Author Topic: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)  (Read 295459 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #225 on: December 30, 2015, 11:32:48 PM »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #226 on: January 02, 2016, 09:25:27 AM »
Dit lyk my ek moet nou vir my 'n kat kry Raaitjie.   :icon_biggrin:
Op 'n ernstige noot, dit werk so ja en baie ander diere het 'n genesende invloed. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #227 on: January 06, 2016, 06:10:49 AM »
Kan werk as jy graag voorheen 'n katjie wou he, nou het jy die perfekte verskoning mater  :icon_biggrin:

Op meer ernstige noot. Daar word so baie gewaarsku oor vroegtydige optredes en voorkoming van hartaanvalle. Ek het voorheen op FB reeds 'n artikel gedeel oor een van die maklikste/goedkoopste maniere om uit te vind of jy jou in die gevaarsone bevind van die aar-oorlog. Ek verwys hier na eenvoudige proses om jou bloeddruk in die arms te laat neem. Let wet - ARMS

Wat PH pasiente moet onthou is die feit dat nie al ons skete te wyte is aan pulmonale hipertensie nie. Die simptome kan dui op ander mediese probleme en hierdie eenvoudige toets in die dokter se spreekkamer, kan jou lewe red.

Soms is dit moeilik om te onderskei tussen die normale lighoofdigheid as gevolg abnormale drukking in longare van PH, en die van sistoliese arteriële druk. Wanneer jy dus jou bloeddruk in die arm neem behoort die linker- en regterarm se lesings naastenby ooreen te stem. 'n Verskil is soms teenwoordig maar moet nooit meer as 10 punte wees nie!

Checking the blood pressure in BOTH arms could save your life: Big difference between the readings is an early sign of heart disease

Checking both arms could give warning of heart attack and stroke risk

People with a difference of 10 points are 38% more likely to have one

A big difference suggests the arteries in one arm are clogged

In this case, it is likely arteries in the heart and brain are also semi-blocked


 In 10 per cent of patients, there was a difference of ten points or more between arms. These men and women were 38 per cent more likely to have a heart attack, including a fatal one, stroke or related problem during the next 13 years.

It is thought that if there is a big difference between the two readings, the artery supplying the arm with the higher reading is likely to be clogged with fat.


Read more: http://www.dailymail.co.uk/health/article-2577290/Checking-blood-pressure-BOTH-arms-save-life-A-big-difference-readings-early-sign-heart-disease.html#ixzz3wQt5LSkR
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

NS: Dring asb aan daarop dat jou dokter die bloeddruk in beide arms neem wanneer jy ongewone duiseligheid beleef!
« Last Edit: May 23, 2016, 11:21:26 PM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #228 on: January 06, 2016, 08:40:53 AM »
Baie goeie inligting hierdie.  Ons het ook 'n tuisapparaatjie en ek sal 'n toets gaan doen.
Hannes was juis weer in die hospitaal, maar Gerhard bring hom terug Leeupoort toe vandag. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #229 on: January 06, 2016, 11:01:17 PM »
Sterkte vir Hannes. As jy die toets gedoen het PM, laat weet asb wat jou lesings was. Verstommend wat 'n eenvoudige bloeddruktoets kan verklap ne!

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #230 on: January 08, 2016, 02:29:31 AM »
PAH versus PH en die gevare van hartversaking (heart failure)

Daar is 'n magdom inligting beskikbaar vir pasiente met Primary Pulmonary Hypertension (PAH) maar wat van persone met Secondary Pulmonary Hypertension?

Om staat te maak op jou dokter/spesialis, bring ongelukkig nie altyd antwoorde nie. Ag jouself baie gelukkig indien jy wel gekry het! Dit is nie maklik vir die mediese professie om te erken jy is 'n nagmerrie pasient vir hulle in 'n doodloopstraat nie. Soos alreeds genoem, dokters word opgelei om mediese probleme te identifseer, medikasie voor te skryf/chirurgies in te gryp en genesing te bewerkstellig.

Indien die oorsaak van jou PH idiopaties (onbekend van aard) is, bevind jy jou in 'n cul de sac op die oomblik totdat daar 'n geneesmiddel beskikbaar is.

