Author Topic: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)  (Read 288989 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #495 on: January 29, 2019, 07:43:26 AM »
Laat weet hoe dit by die tandarts gaan asseblief.  Hou duime vas dat alles goed sal afloop.
Ek weet hoe uiters gevaarlik is inwendige bloeding.  Hannes was mos nou onlangs weer in die hospitaal.  Gelukkig is hy al weer besig om 'n boepie te groei.   :icon_biggrin:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #496 on: February 01, 2019, 11:15:44 PM »
Kan dankbaar kom getuig dat die tand uit is. Nagmerrie ondervinding (vroue tandarts nie genoeg krag gehad om die vabond uit te kry nie.) Sy was gewillig om die proses aan te pak met 'n INR op 1.9. Sy het na die tyd ysblokkies nodig gehad vir haar arm en ek vir my gekneusde ego en mond  :icon_bigsmurf: :headbang:

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #497 on: February 08, 2019, 01:47:58 AM »
Ek wil gou die volgende inligting deel. Ongelukkig nog nie kans gehad om dit te vertaal nie.  :icon_bigsmurf:

Weather Changes and People with Lung Conditions. What You Need To Know to Breathe Better.

Last week we had frigid temperatures in Virginia. Our wind chill was reaching temperatures less than zero degrees Fahrenheit. I was asked by one of my patients to write a blog post about weather change and why lung patients are affected by the changes in our atmosphere. I have had my own opinions but I was up to the task of figuring out the science as to why my lung patients were the ultimate weather predictors and even more… what they could do to breathe more comfortably when a change in weather is occurring.

The Science

I have to say I love to “geek out” and find out the true science behind things. It is nice to learn why things work the way they do and the lungs (as you all know) are my passion so of course I had to find out a possible cause of shortness of breath due to weather change. To give those of you a little lesson, I first need to talk about air pressure. Air pressure flows from a high pressure system to a low pressure system.

In your body, as your diaphragm pulls down it creates a lower pressure inside your lungs than what is in the atmosphere… therefore air rushes in and you are able to inhale. Next I need to tell you about Dalton’s law of partial pressure (for those of you nonscience-lovers, I’m almost done).

Well this guy Dalton stated that the total pressure of a mixture of gas (for example the air we breathe) is the sum of the partial pressure of its components. (As we know, air is nitrogen, oxygen, and a small amount of other gasses) So why is what Dalton said important?…. Well when we have a barometric pressure change that causes the barometric pressure to go down, the partial pressure of oxygen should proportionally go down.

This means that there is less oxygen in the air that we breathe. This is similar to when you are visiting places of high altitudes… thinner air = less oxygen. When we have a weather system that drops barometric pressure in the air we breathe not only is the pressure gradient less, but there is less oxygen in the air. Now for you naysayers… Is the amount of oxygen substantially less… well no, BUT sensitive chronically ill lungs feel this change and not only that, many of my patients will state that “they can’t take in as deep of a breath” as they usually can.

Some other thoughts that may play a part in making breathing difficult when you have a lung condition (although not scientifically proven but just make sense):

Your lungs are the only major organ in your body directly exposed to atmosphere. If you think about it… your brain is enclosed in the skull, your heart is enclosed in your chest, but your lungs have a direct pathway (your trachea / windpipe) that gives those bad boys direct exposure to the temperature, humidity, and allergens in the air we breathe. (Doesn’t seem fair for those lungs does it?) With this knowledge, I have to believe that if the air is severely cold or extremely hot… our poor lungs just don’t like it.

If there are allergens in the air that our lungs can react to… they are going to react like my sweet 4 year old daughter Caroline does when her big brothers tease her…. Those lungs are going to lash out and shut down. It’s the “temper tantrum” no one wants to experience…. It’s shortness of breath. Humidity is essentially moisture (water in gaseous form) in the air which just gets in the way by taking up space not allowing the air to be fully saturated with its normal percentage of gasses and well… I liken it to a houseguest that overstays their welcome… it just has to go.

So what can you do when there is weather change to breathe more comfortably?

Plan ahead – Make sure you stay up to speed on what is going on with the weather in your area. If you have a lot to get accomplished that week, plan to get things done if possible before weather fronts arrive.

When the temperature is cold:

- Use a light weight scarf and hold it close to your nose and mouth. When you breathe out you will warm and moisten the scarf so that when you breathe in the air won’t feel so cold to your lungs. (Be aware not to use a fuzzy “linty” scarf. You don’t want to be inhaling fibers into your lungs)

- Use pursed-lip breathing while exerting yourself in cold temperatures. Breathing in through your nose will allow your nasopharyngeal passageway (nose and its passages that follow) to warm and humidify cold dry air.

- Utilize your “rescue” or “fast acting” inhalers to help you breathe at your best. Make sure you have them easily accessible if you need to use them. Stay on top of using your maintenance medications to avoid flare-ups and/or reduce inflammation.

Park your car in the garage if you are able to. This will help you avoid expending energy scraping ice off of your windshield and will limit your exposure to the frigid temperature outside. Preheat your car whenever possible and if a family member or friend can do it for you… bonus!

- If using oxygen, keep your oxygen tubing inside your jacket to keep the air as warm as possible. Keep in mind if using a portable oxygen concentrator that most of them aren’t rated to be exposed to frigid temps for a prolonged period of time. They may give you an error code if the machine gets too cold. Never keep your POC in the car. Bring it inside your house to be stored at room temperature. See your operator’s manual to find out specifics on safe operating temperatures for you portable concentrator.

- Avoid carrying items when you are outside in cold temperatures. It is hard to carry anything when you have a lung condition. Compounding those efforts to carry anything and breathe comfortably with cold temperatures can be exponentially difficult. Whenever possible have someone assist in carrying or transporting items for you. This may mean that in some cases you need someone to carry you oxygen cylinder or concentrator while you walk from point “A” to point “B.”

When the temperature is hot

- Drink plenty of fluids to avoid dehydration. Many of my patients dislike the taste of water. If that’s the case try favoring the water you are drinking with citrus or berries or cucumber. Try to avoid caffeine and alcohol.

- Have your “rescue” or “fast acting” inhaler handy. You may feel on very hot and humid days that using it before going outside helps you to breathe more comfortably. In extreme heat the entire body is stressed so if you think about it, your body will react the same way it does when you get stressed out. Stay calm and use breathing techniques to recover.

- Reduce your exposure as much as possible. Try to limit your activity outside to short spurts of time and avoid over exerting yourself. Wear clothing that will keep you as cool as possible. I absolutely love the moisture wicking or dry fit clothing when I’m out at the ball field with my boys when the temperature starts heating up. It typically has great breathe-ability and keeps me cool.

High humidity can also carry increase counts of mold, spores, and other allergens. Pay attention to the weather reports and if they are suggesting that the “at risk” population should stay inside due to ozone or air quality index…heed those warnings as much as possible and don’t go outside.

Thanks for Reading! Remember: We are in this TOGETHER!

If you found this article helpful… Please SUBSCRIBE to BreatheLiveFit. Your support allows me to do to one of the things I love the most… Help Lung Patients! By subscribing, you will get notification when new content is posted each week. I will NEVER spam your inbox.

:) Christina

Also visit BreatheLiveFit on Facebook. I often post inspiration and other tips that I don’t want you to miss!

Visit @BreatheLiveFit on Instagram

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #498 on: February 13, 2019, 05:39:40 AM »
Die soektog na oorsprong van die inwendige bloeding duur nog steeds voort.  Soveel vrae, so min antwoorde op die kronkels van ons pad met die asemdief die afgelope ses jaar alreeds. Die mediese fonds genadiglik toestemming verleen vir prosedures wat nog gedoen moet word in die hospitaal. Hopenlik gaan die uitslae van gister se toetse antwoorde bring more. Ek voel al soos 'n vraagteken.

