Author Topic: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)  (Read 295035 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #180 on: September 13, 2015, 12:17:01 AM »
Ai PM, so jammer om dit te lees. 'n Mens besef dit is lewensnoodsaaklik dat bloeddruk beheer moet word want dit word nie verniet een van die 'silent killers' genoem nie. Langdurige verhoogde bloeddruk (veral so hoog soos joune op die oomblik) veroorsaak skade aan ons are wat weer kan lei tot hart- en niersiektes, beroertes en ander aaklige probleme. Die groot gevaar is dat abnormale bloeddruk feitlik simptoomloos is en die leier gewoonlik onbewus is daarvan vir baie jare :dontknow:
« Last Edit: September 13, 2015, 05:41:09 AM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #181 on: September 15, 2015, 01:32:22 PM »
Dit is sekerlik waar die grootste gevaar lê.  Jy besef iets is fout, maar jy kan nie jou vinger daarop lê nie.  Toe ek egter erge hoofpyne kry vra ek vir Hannes om te meet.  Eers dink hy sy meter is foutief en gaan leen die buurman s'n.  Die resultate was maar dieselfde. 
Ek het lekker raas gekry by die suster by die kliniek toe sy hoor ek het een van Hannes se bloeddrukpille gedrink.  Tog verstaan sy dat dit 'n "noodgeval" was.  Nou het ek my eie.  Ek is so half skaam om te sê ek is op brille en pille!   :icon_biggrin:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #182 on: September 15, 2015, 10:47:26 PM »
Welkom welkom in die pille & brille familie matertjie  :love7: Bloeddruk - die groot sondebok wat ons laat struikel op die gesondheidspad ne!

« Last Edit: September 18, 2015, 09:53:01 PM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #183 on: September 18, 2015, 01:47:56 PM »
Ja, dit en die baie vet.  Ek het tot my skok ontdek dat ek "obese" is.   :icon_scratch:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #184 on: September 18, 2015, 09:52:30 PM »
Moenie alleen voel nie! Die kardioloog kyk my ronde lyf onder sy mooi mat in elke keer en waarsku teen die gevare van die dun lyntjie tussen oorgewig & diabeet.



Ek krap nog kop oor die skielike 'gewigsverlies' simptoom in hierdie grafiese voorstelling.



« Last Edit: September 18, 2015, 09:55:30 PM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #185 on: September 25, 2015, 05:41:25 AM »
WARFARIN: Ouens wat Warfarin gebruik moet ag gee op die feit dat jou INR (International Normalised Ratio - om te toets hoe lank dit jou bloed neem om te klont) gewoonlik wipplank ry gedurende winter en selfs net skielike koeler weer. Dit is lewensbelangrik dat jy meer gereeld getoets moet word aangesien hierdie weersverandering noodlottige gevolge kan inhou as jy probleme het met 'n hart wat bokspring (AF - Atrial Fibrillation).

Ek haal aan:

London, UK - 30 Aug 2015: Koue weer word geassosieer met 'n verhoogde risiko van isgemiese beroerte in pasiënte met (AF) atrial fibrillation.

As jy meer wil lees, volg asseblief onderstaande skakel
http://www.eurekalert.org/pub_releases/2015-08/esoc-cwl082815.php

WATERPILLE: 'n Vogafdrywende medikasie wat vir ook PH pasiente voorgeskryf word om hartversaking te voorkom, vereis ook dat jy meer gereeld getoets moet word om seker te maak jou niere funksioneer normaal.

Bron: http://www.phassociation.uk.com/treatment_for_ph/diuretics.php
« Last Edit: November 24, 2016, 12:53:35 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #186 on: September 27, 2015, 08:38:16 AM »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #187 on: October 01, 2015, 09:08:02 AM »
Dit laat my maar net weer dink aan die "kruishout-storie".  Sal ek maar weer my eie pakkie optel en verder stap.   :icon_salut:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #188 on: October 06, 2015, 07:48:32 AM »
Ek vermoed, elkeen van ons, as ons kon kies sou liewers weer ons eie kruise optel PM. Mens voel jou las soms te swaar tot jy 'n ander sin beskou.