Die normale behandeling vir PAH pasiente, kan fataal wees. Die standaard behandeling sluit gewoonlik suurstofaanvulling, bloedverdunners en 'n vogafdrywende middel om hartversaking te voorkom so ver moontlik aangesien die hart onder permanente druk geplaas is om die suurstofarmbloed na jou longe gepomp te kry sodat die suurstofryke bloed vandaar na die res van jou liggaam gepomp kan word. Dit is so goed jy probeer water deur 'n tuinslang laat vloei wat 'n kink in het. Al die organe/spiere protesteer wanneer daar nie genoeg suurstof teenwoordig is nie en in die proses werk die hart nog harder. 'n Bose kringloop.

Hoe lank kan 'n hart funksioneer onder hierdie abnormale drukking waarvoor dit nie ontwerp is nie? Ek vra nie meer vrae nie want daar is nie antwoorde nie en hoe gouer jy uit die spreekkamer kan kom, hoe vinniger kan die dokter 'n pasient spreek wat hy kan help. Dit is sy roeping. Soos met alles is daar hier ook die uitsonderings. Daar is wel dokters wat tyd sal neem om menslik met jou te gesels en jou vrae te probeer beantwoord.

My dokter glo ons is almal een dood skuldig, so jy is net so kwesbaar soos enige ander persoon; hoekom al die vrae en kommer oor more? Aanvaar en geniet elke sekond wat jou gegun is.
 :toothy4:

Die enigste behandelbare, omkeerbare PH is wanneer die drukking veroorsaak word deur bloedklonte in jou longe. Indien daar betyds opgetree word, behoort die drukking te verminder. Die slang in die gras is dat indien jy te laat gediagnoseer is en alreeds 'n geruime tyd oorlog gevoer het teen die asemdief, is jou strepie getrek. Dit geld ook vir hart-defekte.

Hierdie uittreksel werp 'n bietjie meer lig op die duistere saak.

For those diagnosed with secondary PH

As long as the underlying disease exists, it will keep causing PH. So, for example, if you have a congenital heart defect causing your pulmonary hypertension, your PH will not go away unless your congenital defect can be fixed.

However, once you have PH, even if the initial defect is cured, it may not make the pulmonary hypertension go away, especially if you have had PH for quite some time.

PH is a serious illness and it will usually require separate treatment, which may include oxygen, agents to help your heart pump better, diuretics, anticoagulants (blood thinners) and medications to lower PHT. Sometimes lung transplants also are performed.

If you've begun medical treatment for PH, follow your medical treatment plan very strictly. Never assume you can alter the dose or frequency of any of your medicines without your physician's approval. Not following your healthcare team's instructions can be extremely dangerous. Medical therapy has significantly improved the outlook for most PH patients, but it doesn't "cure" PH.


*Bron: http://www.heart.org/HEARTORG/Conditions/HighBloodPressure/AboutHighBloodPressure/What-is-Pulmonary-Hypertension_UCM_301792_Article.jsp#.Vo71Yvl97IU
http://www.kirotv.com/news/ap/entertainment/cole-died-from-pulmonary-tension-which-led-to-hear/npzRK/

The Associated Press
NEW YORK — Natalie Cole's family said the singer's cause of death was idiopathic pulmonary arterial hypertension, which led to heart failure.


The statement read: "(Cole) responded well to pulmonary arterial hypertension-specific agents over many years, during which she performed many concerts world-wide, but eventually succumbed to intractable right heart failure, an outcome that unfortunately commonly occurs in this progressive disorder."

« Last Edit: October 04, 2016, 11:59:33 PM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #231 on: January 08, 2016, 02:43:22 AM »
Die gevaar van Pulmonale Hipertensie, vir vroeggebore babas.

Indien jy die ouer is van 'n vroeggebore baba, sal ek jou ten sterkste aanraai hom hierdie insiggewende videos te kyk en jouself te vergewis van enige simptome wat mag dui dat jou baba 'n slagoffer word van die asemdief.

http://pulmonaryhypertensionnews.com/2016/01/05/pediatric-pulmonary-hypertension-what-you-need-to-know/

http://www.medscape.com/viewarticle/835243
Currently, of our 670 active patients on therapy, the reason for the pulmonary hypertension in over 300 of them is neonatal chronic lung disease. The problem is that this is not pulmonary hypertension the way that pediatric cardiologists have been treating pulmonary hypertension for the past 15 years. This is pulmonary hypertension that is associated with lung hypoplasia, developmental delays, and significant loss of capillary bed as a result of diseases that are associated with chronic lung disease.
« Last Edit: January 08, 2016, 03:00:30 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #232 on: January 18, 2016, 11:15:16 PM »
Ons besef nie altyd dat die PH pad vir die versorgers/families vreesbevange kronkel met blinde draaie nie. Vandag gee ek  'n medalje aan my eie aardse engel/versorger en gee 'n drukkie vir elkeen wat saam bid vir 'n teenvoeter/cure vir die asemdief. Hier is 'n briefie geskryf deur 'n 7 jarige dogtertjie.



