuif vir die maan. 
Himmel, dit klink mos na besigheid.  Maak asb seker dat daar nie stadsligte rondom ons is nie.  Ek wil die sterre ook sien.
Elkeen bring 'n klomp stories saam.  Sodat ons kan lag.
elle