« Last Edit: October 06, 2015, 08:59:06 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #189 on: October 06, 2015, 11:09:46 AM »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #190 on: October 07, 2015, 02:46:48 AM »
Daar is hoop vir ongediagnoseerde, hoë risiko pasiënte om betyds getoets te word vir die teenwoordigheid van abnormale drukking in longare met die minder gevaarlike transthoracic Doppler echocardiography toets. Gewoonlik was die enigste standaard toets die regterhart-kateter (RHC). 'n Studie aan die Nanjing University School of Medicine het 134 pasiënte getoets met interstitial lung disease en gevind dat die tegniek voldoende en onkostegewys, geregverdig kan word nadat die pasiente positief getoets het vir PH.

Dit is veral gepas in die geval waar drukking teenwoordig is sonder enige merkwaardige 'regurgitation' vir vroeë diagnose en korrekte behandeling. Ek het beide gehad en kan eerlik getuig dat die Transthoric-toets vir my baie minder traumaties was.

As an added feature of Doppler echocardiography, well-defined “B-lines” appear in the image as a result of interstitial lung disease. Since these B-lines are common in patients with interstitial lung disease, the researchers were interested in determining if there was a relationship between B-lines and pulmonary artery pressure.

To conduct the study, the researchers identified 134 patients with interstitial lung disease and confirmed pulmonary hypertension. They used Doppler echocardiography to see if the presence of B-lines and the distance between the lines related to an increased pulmonary artery pressure. Significantly more B-lines were present in patients with severe pulmonary hypertension, and the researchers were able to create a model to predict pulmonary artery pressure based on the number of B-lines present. Patients with more than four B-lines were almost guaranteed to have a high pulmonary artery pressure.


Vir meer inligting:
http://pulmonaryhypertensionnews.com/2015/10/06/pulmonary-hypertension-detection-aided-non-invasive-doppler-echocardiography-new-study/

Hier is 'n skakels na videos van wat jy kan verwag as jy vir 'n RHC prosedure geskeduleer is.
https://www.youtube.com/watch?v=vI9K4N4aC9Q
https://www.youtube.com/watch?v=oA_6gF0scxA

Skakel na Transesophageal Echocardiogram (in die geval 'n toets gewees om te kyk of daar bloedklonte in die hart is a.g.v AF (atrial fibrillation).
https://www.youtube.com/watch?v=8cjK8a-kK7Q

« Last Edit: October 07, 2015, 03:37:02 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #191 on: October 12, 2015, 08:44:35 AM »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #192 on: October 13, 2015, 06:28:48 AM »
Onderstaande inligting is baie belangrik vir alle PH lyers.

In a new study entitled “Smooth muscle cell progenitors are primed to muscularize in pulmonary hypertension,” a team of researchers at the Yale Cardiovascular Research Center discovered unique smooth muscle cell progenitors that are resident in lungs’ vasculature and, when damaged, are primed to respond and ultimately induce pulmonary hypertension. The study was published in the journal Science Translational Medicine.

Pulmonary hypertension is characterized by increased blood pressure in lung vasculature, forcing the heart to make an extra effort to pump the blood into the lungs. As a consequence, the extra workload the heart performs induces hypertrophy in the hearts’ right ventricle, causing right heart failure. The mechanisms underlying pulmonary hypertension are still poorly characterized, but it is known that unmuscularized smooth muscle cells (SMCs) usually becomes muscularized, mostly likely in response to low oxygen (hypoxia). *In fact, SMCs have been implicated in the pathogenesis of vascular diseases, including atherosclerosis, aortic aneurysm and pulmonary hypertension.
[/b]

Dr. Daniel M. Greif, study lead author and assistant professor of cardiology commented, “It is remarkable that these progenitor cells are present in the normal lung — almost sitting there poised to multiply and migrate in disease.”

