Author Topic: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)  (Read 144917 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

• Administrator
  • Meester
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #525 on: June 07, 2019, 02:42:57 PM »
Diit is so belangrik om navorsing oor 'n snydokter te doen.  Weet ook wat die nadele en voordele van 'n operasie is.  Dit is nie maklik nie en ook nie versekering dat alles sal goed verloop nie, maar tog!   :icon_scratch:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

• Global Moderator
  • Wysgeer
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
« Reply #526 on: June 16, 2019, 10:54:57 PM »
Verseker stem ek saam jou mater. Baie belangrik om 'n goeie chirurg te kies en met die prosedure van explant is dit veral belangrik dat die chirurg kennis het van 'n volledige explant. Indien jy hart- en longprobleme het sou ek aanraai dat jy beslis 'n spesialis narkotiseur kontak wat kennis dra van die gevare van narkose vir PH pasiente.  Ek wil graag die volgende skakel los na 'n ondersteuningsgroep in Suid Afrika waarby ek aangesluit het.

https://www.facebook.com/groups/BIISA/
« Last Edit: June 20, 2019, 10:44:45 PM by Meraai vannie Baai »

• Global Moderator
  • Wysgeer
« Reply #527 on: June 24, 2019, 11:52:17 PM »
"When you have #pulmonaryhypertension you don't always know how you're going to feel from one day to the next.
Do you ever feel guilty for canceling plans so you can rest?"

'Putting myself first'.

Hierdie drie woorde hou 'n hartseer in wat moeilik beskryfbaar is. Na soveel jare bly dit nog steeds vir my die hartseerste deel en die selfverwyt as jou probleem geliefdes se planne dwarsboom, kou gate in jou menswees. Ons kinders wat in Amerika woon kom kuier so al om die 2de/3de jaar en die opgewondenheid van uitsien en beplan wat ons saam gaan doen is ewe onbeskryflik.

Hierdie jaar se kuiertjie was beplan rondom 'n toer na Fraser Eiland. Ons skoondogter se ouers sou saam toer en daar was groot opgewondenheid rondom die roete beplanning. Oorspronklik sou Outop en die uwe halfpad oornag het en sou by die res van die familie aansluit waar ons met die ferry sou oorgaan tot op die eiland.

Noodgedwonge verandering in planne het ons laat besef dat die asemdief nie gaan saamspeel nie.

Weens probleme met klontvorming kan ons nie langer as drie tot vier ure op die pad wees sonder 'n oornag-breek nie. Die beplande roete van 8 ure aanmekaar ry waarvan ek 3 ure self sou moes bestuur tot op die lughawe waar ons skoondogter en haar familie  sou ontmoet, was die eerste struikelblok.

Duiseligheid en visie probleme sodra die abnormale drukking in die regterhartkamer styg is 'n risiko wat ek nie kan neem deur self te bestuur vir solank nie. Die langste wat ek myself toelaat is 'n uur (ongeveer 80km).  Na die 8 ure rit, sou die res van die roete op die eiland self nog voorle tot by ons beplande bestemming.

Die risiko van bloedklonte sou dus net te groot wees en ek moes 'n selfsugtige besluit neem en ons het die familie ingelig dat dit vir ons onmoontlik gaan wees. Ek kan dit net beskryf as 'n emosionele oorlog van selfverwyt in die proses om na jouself om te sien   :crybaby2: :dontknow:   

https://www.myphteam.com/resources/putting-myself-first
« Last Edit: July 09, 2019, 11:11:50 PM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #528 on: June 28, 2019, 11:27:55 AM »
Skuus dat ek nou eers antwoord.  'n Paar dae sonder krag, en toe 'n paar dae sonder krag na 'n aaklike siekigheid, en toe sonder data, kom ek nou eers hier aan. 
Ek glo nie jy het 'n selfsugtige besluit geneem nie Raaitjie.  'n Mens kan net doen waartoe jy in staat is.  Omstandighede lei tot 'n mens se besluite.  Hoe dan nou anders? 

Ek is ook oortuig daarvan dat jou geliefdes nie wil hê dat jy jouself in gevaarstel nie.  Verander dit wat ons kan, maar aanvaar dit wat ons nie kan verander nie.  Dat dit makliker gesê as gedaan is, is nie altemit nie.  Weet dat ek altyd aan jou dink.   :love7:
Om te weet is om te verstaan.

• Global Moderator
  • Wysgeer
« Reply #529 on: June 29, 2019, 02:34:42 AM »
Die omgee is wederkerig mater. Dink aan jou wat self 'n kruis dra. Hoop dat daar hulp was in die vorme wat jy nodig gehad het op die pad na herstel. Saamleef met 'n mediese ongesteldheid wat soms nimmereindigend voel en jou bekruip op onmoontlike tye kan soms voel soos  'n roller coaster waarop ons gedwonge beland het! Vandag wil ek gesels oor hierdie onplesierige lewensrit, as mens dit so kan noem.

Jen Cueva skryf die volgende: I am a "well-seasoned" PH patient. Life with a rare illness is a busy one. It can often feel like a roller coaster ride; you never know whether your day will be uphill or downhill. It can change in a second, so just buckle up, hang on and enjoy the ride.

