Author Topic: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)  (Read 124433 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Online PM

• Administrator
  • Meester
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #405 on: July 24, 2018, 02:15:25 PM »
Lekker lag ek nou!  Jou sin vir humor is pragtig matertjie.   :love7:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

• Global Moderator
  • Hardebaard
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
« Reply #406 on: August 03, 2018, 12:06:09 AM »
Jy mag maar lekker lag liefste PM. Ek lag met graagte saam want optimisme is die beste gratis 'doepa' vir emosionele welsyn.  Navorsing het die invloed van postiewe uitkyk op die lewe, ondersoek in 'n studie om die rol van 'Lewenstevredenheid en Optimisme' te bepaal by pasiënte met PH - Ek wil graag 'n gedeelte daaruit deel vanoggend.

"Depressie en Angs by Pasiënte met Pulmonale Hipertensie".

Navorsers in Spanje het 'n studie gedoen om vas te stel of die vlakke van lewensbevrediging en optimistiese uitkyk help om simptome van depressie en angs wat in 'n groep PH pasiënte voorgekom het, te verduidelik.

Hulle het bevind dat PH pasiënte baie hoër vlakke van angs as depressie gehad het, en dat simptome van angs beduidend voorspelbaar was vir die kwaliteit van lewe, meer as die erns van die siekte!

Hierdie resultate dui daarop dat emosionele welstand van mense met PH, veral met betrekking tot die vlakke van angs en depressie, beter verduidelik kan word deur die pasiënt se lewensomstandighede in ag te neem en nie die erns van hul siekte alleen nie, aangesien dit die gevolge van pulmonale hipertensie kan reguleer/moduleer," het die navorsers bevind.

En hulle het beklemtoon dat "die hoër voorkoms in hierdie monster van klinies-betekenisvolle simptome van angs, in vergelyking met depressie, daarop dui dat gevoelens van vrees en onsekerheid spesiale aandag onder pasiënte met pulmonale hipertensie vereis."

Bron:
https://pulmonaryhypertensionnews.com/2018/08/02/emotional-well-being-of-pulmonary-hypertension-patients-not-set-by-ph-severity-study-says/?utm_medium=desktop-push-notification&utm_source=Notifications&utm_campaign=OneSignal

Vir die ouens wat meer wil lees oor wat angs/spanning in ons liggaam veroorsaak:
http://forum.afrikaanseforum.co.za/index.php?topic=4266.msg28685;topicseen#msg28685

« Last Edit: August 13, 2018, 03:16:39 AM by Meraai vannie Baai »

Online PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #407 on: August 03, 2018, 04:48:57 PM »
Ek stem.  Om vir jouself te kan lag is ook 'n gawe.  Dankie tog vir laggies. 

Online PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #408 on: August 03, 2018, 04:52:51 PM »
Ek het nou net gou gaan kyk wanneer hierdie onderwerp geplaas is, toe sien ek weer hoe pragtig jy die toestand verduidelik het.  Weet jy hoeveel is 123,000 kere gelees?  Dit wil gedoen word!   :notworthy:

• Global Moderator
  • Hardebaard
« Reply #409 on: August 09, 2018, 01:21:49 AM »
Dankie vir jou gereelde ondersteuning en omgee mater. Ek besef dat dit nie opbeurend is om oor die onderwerpe te gesels nie maar die leserstal staaf die feit dat daar wel mense is wat opsoek is na inligting in Afrikaans oor skeet en kwaal hetsy (on)geneesbaar.

Ons PH gemeenskap treur vandag na nog 'n mater haar vlerke verdien het en nou vrylik asemhaal. Sy was 'n inspirasie vir ons met haar unieke humorsin. Met haar toestemming vooraf verleen, wil ek graag hierdie deel ter nagedagtenis. Haar byskrifte by geleende fotos is kosbaar en sy het gereeld genoem dat ons asb. vrymoedigheid moet neem en deel.

RIP Lilly.

« Last Edit: August 09, 2018, 11:33:01 PM by Meraai vannie Baai »

Offline Anastasia

• Regular Members
  • Snuiter
  • My taal is Liefde
« Reply #410 on: August 09, 2018, 06:55:42 AM »
Kosbare foto.  Ek het op facebook gelees, en het direk hierheen gekom om met jou te gesels.  Sonder dat ek geweet het jy het hier gedeel.  Ek wou vir jou sê dat elke keer as 'n mater of geliefde aan dieselfde swaar pakkie wat jy self dra, struikel en die ewigheid in vlieg, dit hard aan jou eie vel pluk.  Ek weet.  So, ek hou jou styf vas in my metaforiese arms vandag.
Ek huppel en dans deur die lewe met drie bene!

• Global Moderator
  • Hardebaard
« Reply #411 on: August 09, 2018, 07:00:48 AM »
Ek weet jy verstaan, spesiale drukkie vir jou Anastasia.  So hou ons mekaar in die gees vas. Soos jy se, elkeen het sy eie swaar pakkie om te dra maar die omgee van maters soos wat ons hier het, is kosbaar!
 :love7:

Offline Anastasia

• Regular Members
  • Snuiter
  • My taal is Liefde
« Reply #412 on: August 09, 2018, 07:08:41 AM »
 :icon_flower: :love6:
Ek huppel en dans deur die lewe met drie bene!

• Global Moderator
  • Hardebaard
« Reply #413 on: August 13, 2018, 03:17:24 AM »
Nie alle siektes is sigbaar of geneesbaar nie maar midde kroniese ongesteldhede is daar innerlike heling te vind in iets so alledaags as 'n glimlag - al lyk dit soms meer na 'n grimlag  :icon_biggrin:

Online PM

• Administrator
  • Meester
« Reply #414 on: August 13, 2018, 11:40:02 AM »
Dit is soooo pragtig!  Lief jou stinkend my maatjie. 

• Global Moderator
  • Hardebaard
« Reply #415 on: August 13, 2018, 11:47:36 AM »
 :love7: Jy is dierbaar verby! Lief jou meer PM.