:icon_bigsmurf: :headbang:


« Last Edit: February 18, 2019, 10:44:16 PM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #499 on: February 26, 2019, 09:19:05 AM »
Uitslae was toe nie helemal wat ons verwag het op Valentyns dag nie lol.  Biopsie word eerskomende Maandag gedoen om 'more sinister lesions' uit te skakel en hopenlik 'n verslag van 'benign' te ontvang wat ons verwag om te hoor. Vir nou is dit eers weer 'n gespook om die INR telling vir die warfarin op 1.5 te kry soos wat hulle versoek het. Sondag die laaste rottegiffie gesluk vir die week wat voorle. Donderdag bloedtoets en Vrydag uitslae by dok kry. Alles gekruis wat kan knoop dat die bloedsake saamspeel.  Intussen bak en brou die uwe of dit uit die mode gaan om my gedagtes met lekker dinge besig te hou!
 :headbang: :notworthy:
« Last Edit: February 26, 2019, 10:51:36 PM by Meraai vannie Baai »

Offline Assie

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 480
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #500 on: February 26, 2019, 02:09:26 PM »
Ek het nou 'n Oom verloor. Een wat net so mooi met sy hande kon werk. Ongelukkig het die rookduiwel hom nooit gelos nie.
Sy linkerlong het "ryp" geraak soos 'n po-po en uitmekaar begin val. Agv vorige hartomlydings en stents kon hulle nie raak aan die vrot long nie. Die bloeding het al meer geraak en laasnag het hy letterlik in sy eie bloed verdrink..
My hart rou. Hy was so 'n platjie en almal wat hom geken het was so lief vir hom. Nou is sy hande stil.


 :mumum: 

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #501 on: February 26, 2019, 07:50:01 PM »
Assie, ek is so jammer om dit te hoor.  :crybaby2: Stuur 'n drukkie vir jou oor die waters nooi. Genadiglik het my piepkleine 'goggas' nie die asemdief gejoin nie en kan die longe moedig voort veg soos altyd, sonder invations. Ons het 'n baie groot kans dat hulle my goedgesind gaan wees. Ek dink die grootste skok vir Outop en my is die feit dat my sus se onderonsie met die groot K nog so vars in die geheue is. Dan voel die kleinste persentasie op persoonlike kennismaking, soos 'n verskuilde weermag in jou bors.

« Last Edit: March 02, 2019, 12:16:48 PM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #502 on: March 12, 2019, 01:10:44 AM »
Soms oorheers simptome van die asemdief jou lewe so dat jy vergeet dat jy enige ander skete ook kan opdoen en nie eers bewus is van die verandering in jou liggaam nie. Outop en ek was totaal verbaas toe Dok die uitslae van my bors sonars op die 14 Feb met ons bespreek en noem dat daar 'n mass gevind is en 'n biopsie is dus nodig.

Die FNA biopsie was verlede Maandag die 4de Maart gedoen. Ons wag nog steeds op uitslae van die pathology lab! Al is daar net 'n piepkleine kans dat daar kankerselle teenwoordig kan wees word die uitgerekte gewag op verslae ampertjies te veel. Ek spot en se die asemdief hou selfs al asem op as die foon lui!

Hulle het gese dit gaan 72 uur neem, dus 3 dae. Ons trek vandag al by die 7de dag en nog geen nuus nie.  :crybaby2: Ek het vandag die radioloog geskakel en gevra hoekom neem dit so lank. Hulle het belowe om die verslag dadelik weer (?) deur te faks na my dokter.



Al wat ons tot op datum het was die name wat die radioloog en dokter aan ons genoem het nl. *Complex cystic mass. Op die verslag dui dit aan dat die biopsie gedoen moet word om 'any other sinister lesions' uit te skakel. Ek was nie eers bewus daarvan dat daar drie soorte 'cysts' is nie.

Simple cysts have smooth, thin, regularly shaped walls and are completely filled with fluid. The sound waves sent out by the ultrasound test pass right through them, indicating there are no solid areas. Simple cysts are always benign.

*Complex cysts have irregular or scalloped borders, thick walls, and some evidence of solid areas and/or debris in the fluid. These solid areas echo back the sound waves from the ultrasound.

A complex cyst is sometimes aspirated, or drained with a fine needle, so that the fluid inside can be tested. If blood or any unusual cells are present, further testing may be needed to rule out breast cancer.

Complex cystic and solid masses are those with solid components such as a thick wall (≥0.5 mm), thick septations (≥0.5 mm), an intracystic mass, or solid masses with cystic areas. Such masses are uncommon but are suspicious for malignancy, BI-RADS 4, and merit biopsy. When malignant, the cystic portion can be due to areas of necrosis within a high-grade malignancy. As mentioned earlier, invasive cancers can mimic cysts or complicated cysts. 

Complicated cysts are “in between” simple and complex. Although they share most of the features of simple cysts, they tend to have some debris inside them and echo back some of the ultrasound waves. However, they don’t have the thick walls or obvious solid components that a complex cyst has.

The challenge for the radiologist is differentiating between a complicated cyst and a complex cystic mass. When a solid component is revealed, even if discreet, the lesion comes into the category ACR4 (PPV between 2–95%) with a biopsy indicated for diagnostic purposes.

Indeed, the rates of malignancy reported in the literature vary between 23% and 31%. The aim of this article is to describe how to optimize the ultrasound technique, the signs of complex masses, the place of the different techniques of percutaneous biopsy and to examine the diagnostic range of complex masses.


« Last Edit: March 12, 2019, 01:21:50 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #503 on: March 12, 2019, 11:25:28 PM »
Die impak van jou gesondheidsprobleme op familiebeplanninge is soms 'n bitter pil van skuldgevoel wat jy moet sluk en positief probeer om die baie ander seeninge aan te hou tel.



Omdat sommige kroniese toestande meestal onsigbaar is soos PH, druk 'n mens jouself om aan te hou in die proses om ander kommer te spaar: knak die kniege en word jy gedwing om te erken dat dit wat vir ander normaal is, vir jou nou 'n berg is wat kaalvoet deur dorings en distils oorbrug moet word. Kom jy soms by kruispaaie wat jy blosend moet erken, hier kan ek nie verder nie.



Wanneeer skuldgevoelens jou oorval moet jy nooit vergeet hoe ver jy alreeds gestap het op hierdie styl pad...

« Last Edit: March 12, 2019, 11:40:49 PM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #504 on: March 15, 2019, 11:17:31 PM »
Uitslae van biopsie gisteraand half ses ontvang nadat dok moes rondbel om die verslae op te spoor. Van die beloofde 'we fax it again now' het niks van gekom nie sniksnik. 

Ons het wonderlike nuus ontvang: Daar was geen kankerselle in die 'mass' wat gevind en uitgesuig was nie!  Onbeskryfbare verligting na al die gewag en onsekerheid wat vreet van binne na buite toe dokkie met die verslag in sy hand staan en glimlaggend na my en Outop kyk was die oomblik vir ewig in ons lewe vasgevang. "No cancer cells were found!"

En so gaan die soektog van Maandag af van nuuts af voort om die ander sondebokke op te spoor. Voorwaar 'n kroniese wagkamerlewe wat Brittany Foster so raak vasvat in haar nuutste artikel. Ek los die skakel:

https://pulmonaryhypertensionnews.com/2019/03/15/worries-ph-waiting-room/?utm_medium=desktop-push-notification&utm_source=Notifications&utm_campaign=OneSignal

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #505 on: March 16, 2019, 10:04:50 PM »
Ek sit en kyk na die koevert wat dok vir ons gegee het met gemengde gevoelens. Binne is die verwysingsbrief vir die chirurg wat hy vertrou en aanbeveel het wat genoeg ondervinding het op die gesondheidsgebied waarin daar nou gekonsentreer gaan word nadat die groot K weereens gefnuik is.  Genade onverdiend in die sirkelgang van jou wagkamerlewe.

Nou wag ingrypende behandeling en die besluit rus in my hande of ek en die asemdief kans sien om voort te gaan. Soveel om op te weeg. Hoeveel 'weeg' vrouwees na buite in alle gevalle? En so gryp jy weer na jou masker en plak dit stewig vas.

:icon_scratch: :dontknow:

« Last Edit: March 16, 2019, 10:15:18 PM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #506 on: March 19, 2019, 12:42:58 AM »
In die lig van nuwe verwikkeling op ons lewenspad wil ek vandag vir die eerste keer openlik praat oor 'n baie teer onderwerp.

