Author Topic: Veilig in NZ  (Read 5102 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Veilig in NZ
« on: February 09, 2013, 08:55:48 AM »
Ons kinders het die resies gewen.  Hulle vliegtuig het kwart voor ses vertrek op die 7de.  Ons is vyfuur die middag uit Pretoria.  Die wagtyd vir hulle in Australië, het ons by Adéle oorgeslaap. 
Hulle het veilig geland gistermiddag sesuur.  Ons het eers na sewe hier in Port st Johns aangekom.  Dit wys jou nou maar net...
Om te weet is om te verstaan.

Offline Gawelina

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 360
  • Gender: Female
    • Gawelina
Re: Veilig in NZ
« Reply #1 on: February 09, 2013, 01:20:21 PM »
Bly hulle en julle is veilig. Dink so baie aan julle en ons mis jou innie tuintjie.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Veilig in NZ
« Reply #2 on: February 09, 2013, 01:25:24 PM »
 :wave: Gawie.  Dankie matertjie.  Ek is nou weer op my pos.  So al jeukende en krappende.  Het besluit om op te hou drink, want al wat 'n insek is kom suig aan my bloed!   As hulle dit eenkeer geproe het kom hulle gereeld terug vir 'n regmaker!   :dontknow:

Die kinders het nog 11 ure gewen ook.  Dit was nog aand by ons, toe is dit al die volgende oggend by hulle.  Wys jou net hoe ver is ons agter.   :icon_biggrin:

Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Veilig in NZ
« Reply #3 on: February 12, 2013, 12:19:57 AM »
Hulle gaan al die nuwe jaar gevier het, dan wag jy nog vir die horlosie se wysertjies om aan te stap  :icon_biggrin:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Veilig in NZ
« Reply #4 on: February 12, 2013, 10:19:47 AM »
Dit is vreemd nê!  My vriendin wou weet hoekom dit twee ure minder neem Dubai toe as terug met die vliegtuig.  Hannes antwoord toe omdat dit afdraende is daarheen, maar opdraende terug.   :icon_biggrin:
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Veilig in NZ
« Reply #5 on: February 12, 2013, 11:17:30 PM »
Kan jy nou meer! Sweerlik moet dit wees  :headbang: