Author Topic: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)  (Read 143096 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline PM

• Administrator
  • Meester
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #525 on: June 07, 2019, 02:42:57 PM »
Diit is so belangrik om navorsing oor 'n snydokter te doen.  Weet ook wat die nadele en voordele van 'n operasie is.  Dit is nie maklik nie en ook nie versekering dat alles sal goed verloop nie, maar tog!   :icon_scratch:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

• Global Moderator
  • Wysgeer
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
« Reply #526 on: June 16, 2019, 10:54:57 PM »
Verseker stem ek saam jou mater. Baie belangrik om 'n goeie chirurg te kies en met die prosedure van explant is dit veral belangrik dat die chirurg kennis het van 'n volledige explant. Indien jy hart- en longprobleme het sou ek aanraai dat jy beslis 'n spesialis narkotiseur kontak wat kennis dra van die gevare van narkose vir PH pasiente.  Ek wil graag die volgende skakel los na 'n ondersteuningsgroep in Suid Afrika waarby ek aangesluit het.

https://www.facebook.com/groups/BIISA/
« Last Edit: June 20, 2019, 10:44:45 PM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

• Global Moderator
  • Wysgeer
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
« Reply #527 on: June 24, 2019, 11:52:17 PM »
Ek het die maksimum fotoplasings oorskry met die program wat ek gebruik en sal dus voortaan die skakels los na die inligting wat ek deel op Facebook en sover moontlik 'n beskrywing gee.

"When you have #pulmonaryhypertension you don't always know how you're going to feel from one day to the next.
Do you ever feel guilty for canceling plans so you can rest?"

Die onderwerp was 'Putting myself first'.

Hierdie drie woorde hou 'n hartseer in wat moeilik beskryfbaar is. Na soveel jare bly dit nog steeds vir my die hartseerste deel en die selfverwyt as jou probleem geliefdes se planne dwarsboom, kou gate in jou menswees. Ons kinders wat in Amerika woon kom kuier so al om die 2de/3de jaar en die opgewondenheid van uitsien en beplan wat ons saam gaan doen is ewe onbeskryflik.

Hierdie jaar se kuiertjie was beplan rondom 'n toer na Fraser Eiland. Ons skoondogter se ouers sou saam toer en daar was groot opgewondenheid rondom die roete beplanning. Oorspronklik sou Outop en die uwe halfpad oornag het en sou by die res van die familie aansluit waar ons met die ferry sou oorgaan tot op die eiland.

Noodgedwonge verandering in planne het ons laat besef dat die asemdief nie gaan saamspeel nie.

Weens probleme met klontvorming kan ons nie langer as drie tot vier ure op die pad wees sonder 'n oornag-breek nie. Die beplande roete van 8 ure aanmekaar ry waarvan ek 3 ure self sou moes bestuur tot op die lughawe waar ons skoondogter en haar familie  sou ontmoet, was die eerste struikelblok.

Duiseligheid en visie probleme sodra die abnormale drukking in die regterhartkamer styg is 'n risiko wat ek nie kan neem deur self te bestuur vir solank nie. Die langste wat ek myself toelaat is 'n uur (ongeveer 80km).  Na die 8 ure rit, sou die res van die roete op die eiland self nog voorle tot by ons beplande bestemming.

Die risiko van bloedklonte sou dus net te groot wees en ek moes 'n selfsugtige besluit neem en ons het die familie ingelig dat dit vir ons onmoontlik gaan wees. Ek kan dit net beskryf as 'n emosionele oorlog van selfverwyt in die proses om na jouself om te sien   :crybaby2: :dontknow:   

https://www.myphteam.com/resources/putting-myself-first