To read more: http://lungdiseasenews.com/2015/10/12/researchers-discover-klf4-is-a-crucial-factor-in-pulmonary-hypertension/

*Hierdie deel was vir my veral belangrik aangesien ek tydens een van die toetse waar die kardioloog direk in die  are ingaan met 'n kamera, gediagnoseer is met quite advanced atherosclerosis en die abnormale drukking weens PH, weer opgemerk en vermeld is in die verslag. Dit blyk dat daar definitief 'n verband is tussen hierdie siektes en SMCs.
« Last Edit: November 13, 2015, 12:42:29 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #193 on: October 21, 2015, 10:05:55 PM »
Reisplanne en PH

Een van die eerste besluite wat ons as gesin gemaak het na die asemdief-diagnose was dat dit aanpassings gaan neem, MAAR ons gaan nie afsien van ons liefde vir toer en kamp nie. PH beteken nie dat jy 'n gevangene in jou huis hoef te wees nie. Ek was wel aangeraai om vir eers 'n vliegrit en hoogtes te vermy sover moontlik aangesien lugdruk die suurstofvlak in jou bloed drasties verminder en ek op daardie stadium gedurende die eerste jaar na diagnose nog nie suurstofaanvulling gebruik het nie.

Hier is 'n lys van dinge wat jy in aanmerking moet neem en voorsorg tref.

1. Voor jy jou vliegtuigkaartjie bespreek, kry 'n brief by jou dokter waarin die nodigheid van jou medikasie gespesifiseer word. Dit geld veral ook vir suurstofmasjiene. Net sekere fabrikate word toegelaat op vliegtuie. Kontak hulle en maak seker jou geleende asems sal saam jou op reis kan gaan.

2. Let daarop dat selfs al is jy nog nie afhanklik van suurstofaanvullings nie, jy wel probleme kan ondervind met asemhaling tydens die vlug en dus vir die duur van vlug wel 'n aanvulling gaan nodig he! Bespreek die lengte van jou vlug met jou PH spesialis.

3. Maak seker dat waarheen jou bestemming ook al gaan wees, jy 'n kontaknommer het van 'n dokter met kennis van PH vir noodgevalle. Om te reis/vlieg is uitputtend.

4. Strek jou bene gereeld tydens lang vlugte. Staan op en loop klein entjies op en af. Bloedklonte is vir enige persoon 'n lewensbedreiging!

5. Neem eksta medikasie saam met jou ingeval daar vertragings opduik tydens aansluitvlugte.

6. Reel vooraf met die lughawe indien jy medikasie met 'n interne pomp ontvang en 24/7 van suurstof afhanklik is sodat die personeel op grondvlak bewus is van vereistes en wat toelaatbaar is.


As ons gaan toer sorg ek dat al my medikasie by my is en dra 'n hangertjie met inligting oor mediese probleme en 'n kontaknommer van my dokter. Die boekie waarin warfarindosisse aangedui is en kontaknommers vir ons kinders agterop, is altyd in my handsak.

Stop elke twee ure en strek jou bene tydens lang ritte.

Ons neem ook 'n sterk genoeg generator saam ingeval daar nie kragtoevoer gaan wees om die geleende asems aan die werk te hou. My suurstofmasjien het twee batterye en daarmee kan ek vier ure gemaklik asemhaal terwyl ons stap langs die strand of net ontspan in die natuur.
Daar is 'n spesiale punt waar die batterye kan laai terwyl ons reis en ek suurstof neem. Tydens swaar verkeer vererger suurstofnood.

In karavaanparke vra ons vir 'n sleutel vir die groter badkamer wat gewoonlik vir rolstoele toeganklik is. Dit vergemaklik die proses van uit- en aantrek terwyl jy aan die masjien gekoppel is. Jy besef eers HOE uitputtend die proses is tot jy asemnood ondervind  :icon_biggrin:

 :nono: Moet nie toelaat dat die asemdief jou lewe steel terwyl jy nog leef nie! Elke sekond is kosbaar en jy is dit aan jouself verskuldig om sover moontlik die lewe ten volle te geniet met 'n nuwe normaal :notworthy:

« Last Edit: October 21, 2015, 11:07:56 PM by Meraai vannie Baai »

Offline Meraai vannie Baai

  • Moderator
  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: 'n Hand en tand bekgeveg teen die asemdief PH (Pulmonale Hipertensie)
« Reply #194 on: October 25, 2015, 01:36:30 AM »