Bron: https://www.facebook.com/PHACanada/photos/a.146166622068428.23367.141407085877715/1124085354276545/?type=3&theater

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #233 on: February 05, 2016, 08:01:50 AM »
Daar is min dinge in die lewe wat my moed in my skoene laat sak soos wanneer ek opkyk na 'n stel asemrowende trappe  :icon_bigsmurf:



Trappe is nie net vir ouens in rolstoele 'n probleem nie!
« Last Edit: February 05, 2016, 08:03:51 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #234 on: March 08, 2016, 12:02:22 AM »
My eie Everest geklim! Wat 'n oorwinning was dit nie. Op 'n vorige keer wou ek so graag hierdie mooi met Outop deel maar die asem en krag het ontbreek. Hierdie keer het ek die 'geleende asempies' op sleeptou gehad en kon alles saam met my sus en swaerie (wat ons kom bederf het met 'n maandlange vakansie uit SA) ervaar en geniet.






Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #235 on: March 08, 2016, 12:58:41 AM »


Hoe waar is dit nie! Die eerste keer wat ek kennis gemaak het met die twee woorde en afkorting uit die alfabet (PH) het die lewe op sy kop gaan staan. 'n Nuwe normaal het geboorte geskenk en elke sekond het kosbaar nog 'n 'verjaardag' geword.
« Last Edit: March 08, 2016, 01:09:39 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #236 on: March 09, 2016, 12:54:32 AM »


Self die slagoffer van 'n paar noue ontkomings met hierdie probleem onder andere, deel ek graag die volgende inligting ook hier. Nadat verskeie mikroskopiese klontjies in die longe oorspronklik vermoed is, was daar die hoop dat sodra die klonte deur die liggaam self opgelos word, die abnormale drukking in die longare verminder sou word.

Dit het nie gebeur nie en die oorsaak van drukking is dus as misteries geklassifiseer.

Soos reeds voorheen genoem is, word Pulmonale Hipertensie onderverdeel in 5 groepe waarvan my probleem met die asemdief derhalwe nou onder een van die laaste klassifikasie (5) val: Miscellaneous Pulmonary Hypertension.

Miscellaneous pulmonary hypertension symptoms follow the same symptoms of other PH forms plus systems of the underlying disease.

Initial diagnosis follows other HP forms.  You healthcare provider will need your medical and family history.  This will be followed by a physical exam to determine what symptoms you have.  A doctor will try to confirm PH with tests such as an echocardiogram, chest X-ray, electrocardiogram (EKG) and/or right heart catheterization.  To determine the underlying cause, Lung function tests, chest CT and MRI scans, and/or Polysomnograms will be done.  Blood samples may be taken to run genetic tests for certain diseases.

Miscellaneous Pulmonary Hypertension Prognosis

The prognosis for miscellaneous pulmonary hypertension varies by patient and the underlying medical cause.  Early detection is best and with the appropriate combination of therapies, the quality of life can be greatly improved.  The survival rate varies but may run around 50 percent within a 3 year period.


*Bron van inligting: http://pulmonaryhypertensionnews.com/miscellaneous-pulmonary-hypertension/
« Last Edit: March 09, 2016, 01:20:43 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #237 on: March 10, 2016, 01:15:57 AM »
Die internet is 'n gawe ding, maar ook 'n nare ding.

Elke keer as ek 'survival rate' raak lees, wurg onsekerheid en steel 'n asemteug of twee.  Hoekom laat ons dit toe? Vanoggend het ek my vrese hokgeslaan  :toothy4:

Persentasiesyfers van 'survival rates' gaps en hap kepe uit jou lewe. Met die wonder van geboorte het ons reeds elkeen ook onvermybaar, sy of haar 'death sentence' ontvang. Waar en hoe is onseker maar een ding is verseker - you and I will die one day - John Pavlovitz.

Die kommers en vrese wat ons blootsry, doof lewensvlamme wyl kosbare minute/ure/dae/maande/jare onherhaalbaar, weggly...
Hierdie lewenspad kan ons nooit weer stap as jou cul-de-sac-streep getrek word; voor daardie dag/nag kom, laat ons voluit lewe en geniet.

Die Latynse digter Horace, vat 'n kosbare waarheid so mooi vas: 'Carpe diem - seize the day - don't waste a single moment!'

