Woordskuur > Kreatiewe Skryfstyle

'Skoorsoek Vormdig'

(1/7) > >>

Meraai vannie Baai:
 
        :icon_biggrin:
   :icon_biggrin:
:icon_biggrin:

:icon_biggrin: :icon_biggrin:     :icon_biggrin: :icon_biggrin:  
:icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin:  :icon_biggrin: :icon_biggrin:  :icon_biggrin:
:icon_biggrin: :icon_biggrin: E  :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin:
:icon_biggrin:  :icon_biggrin:  :icon_biggrin: V  :icon_biggrin:  :icon_biggrin:  :icon_biggrin:
:icon_biggrin:  :icon_biggrin:  :icon_biggrin:  :icon_biggrin: A  :icon_biggrin:
:icon_biggrin:  :icon_biggrin:  :icon_biggrin:  :icon_biggrin:  :icon_biggrin:
:icon_biggrin:  :icon_biggrin:  :icon_biggrin:  :icon_biggrin:
:icon_biggrin:  :icon_biggrin:  :icon_biggrin:
Slang in die Paradys?

Naas:
Lekker giggel Naas nou vir die laggende Eva.

 :sleepy1: :sleepy1: :sleepy1: :sleepy1:    :sleepy1:          :sleepy1:     :sleepy1:                  :sleepy1:              :sleepy1:
                :sleepy1:        :sleepy1:          :sleepy1:     :sleepy1:  :sleepy1:  :sleepy1:   :sleepy1:           :sleepy1:  :sleepy1:  
           :sleepy1:            :sleepy1:           :sleepy1:     :sleepy1:      :sleepy1:       :sleepy1:       :sleepy1: :sleepy1:   :sleepy1:
     :sleepy1:                   :sleepy1:          :sleepy1:    :sleepy1:                    :sleepy1:     :sleepy1:             :sleepy1:
 :sleepy1: :sleepy1: :sleepy1: :sleepy1:        :sleepy1: :sleepy1:          :sleepy1:                   :sleepy1:   :sleepy1:                   :sleepy1:          

Slapende wonder!!!

(kyk hoe sukkel ek nou met hierdie dwars pos)

 :icon_bigsmurf:

Meraai vannie Baai:
En ek lag vir die 'Zuma' slang in die paradys. Grote genade hoeveel tyd het dit geneem!! LIEFFFFF dit Naas  :hello2: :headbang:

Naas:
Heelnag. Kyk, hy is op papier net so useless soos in die parlement. (Ten minste is hy konstant useless)





 :icon_bigsmurf:

Meraai vannie Baai:
Ek zZien zo, ek zZien zo  :evil6:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version