Ek kon nie help om 'n visuele prentjie te skep nadat ek haar artikel gelees het nie. 'Well seasoned' is ons inderdaad - deeglik gelouter deur die jare van mallemeule simptome, ry ons voort op die asemdief se 'roller coaster life style'. Hierdie rit is nie vir die avontuur of pret nie.

Die asemrowende styltes, onverwagte duiselwekkende val en skerp draaie dreig om jou te ontspoor maar die wete dat jy nog steeds voortbeweeg laat jou greep dankbaar verstewig om die harnas van onsekerheid ter oorlewing.

Hierdie lewensrit beskryf Jen so: "I wish I could tell you that my days are full of positive vibes and happy tears. In reality, they’re filled with fatigue, chest pains, tears, shortness of breath, fears, and anxieties. Then there are the lab appointments, doctor appointments, and miscellaneous medical

Om meer te lees:
https://pulmonaryhypertensionnews.com/2019/06/28/worth-phight-cure-life-expectancy/?utm_medium=desktop-push-notification&utm_source=Notifications&utm_campaign=OneSignal

• Global Moderator
  • Wysgeer
« Reply #530 on: July 09, 2019, 11:28:32 PM »
Ek staan soms verstom oor hoe jou lewe in 'n oogwink kan verander. Selfs 'n onskuldige nies kan jou letterlik so befonkfaai dat jy stilletjies dink doodgaan is dalk makliker/genadiger  :icon_biggrin:

Voorheen het ek al redelik uitgewei oor hoe ons kinders probeer om so ver moontlik nie te kom kuier as een van hulle 'n lastige kuggie of loopneus het nie. Hoe gemaak as jou manlief nou met dit van die werk af kom en jy weet - hier kom 'n ding wat handewas en maskerdra  'n 'go gaan stick' soos nog nooit voorheen nie.

Binne 'n paar dae toe nies en proes ek saam of dit mode geword het in die pandok. Tydens een so nies-sessie loop dinge erg verkeerd en die uwe voel of die hel homself tuisgemaak het in my binneste en my ribbes gebruik as fynhout om die vuur te stook. Vier dae baie braaf vir myself vertel dit is net nog 'n paar 'bad days'. Ek is mos al gesout en peper teen hulle.

Toughen up Meraaitjie! Jou kinders land Saterdag en daar is nie tyd vir selfbejammering nie (ek het my dae en nagte omgehuil want die pyn in ribbekas het werklik ondraaglik begin word).

Gister toe besef ek iewers moet drasties fout wees en bel Outop by die werk om my te kom haal sodat ons by dokkie kan uitkom. Ek gee op na vier dae.

Dok se simpatieke diagnose: You've snapped a rib during one of that nasty sneezes my dear!

"Treating broken ribs has changed in recent years. Doctors used to treat a fractured rib by wrapping the torso tightly to help keep the affected rib from moving. But this type of bandaging can restrict your breathing and occasionally lead to respiratory problems, including pneumonia.

Today, broken ribs are usually left to heal on their own without any supportive devices or bandages.

Yep, net tyd gaan heling bring. Ongelukkig onderdruk sterk pynmedikasie asemhaling en die verbode verhouding met die asemdief moet liefs vermy word. Die hele gedoente klink soos 'n nare grap maar glo my vry, dit is GEEN grap nie. Die nuwe pyn in my lewe kan ek nie beskryf nie. Dink al die trane het my ABC verroes.

Daar is nog sooooooooo baie wat ek wou doen voor die kinders se kuier. Wie nou vir wie gaan bederf kan ek net raai en vermoed my bad days gaan 'n paar weke lank strek in die helingsproses wat my kragte gaan beproef soos nog nooit voorheen nie! Hou styf duimvas dat my genies en proes wonderbaarlik verdwyn want die medikasie wat dit moet onderdruk voorspel niks goed vir die PH drukking nie!

Pasiente wat bloedverdunners gebruik moet meer gereeld getoets word tydens die gebruik van anti-inflammatoriese middels aangesien dit die gevaar van bloeding kan verhoog. Ek moes dadelik 'n bloedtoets laat neem en die volgende is geskeduleer vir twee dae later.

Nonsteroidal anti-inflammatory medicines (NSAIDs), such as ibuprofen or naproxen, may cause stomach bleeding and other problems.

« Last Edit: July 10, 2019, 12:11:19 AM by Meraai vannie Baai »

Offline adele

• Bouspan
  • Hardebaard
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
« Reply #531 on: July 10, 2019, 07:44:03 AM »
Liefliewe Raaitjie, dis omtrent 'n rillerfliekverhaal. Sterkte en 'n laanng sagggte drukkie vir jou  :coffee2:  :love7:
adéle  :grommit:

• Global Moderator
  • Wysgeer
« Reply #532 on: July 14, 2019, 10:55:24 PM »
Dankie so baie baie vir omgee liefste mater van my. Ek kan vandag positief getuig dat dit 80 persent beter gaan diekant van die aardbol. Gebede het gewerk en ek het ophou nies en hoes. So bitter dankbaar! More weer 'n bloedtoets om die interaksies met die rottegif in toom te hou met gereelde dosis-aanpassings. Ons kleingoed en hulle mammatjie het geland en ons kuier alreeds die kangeroes uit die Bloekombosse uit. Wat 'n blessing om hulle weer by ons te he. Genadegawes van Bo inderdaad!