Baie baie jare gelede wou ek die woorde en dade van twee mense in my lewe verban en het my besemstokvoorkoms kunsmatig met twee sagte vroulike kurwetjies laat verander.

Let op die 'tjies'  :icon_bigsmurf:

Dierbare Outop was lief vir my, besemstok of te not. Ek wou nie soos Dollie of Pamela lyk nie. Wou net vrou genoeg voel sodat daar nooit weer in die openbaar na my voorkoms verwys word as die van 'n dertienjarige nie. En ek wou ook nie meer in die tiener afdeling vir my 'n 32 A bra koop nie. 34 B was die oorgretige mikpunt.

Slegs naby familie het geweet waar Meraai se nuwe kurwes vandaan kom en ek kon nie help om gereeld te spot as ek iets wou benadruk as die reine waarheid met 'ek belowe met die hand op my plestiek ti-ti'.

Soos tyd aangestap het en die kroos uitgebrei het, het my besemstoklyf uitgerys soos boerbeskuit nie kan droom om te doen nie. Ek kon rol soos 'n bal as die lewe my getrip het met skeet en kwaal. Outop se hand was en is altyd daar om my weer op te help en ondersteun.

En so was ons dan ook saam in die spreekkamer toe Dok ons inlig oor die 'mass' wat gevind is in my linkerbors. Nog toetse en prosedures volg. Ek het reeds genoem dat die groot vrees vir die letter K genadiglik nie deel van ons pad geword het nie maar daar was 'n nuwe vyand.

My vroulike kurwes het vermurwe onder swaartekrag en vader tyd. Niemand het ons ingelig dat die gekoopte boesems elke tien jaar vervang of verwyder moet word nie! Niemand nie.

En so het ons geskok kennis gemaak met die woorde: Ruptured implants en nog 'n paar swaar verdoemende woorde daarby.

Natuurlik het ek prof Google genader om te loer hoe my nuwe vyand se arsenaal lyk. 'n Hele paar chirurge het in aaklige detail gewys hoe die proses van verwydering en skoonmaak geskied. Asof dit nie genoeg was het die prys verbonde aan die noodgedwonge prosedure wat voorle, prentjies geskilder (ook in detail) van 'n boesemlose wat draadpoppies op die sypaadjie verkoop vir brood en melk op ons aftrede oor drie kale jaartjies.

Ek het 'n sinkplaatgiggel gekry toe die kwasstrepe wys hoe ek bure se draad stukkie vir stukkie Afrika-styl gaps en toe tralies en inmates deel word van die prentjie het ek dadelik gewonder of mens die sonstofies kon smous as hulle binne twee maande gebruik was asof hulle so verweer is as my plestiek ti-ti's.

Terug na die werklikheid. Prof Google het my ook laat kennis maak met die term: 'Implant illness'. Getuienisse van chirurge wat braaf genoeg was om te erken en bewusmaking doen oor hierdie stil vyand in jou borskas, het my en Outop laat besluit dat die oproep gemaak moet word na die naam van die dokter op die koevert wat nog steeds skuins op my lessenaar staan.

Die onkologiese chirurg waarheen dok ons verwys het, het dit sy lewensroeping gemaak om vroue wat hulle borste verloor het weens die groot K, weer vrou te laat voel. 'n Meester op sy gebied verseker dok ons en die feit dat hy met baie siek pasiente werk gee hom die vertroue  dat hy die gevaar van die asemdief en narkose sal kan hanteer in die prosedure wat nou moet volg.

Kan eerlik getuig, Meraai treur en verwens myself dat die woorde en dade van ander my so beinvloed het dat ek nou, heigend rond soos 'n bal, weer 'n besemstokvoorkoms van voor gaan he want daar is nie 'n manier wat ek 'n punt in die wind boesem kies om 'vrou' te voel vir die volgende tien jaar en dan weer deur die verwyderingsproses moet gaan nie. 

Maar dit gaan tog lekker wees intussen en vir nou, as Outop my so verras...

« Last Edit: March 19, 2019, 02:02:18 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #507 on: March 20, 2019, 04:03:47 AM »
Ons het hand aan hand net aanhou stap soos al die ander dae die afgelope jare en verwag dat ons weer by kruispaaie van diagnoses gaan kom. Wat ek nie verwag het nie, is dat trane my die keer so gaan verblind dat 'naamborde' onleesbaar is om 'n keuse te kan maak watter rigting ons moet gaan nie.

Vrees vir die onbekendheid en nuwe vyande, stop ook nie die son se opkoms of ondergaan nie en keuses moet gemaak word.

Van iewers het ek moed bymekaargeskraap en gebel om te reel vir die afspraak by die chirurg waarheen dok ons verwys het. Die ontvangsdame het my omtrent 5.30 Aus tyd gisteraand geskakel om te vra of ons dalk Maandag of Dinsdag kan inkom om die spesialis te sien.  Nou wag ons om te hoor watter een van die twee dae dit gaan wees.

Wag... wag... wag.  Ek is te bang om buite te gaan dwaal en so dalk die oproep mis.

Ons is nog nie seker of die spesialis bereid gaan wees om die gebarste prosteses te verwyder met die asemdief en gevaar van narkose nie. Indien hy nie kans sien nie weens die risiko verbonde, gaan ons nie voort met die voorgestelde prosedure van verwydering en verdere behandeling nie.

Intussen het ek soveel liefde en omgee ontvang van familie en maters dat dit voel of ek sweef. Juffrou Gawie het die volgende geskryf:
Raai. Ek kan nie eens begin om te dink waardeur jy gaan nie, maar ek belowe jou, ek hekel vir jou nuwe upholsteries - punt in die wind, windgat goedjies as jy net die woord spreek. Love you sooooo much

Deur die nag het sy laat weet die sagste wolle is bestel vir my nuwe upholsteries en die spesialis het bevestig my afspraak is Dinsdagoggend 10 uur.

 :love7: :hello2: :notworthy:
« Last Edit: March 20, 2019, 11:56:27 PM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #508 on: March 21, 2019, 12:26:39 AM »
Mens moet nooit die fout begaan om te dink dat as jy kennis gemaak het met een kroniese vyand, dat daar nie nog gaan wees nie. Altyd gespot wanneer iemand vra hoe dit deesdae gaan dat ek nog skop in paaiemente en al die seeninge tel wat my weerhou om in 'n diep donker gat te val en selfbejammering se arms jou ywerig toegooi.

Ek vermoed dat my plasings die volgende paar maande baie 'borstig' gaan wees.  PH is nie meer die enigste twee letters wat hande gevat het in my daaglikse bestaan nie. Uit eie keuse het twee ander kunsmatige byvoegings hulle stemme stom, dik gemaak met 'n 'bang in vain'.

Wat ons saai sal ons maai en in die oesproses hang die woord 'explant' in ons midde. Nadere ondersoek onthul nog woorde - enbloc/total capsulectomy explant en dat beskikbare data en navorsing ten sterkste 'a full capsulectomy/enbloc with capsule and tissue removal' aanbeveel.   

My verslawende voorliefde om woorde van kies tot kies te rol, sterf geweldadig in die uitspoegproses. Al wat oorbly is die galsmaak van selfverwyt wat soos altyd te laat kom.

Al wat ek nou verseker weet is die volgende:
Explant is your first step in this healing journey... NOT an instant miracle cure!

Vir meer inligting:
https://journals.lww.com/plasreconsurg/pages/articleviewer.aspx?year=2019&issue=03001&article=00007&type=Fulltext

https://www.youtube.com/watch?v=WwbvURBqcJY

https://www.fda.gov/medicaldevices/productsandmedicalprocedures/implantsandprosthetics/breastimplants/ucm064106.htm

https://aestheticplasticsurgeons.org.au/news/breast-implants-removal-what-to-expect/

https://www.youtube.com/watch?v=vjDMBYQM19o

As jy wil aansluit by 'n ondersteuningsgroep:
https://www.facebook.com/groups/Healingbreastimplantillness/

« Last Edit: March 21, 2019, 12:48:40 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #509 on: March 21, 2019, 02:12:50 AM »
Ek kan nie glo dat dit wat jy so bitter graag wou he, nou so bitter nasmaak het.

« Last Edit: March 21, 2019, 02:29:59 AM by Meraai vannie Baai »