Ek sluit af met hierdie woorde uit die liedjie van 'You Me at Six': 'Carpe diem 'til the bitter end.'

Sela.
« Last Edit: March 10, 2016, 01:42:51 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #238 on: March 14, 2016, 11:20:46 AM »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #239 on: March 15, 2016, 11:14:58 PM »
Toe ek hierdie artikel op die forum begin het, was ons besig om te probeer bewys dat lugbesoedeling kan bydra tot ernstiger newe effekte vir persone met PH weens onbekende oorsake.

Uiteindelik het daar vir ons na vier jaar van intense navorsing en dokumentering, 'n lig in die tonnel begin brand en maak soveel van die ongemak en asemnood skielik meer sin.  Na nog 'n nare SOB (short of breath) episode gisteroggend het ek radeloos begin grawe na antwoorde hoekom my longe so in opstand kom as daar skerp reuke in my nabyheid is!  Soms is onbeheersde hoesbuie my voorland soos reeds vier jaar gelede aangeteken.

Laat ek net vinnig probeer verduidelik. Daar was 'n sak met rooi uie in ons groentekas. Na die maandlange verlof het dit ongebruik bly le en elke keer as ek naby die kas kom, was dit onmoontlik om my asem diep in te trek. Hoe langer ek in die kombuis besig was, hoe meer het my longe protesteer en elke asemteug pynliker geword.

Dieselfde het verlede week gebeur nadat ek by die plaaslike winkel in die ry gestaan het om te betaal vir my aankope. Die vroue om my se parfuumreuke het my longe so affekteer dat my sig dof geword het van suurstof te kort! Dieselfde het ook al gebeur terwyl ek eendag oppad was na Meisiekind op die plaas en boere in die omgewing besig was om gewasse te spuit.

Nog sondebokke is enige bron van rook en selfs stoom terwyl jy kos voorberei. Ek het dit aan my dokter probeer verduidelik. 

:dontknow:  :crybaby2:

Vir so lank al soek ons na antwoorde oor hierdie reaksies. Soos met meeste navrae oor PH, loop jy vir jou vas in 'n doodloopstraat. Sou jy nog waag om te noem dat jy iets raak gesnuffel het, word jy onmiddelik verdoem dat jy nie vrede gemaak het met jou situasie nie!

Gesels met mede PH'ers het my ook nie een tree nader aan 'n antwoord of oorsaak gebring nie. Elkeen ervaar simptome en newe effekte anders.

Hierdie artikel het wel antwoorde gebring en nou kan Outop en ek 'n plan van aksie uitwerk om myself sover moontlik te beskerm teen onnodige ekstra asemnood.

ODOR ‘GUARDS’ IN LUNGS CAN MAKE US COUGH
WASHINGTON UNIVERSITY IN ST. LOUISrightOriginal Study


A newly discovered class of cells expressing olfactory receptors in human airways, called pulmonary neuroendocrine cells, act like border guards for the lungs, whose job it is to exclude irritating or toxic chemicals.

*Like the nose, lungs have odor receptors. But instead of sending nerve impulses to the brain that conjure up a burning cigarette or a cup of coffee, these receptors send a signal that may make you cough.

Unlike the receptors in your nose, which are located in the membranes of nerve cells, the ones in the lungs are in the membranes of the flask-shaped neuroendocrine cells that at times are triggered to dump hormones that make airways constrict.

The cells might be responsible for the chemical hypersensitivity that characterizes respiratory diseases, such chronic obstructive pulmonary disease (COPD), and asthma. Patients with these diseases are told to avoid traffic fumes, pungent odors, perfumes, and similar irritants, which can trigger airway constriction and breathing difficulties.

The odor receptors on the cells might be a therapeutic target, Ben-Shahar suggests. By blocking them, it might be possible to prevent some attacks, allowing people to cut down on the use of steroids or bronchodilators.

Ben-Shahar says. “When people with airway disease have pathological responses to odors, they’re usually pretty fast and violent. Patients suddenly shut down and can’t breathe and these cells may explain why.”

BRON: http://www.futurity.org/odor-sentinels-lungs-keep-bad-guys/

*************************************************************************************************

Nou is my vraag nog steeds: Is dit moontlik dat langdurige blootstelling aan/van hierdie soort reaksie teenoor die inaseming van reuke op ons longe, Pulmonale Hipertensie a.g.v onbekende bron (deel van WHO Group 5 PH), kan veroorsaak?
« Last Edit: March 21, 2016, 11:50:17 PM by Meraai vannie Baai »